jij ook fibro en cvs ? heb de diagnose van 2020 pas maar al sinds 2010 klachten en wordt altijd erger en erger.
nu 6maanden uit blaasverwijdering voor blaaspijnsyndroom... tijd om echt mijn leven te verbeteren...
Even uitleg over
Fibromyalgie voor anderen.
1.,Het is meestal het gevolg van langdurig trauma.
Dat kan lichamelijke trauma zijn, elke ziekte, pijn.
Of geestelijk trauma, bij mij vooral t laatste.
Tip Google Fibromyalgie en dan afbeeldingen.
Fibro is pijn , wel dragelijk, ( 6-9 op schaal)
van je haarwortels tot tenen. Plus huidpijn, wakker worden in 't lijf van een 98 jarige . Griepgevoel. Geen energie
Ik heb meer rugzakjes. Maar fibro maakt elke dag zwaar..
Kan ik vandaag
uit bed, kan ik 2 uren naar een vriendin
(
overprikkeling) ??
Zonder pijnstilling en slaapmiddel etc, goede HA en steun
was ik niet zo positief maar In bed of rolstoel. Zorg voor kind ✖ niet gekund.
Fibromyalgie is een
neurologische aandoening kortsluiting pijn signalen, alles is van slag.
Je brein in na jaren op spanning, vluchtmodus of pijn nu op
constante spanning, ik kan me niet ontspannen. Alles staat "aan", dus elke morgen ben je gebroken, als griep.
Spierpijn,
stijfheid. Pijn. Uitgeput, Hersenmist.
Gemis van normaal zijn.
En zo heeft iedereen źijn oppeppertjes gevonden .
Dat scheelt per persoon, elke Fibromyalgie-hebber heeft andere klachten uit de A4 vol lijst .
💯🤎 En iedereen met een onzichtbare ziekte. Ik zie je.
ADHD is al overleven soms, autisme, angststoornissen.
😎 Je bent niet alleen, praat erover, zoek wat werkt voor jou.
Boeien wat anderen denken.
Not your people - lifelesson💫