#1
Toen ik dit las, dacht ik: "juist ja, onzin"
Toch gek genoeg geprobeerd met het enige dat ik oraal liggend inneem (Zolpidem, incidenteel). Lijkt een beter succes op rechterkant liggend dan dan op linkerkant , mijn voorkeurshouding, die ik voorheen daarom altijd aanhield.
Ervaringen over liggend op linkerkant of rechterkant ?