Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJuiste houding voor inname drugs oraal ?

Juiste houding voor inname drugs oraal ?

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#1
https://www.washingtonpost.com/wellness/interactive/2022/how-to-take-a-pill/

Toen ik dit las, dacht ik: "juist ja, onzin"

Toch gek genoeg geprobeerd met het enige dat ik oraal liggend inneem (Zolpidem, incidenteel). Lijkt een beter succes op rechterkant liggend dan dan op linkerkant , mijn voorkeurshouding, die ik voorheen daarom altijd aanhield.

Ervaringen over liggend op linkerkant of rechterkant ?
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
BelowTheFlow zei:
https://www.washingtonpost.com/wellness/interactive/2022/how-to-take-a-pill/

Toen ik dit las, dacht ik: "juist ja, onzin"

Toch gek genoeg geprobeerd met het enige dat ik oraal liggend inneem (Zolpidem, incidenteel). Lijkt een beter succes op rechterkant liggend dan dan op linkerkant , mijn voorkeurshouding, die ik voorheen daarom altijd aanhield.

Ervaringen over liggend op linkerkant of rechterkant ?
Klik om te vergroten...
Ha, dat is een grappig onderzoek! Het klinkt wel logisch, maar ik mis nog wel een empirische basis. Zulke modellen zouden in vivo nog wel anders blijken uit te werken. Bijvoorbeeld doordat het lichaam mogelijk de peristaltiek aanpast naar gelang de lichaamshouding. Maar tot zulk onderzoek is gedaan leun ik naar recht zodat mijn drugs sneller inwerken πŸ˜‚
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Je moet je drug nemen terwijl je de handstand doet en daarna een koprol, anders werkt het niet.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
Je moet je drug nemen terwijl je de handstand doet en daarna een koprol, anders werkt het niet.
Klik om te vergroten...
Dit doet me wel aan iemand denken 🀣🀣
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zeehond zei:
Dit doet me wel aan iemand denken 🀣🀣
Klik om te vergroten...
Hahaha moest hierdoor gewoon hardop lachen πŸ˜‚
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dirkjan zei:
daarna een koprol, anders werkt het niet.
Klik om te vergroten...

Een radslag mag ook! Of een dubbele flikflak.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zeehond zei:
Dit doet me wel aan iemand denken 🀣🀣
Klik om te vergroten...
Ik mis iets πŸ€”
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
Ik mis iets πŸ€”
Klik om te vergroten...
Klopt, sorry man. Je moet het hele verhaal kennen, ik moest er meteen aan denken.
En ik moet keihard lachen 🀣🀣🀣
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zeehond zei:
Klopt, sorry man. Je moet het hele verhaal kennen, ik moest er meteen aan denken.
En ik moet keihard lachen 🀣🀣🀣
Klik om te vergroten...
Vertel het verhaal dan
Kunnen we er met z’n allen om lachen
Comedy is voor iedereen 🎀
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Vertel het verhaal dan
Kunnen we er met z’n allen om lachen
Comedy is voor iedereen 🎀
Klik om te vergroten...
Comedy zoals jouw niveau voorstellingen haal ik echt niet πŸ˜…
Met @HappyMind wel eens gesproken over drugservaringen op 3-mmc. Waar ik aangaf dat ik er super chill van werd. Happy werd er niet echt chill van maar nogal actief en begon handstanden te doen en koprollen op het bed.
Ik had beloofd om dit een keer te doen op een drugsavondje met m’n vrouw.
Toen ik een koprol deed en bijna al m’n spieren verrekte en van het bed af flikkerde keek m’n vrouw me aan en zei: β€˜wat doe jij nou?’
Dat dus.
Dat is geen comedy toch? Dit is real 🀣🀣

Oh ja, ik mocht dit van happy vertellen πŸ˜‰
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zeehond zei:
Comedy zoals jouw niveau voorstellingen haal ik echt niet πŸ˜…
Met @HappyMind wel eens gesproken over drugservaringen op 3-mmc. Waar ik aangaf dat ik er super chill van werd. Happy werd er niet echt chill van maar nogal actief en begon handstanden te doen en koprollen op het bed.
Ik had beloofd om dit een keer te doen op een drugsavondje met m’n vrouw.
Toen ik een koprol deed en bijna al m’n spieren verrekte en van het bed af flikkerde keek m’n vrouw me aan en zei: β€˜wat doe jij nou?’
Dat dus.
Dat is geen comedy toch? Dit is real 🀣🀣

Oh ja, ik mocht dit van happy vertellen πŸ˜‰
Klik om te vergroten...
Ik lag op de grond van het lachen.


Daarna weer opgestaan natuurlijk πŸ‘‰

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."