Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mitchieee zei: 2cb Klik om te vergroten... Ik vind persoonlijk lachgas en 2cb totaal niet op elkaar lijken kwa effect"
"Hey beste forum gebruikers, ik had dus laatst gehoord dat er 2 jongens waren die gedrogeerd waren door dat iemand soort van witte pasta achtig poeder op handdoek gedaan te hebben en die hun kamer in gegooid heeft. En die jongens gingen daar toen helemaal vaag op ze waren erg paranoïde en heel bang. Ohja nog even een detail over die poeder/pasta handoek de jongens hadden het er over dat het heel erg stonk en als het op je huid kwam dat het er dan door heen brandde. En ze zijden als t op een plastic tas kwam dat het daar ook heel langzaam door heen brandde. En nu was mijn vraag of dit mogelijk zoja wat zou dit dan geweest kunnen zijn. of of dit een verhaal is dat de jongens het zich verkeerd beleefd hebben. alvast heel erg bedankt voor het reageren. En nog een fijne avond. En kijk goed uit met drugs laat het altijd testen. met vriendelijke groet, Lijnensnatser"
"MDMAutist zei: Er is een docu op Vice genaamd World's scariest drug. Deze staat op YouTube. Maar wat jij beschrijft is minder heftig. Als je een handdoek met een hele sterke research chemical, waar je met 10mg al te leip op gaat ergens naar binnen flikkert gebeurt er misschien ook wel zoiets naars als wat jij beschrijft. Hopelijk breng ik geen mensen op goeie ideeën. Maar speculeren mag hier niet en heeft ook totaal geen zin 😉 Klik om te vergroten... Was gewoon benieuwd of dit mogelijk was"
"JackAss69 zei: Late reactie maar ik typ m toch ff ik snap je probleem. Ik heb ook aantal keren pep gebruikt en het was heerlijk. Maar het slapen.... drama haha. Ik heb 1x een benzo geprobeerd om in slaap te komen. Ik had ~15:00 mijn laatste nakkie genomen (normaal blijf ik dan de hele nacht + de volgende dag wakker) en rond een uurtje of 20:00 1mg alprazolam (xanax) uurtje of 23:00 ging ik slapen. Dit lukte nog niet maar uiteindelijk rond 02:00 in slaap gevallen. Dus ik denk als je 2mg neemt, je gewoon kunt slapen Vriendelijke groet, JackAss69 Klik om te vergroten... Bedankt voor de reactie"
"Hoe bedoel je zelf gemixt moet worden? Er bestaat toch gewoon hoestdrank waar codeine en promethazine in zit"
"Hi beste flrum gebruikers, ik was op zoek naar een leuke nieuwe RC die ik nog niet geprobeerd heb dus ik dacht ik. Vraag hier wel naar aanraders. als je een suggestie hebt voor een upper hebt zou ik het wel fijn vinden als dr veel euforie is als je suggesties hebt voor een downer liefts iets wat op oxycodon lijkt als je suggesties hebt voor disso liefst iets dat in de buurt komt van keta Als je suggesties hebt voor psychidelica dan het liefst vergelijk baar qwa sterkge met 2-cb (NIET EVEN STERK ALS LSD) (RC die ik al heb gedaan: 3mmc 4mmc 2cmc 2cb 3-me-pcp)"
"iedereen zegt altikd als je vanavis wil eten dat je er edibles van moet maken of thee of melk/chocomelk mee moet zetten maar is het ook gwn mogelijk om de top of stukkje hasj direct gewoon opeten of werkt dat dan niet?"
"Ik vind lachgas een erg leuke drug om te doen en geniet erg van het effect maar ik vind de werkingsduur wel erg kort dus nu was mijn vraag of er ook een andere drug/rc id die ongeveer het zelfde effect geeft??"
"ik heb nu al meerdere mensen horen zeggen dat je 3mmc kan roken en dat je daar helemaal van gaat spacen en dat het effect veel intenser is. Maar als ik op internet zoek kan ik hier zo goed als niks over vinden dus nu was mijn vraag of dit mogelijk is? En heeft iemand hier verder ervaring mee? En hoeveel moet je dan roken? En zou dat dan uit een pijpje moeten of kan je er ook gewoon een joint mee draaien?"
"Heeft iemand nog een betrouwbare RC vendor?"