Hoi ik heb last van een kapotte neus door t snuiven. T is heel droog en wat kapot aan de randen van mn neus gat. Iemand tips? (En ik hoef niet t antwoord stoppen met snuiven te horen)
Wij smeren om geïrriteerde neusgaten van het poppers snuiven te voorkomen vaak labello om onze neusgaten.Beetje vaseline op smeren zodat het trekkerige gevoel weggaat?
bepanthem en langer rietjeHoi ik heb last van een kapotte neus door t snuiven. T is heel droog en wat kapot aan de randen van mn neus gat. Iemand tips? (En ik hoef niet t antwoord stoppen met snuiven te horen)
biologische honing ... ook nieuw belied in ziekenhuizen bij slijmvlies problemenHoi ik heb last van een kapotte neus door t snuiven. T is heel droog en wat kapot aan de randen van mn neus gat. Iemand tips? (En ik hoef niet t antwoord stoppen met snuiven te horen)
Kun je dit toelichten? Toezingen mag ook, indien het lied mooi is.nieuw belied in ziekenhuizen bij slijmvlies problemen
Tijdelijk (weekje) nietmeer snuiven zo kan het nietmeer/minder getriggerd geraken want het verzwakt ook uw immuunsysteem waardoor alles minder rap geneest. En vooral afblijven en altijd je buisje goed in je neusholte plaatsen. Zoveel mogelijk sleutel puntjes vermijdenHoi ik heb last van een kapotte neus door t snuiven. T is heel droog en wat kapot aan de randen van mn neus gat. Iemand tips? (En ik hoef niet t antwoord stoppen met snuiven te horen)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."