Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKorsten aan de buiten kant van neus

Korsten aan de buiten kant van neus

14 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
U
User7374692Lid
01-01-2024, 00:00
Hoi ik heb last van een kapotte neus door t snuiven. T is heel droog en wat kapot aan de randen van mn neus gat. Iemand tips? (En ik hoef niet t antwoord stoppen met snuiven te horen)
D
De Laatste RohikaanLid
Volgende keer beter mikken met je poeder :wink:
Aim voor de luchtbaan en niet je neusvleugels
p
pippilangkousLid
Beetje vaseline op smeren zodat het trekkerige gevoel weggaat?
C
CasrusLid
pippilangkous zei:
Beetje vaseline op smeren zodat het trekkerige gevoel weggaat?
Klik om te vergroten...
Wij smeren om geïrriteerde neusgaten van het poppers snuiven te voorkomen vaak labello om onze neusgaten.
G
GeneesmiddelLid
Gebruik je ook wel eens bommetjes? Wat mij betreft effectiever en je neus gaat er niet stuk van. Het nadeel is ook dat je neus steeds minder gaat opnemen als ie stuk is.
t
tess69Lid
User7374692 zei:
Hoi ik heb last van een kapotte neus door t snuiven. T is heel droog en wat kapot aan de randen van mn neus gat. Iemand tips? (En ik hoef niet t antwoord stoppen met snuiven te horen)
Klik om te vergroten...
bepanthem en langer rietje
F
FerdFatoehausLid
Stoppen met snuiven helpt altijd. Je kan ook je neus schoonmaken nadien met een neti kraantje.
t
tess69Lid
User7374692 zei:
Klik om te vergroten...
biologische honing ... ook nieuw belied in ziekenhuizen bij slijmvlies problemen
I
InhoudsopgaveLid
tess69 zei:
nieuw belied in ziekenhuizen bij slijmvlies problemen
Klik om te vergroten...
Kun je dit toelichten? Toezingen mag ook, indien het lied mooi is.

Ontopic: Fijner crushen en beter mikken. :)

(Bijna vergeten! Fijne oude-topicschopdag een ieder! <3)
F
FN91Lid
User7374692 zei:
Klik om te vergroten...
Tijdelijk (weekje) nietmeer snuiven zo kan het nietmeer/minder getriggerd geraken want het verzwakt ook uw immuunsysteem waardoor alles minder rap geneest. En vooral afblijven en altijd je buisje goed in je neusholte plaatsen. Zoveel mogelijk sleutel puntjes vermijden

Heb dit zelf ook gehad
H
HuisbaasBobLid
Zo veel mogelijk af blijven, de neiging is toch vaak om harde randjes los te pulken. Al is dat meer aan de binnenkant. Papier gaat na verloop van tijd ook best schaven dus mocht je veel je neus snuiten zo voorzichtig mogelijk.
Verder zoals al gezegd vet houden met wat lotion of vaseline.

En zelf gebruik ik zo'n neusspray waar enkel water in zit. Vóór het snuiven (zodat het plakt waar het wezen moet) en erna ook nog 1 spray per neusgat. Als ik dat niet bij de hand heb wat druppels water van je vingers snuiven.
En voor het slapen/eind een plensje water erin snuiven en goed de boel schoon snuiten, dan blaas je de dag er na niet van die bloederige snotjes er uit.
D
De Laatste RohikaanLid
Eindjunkie tactiek: Doe je sheize in neusspray flesje. Kan je ook nog is snuiven waar het echt écht niet kan :wink:
Ben blij dat ik die niet bedacht had toen ik nog dagelijks snoof haha.
s
smeerlapLid
Koop een serum met niacinamide in (apotheek heeft dat normaal) niacinamide herstelt wondjes sneller.
D
De Laatste RohikaanLid
Is dat niet dat suicide poeier?,🤔
H
HuisbaasBobLid
Nee dat is tegen acne. Krijg je alleen maar een drogere huid van

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."