Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ketch77 zei: is 50g speed teveel in 3maand??? Klik om te vergroten... 50g nat of droog ? Want eerlijk gezegd (niet om op te scheppen) zit ik dan ook wel rond die hoeveelheid of meer (1-3g per dag) . Ik haal ook 3x 10g op 2weken, maar wel pasta/natte uiteraard en hiervan vervliegt sowieso al wat. (Heb ook al ettelijke jaar ervaring met verschillende soorten (vergelijkbare) drugs) Én dan heb je het ook nog niet over de effectieve zuiverheid. Maar als je over 50 droge praat zou ik toch eens nadenken over je gebruik. Dit deed ik al als ik meer dan 5 dagen Coke gebruikte."
"Putin007 zei: Hoi beste DF leden , ik zit met een vraag. Welke benzo werkt zeer lang door en is wat sterker dan lorazepam ? Ik heb de naam Flubromazolam te horen gekregen...maar ik wilde toch eerst hier even horen aangezien ik hier veel nuttige dingen heb gelezen in de der jaren dus dank bij voorbaat. Klik om te vergroten... Ik heb sinds kort Bromazolam aan geschaft, het is een beetje de werking van xanax, met een vleugje van bromazepam om het zo te zeggen. Wat de naam zelf al doet. Alleen diurt het bij deze tot bijna 1 uur tot het opkomt, maar eens het opkomt kan je tot 3 dagen erna nog na effecten hebben (leuke). Een vriend van mij heeft dan weer de flubromazolam en vindt deze heel goed maar hij is wel meer van het codeine/weed type. Ik denk dat het van persoon tot persoon afhangt. Bromazepam, alprazolam, diazepam, oxazepam… én alle RC benzo’s kunnen verschillen natuurlijk. ik zou zeggen kijk eens op vendors rc, tussen de benzo’s en lees de reviews en zoek ze anders gewoon op via google. Je zal er wel 1 of andere review op terug vinden."
"User7374692 zei: Hoi ik heb last van een kapotte neus door t snuiven. T is heel droog en wat kapot aan de randen van mn neus gat. Iemand tips? (En ik hoef niet t antwoord stoppen met snuiven te horen) Klik om te vergroten... Tijdelijk (weekje) nietmeer snuiven zo kan het nietmeer/minder getriggerd geraken want het verzwakt ook uw immuunsysteem waardoor alles minder rap geneest. En vooral afblijven en altijd je buisje goed in je neusholte plaatsen. Zoveel mogelijk sleutel puntjes vermijden Heb dit zelf ook gehad"
"Om de de paar dagen koop ik mezelf wel eens een bolletje speed van 10g pasta. Ik doe dit steeds bij dezelfde persoon. Nu zit het zo ik heb de eerste keer eens getest en die was niet bepaald goed, je had effect maar wou na enkele minuten terug bij trekken, beetje zoals coke. Ook was het ook wat harder zoals je een pil zou pletten of dergelijke. Ook de geur was niet de geur die ik liefst riek (de typische pep geur). zo gezegd zo gedaan, ik heb mijn guy toen een bericht gestuurd over wat er aan de hand was. Hierop zei hij dat hij zelf ook gebruik van deze. Achteraf heeft hij mij om te verontschuldigen 7gram gegeven. Deze rook dan weer steviger en beter en was ook veel beter en werd niet zo hard. Dus ik vroeg 10g van die specifieke, blijkt het dezelfde te zijn. Ik ga terug om die 10 dan en nu heb ik gewoon het zelfde als in het begin. kan het zijn dat wanneer het versneden is niet goed vermengd is? of een probleem bij het proces. Hij zou trouwens ook de kok opgebeld hebben om het te zeggen en die kwam met een verhaal van de olie en zo recepten moeilijker verkrijgbaar door rusland en ukraine. Ik moet wel nog meegeven dat ik neusschot meer heb en dit heb laten opereren met een button dus misschien kan dit de regen zijn dat niet alle pep in mijn slijm vlies opneemt. maar wederom heb het al gedeeld met iemand die al 20j speed gebruikt op regelmatige basis. En hij heeft zijn neusschot nog. Foto’s om het makkelijker voor te stellen. (heb het zakje al open laten staan dus vandaar dat op de eerste foto wat klonterig is maar er zit nog pasta onder.)"
"PsyTekz zei: Wij kunnen niets zeggen aan de hand van een foto en speculeren hoe of wat jou drugs bevat is hier ook niet toegelaten. Kan je enkel meegeven dat je jouw speed beter laat testen in een herkend testcentrum. Klik om te vergroten... Ik wou ook gewoon weten of er nog mensen zijn die dit al voor gehad hebben. Uiteraard is dat de meest voor de hand liggende oplossing maar in België hebben wij dit jammer genoeg nog steeds niet. Enkel officiële labs en dat is wat moeilijker voor de gewone mens"
"Mevrouw Pløp zei: Lees de forumregels even door: speculeren over de kwaliteit van je drugs is niet toegestaan. Als je wil weten hoe de kwaliteit is en of het verontreinigd is, moet je het laten testen bij een testcentrum. Ik vind 'om de paar dagen' trouwens en 'wel eens' een bijzondere combinatie in deze context trouwens. Klik om te vergroten... Het was meer bedoeld als vraag of er nog mensen zijn die dit al hebben gehad, zeker omdat het steeds van de zelfde batch is. Én het is mijn eerste topic die ik plaats, dus zal er op letten hoe ik mijn vragen stel! En “om de paar dagen” en “wel eens” ligt waarschijnlijk aan mijn dialect."
"Nog even voor de duidelijkheid, het was hiervoor 7jaar geleden dat ik nog eens pep had gesnoven, altijd coke hiervoor. Dus de afbeeldingen zijn meer om te kunnen zien of dit bij anderen ook zo al eens geweest is"
"FredKroket zei: Haal je om de paar dagen 10g pep? Weeshuis vol pepjunks te voeden ouleh? Klik om te vergroten... Nat/ pasta"
"FredKroket zei: Dat is alsnog speculeren en niet toegestaan hier amigo. Lees de forum regels nog eens door als je wil. Klik om te vergroten... Speculeren dat ander dit ook voor hebben ? Wederom niet mijn bedoeling en had het nu ook niet in die context bekeken. Ik ben nieuw hier ik probeer gewoon een mogelijks antwoord te krijgen van mensen die dit getest zouden hebben want in België is dat nog al moeilijk FredKroket zei: Laten we zeggen dat daar 4 gram droog van over blijft. Dat maak je op in een paar dagen? Klik om te vergroten... Ja 4-5 van de 7 dagen ong. Afhankelijk van de dag dus meer of minder. Ik heb ook wel al wat ervaring met soortgelijke drug en ik ben/was verslaafd aan coke daar kon er soms ook wel eens 3 door op een dag"
"Raver zei: Hey hey Vanavond zo'n intens heftige paniekaanval gehad. Vandaag op aan benzo's; 20mg Diazepam, 1mg alprazolam, 0,5mg lorazepam. Pas begonnen met een ssri. In angst en gevoel gek te worden ambulance gebeld. Alles was goed en hoefde niet mee. Maar na die laatste 5mg diazepam voel ik me zo duizelig. Of is dit de combinatie wiet en benzo's? Klik om te vergroten... Uit ervaring sprekende toen ik ook ssri’s moest nemen en dus ook grote hoeveelheden xanax en diazepam gebruikte. Toen heb ik een epileptische insult gehad. Hierop heb ik toen geen antwoord gehad. De spoedarts zei gewoon “dit is door intoxicatie”. Maar of het iets te maken heeft met die combinatie, dat is niet vermeld. (Benzo en ssri)"