#1
Ik had het direct de eerste keer al bij een lage dosering en daarna werd ik er denk ik iets ongevoeliger voor en trad het pas echt vervelend op bij wat hogere doseringen en/of veelvuldig bijnemen inderdaad.Oh wauw, daar had ik even overheen gelezen. Speed is misschien wel de drug die ik het meest heb gebruikt van alle middelen (vooral op lage/therapeutische doseringen voor werk maar daarnaast ook wel echt veel te vaak te lang wakker op geweest tijdens de donkere proefschrift-depressie-ellende-periodes, om deadlines te halen… nu al heel lang niet meer, heb ‘t al maanden/een jaar (?) niet eens meer in huis). Misschien nog eens bestellen.Maar ook op de overdreven (stapel)doseringen en tijdens het lange doorhalen ermee, heb ik nooit meegemaakt dat ik niet meer/moeilijk kon plassen. Hoogstens íetsje meer moeite doen. Ik ken dit echt vooral van MDMA. (Ook weer veel meer dan bij 6-APB bijvoorbeeld, maar kan dosisgerelateerd zijn.) Wel apart dat het bij jou dus juist wel bij speed optreedt met momenten. Was/is dat bij een hoge dosis, veelvuldig bijnemen, of gewoon uit het niets…?
(Been)kramp is klote...Vaak blijft het toch ook een soort gamble wat je krijgt aan bijwerkingen. Ik ben gevoelig voor kramp van nature (nuchter dus al, slik er vaker magnesium voor) en heb bij de inwerking van een normale en zeker geen overdreven dosering MDMA op een festival wel eens zieke teen/kuitkrampen gekregen die mijn avond beheersten en nog dagenlang spierpijn gaven. De andere keer dan weer nergens last van… Zelfde met misselijkheid - ene keer niks, andere keer flink last van in come-up.
The curse of the drugs, maar af en toe is het gewoon eens leuk/fijn. En dan neem je de risicootjes voor lief. ^^
Had dat toen ik kind was vaak wanneer ik net in bed lag. Had misschien met groeien te maken. Ik ben ook vrij lang. Die kramp klapte er dan soms in en dan heel voorzichtig mijn benen optilen en op de grond zetten en afwachten...
Hele rij DF mannen met stimdicks @ Roze Olifant's place en zij in een witte jas erbij langs nauwkeurig te inspecteren in naam van de wetenschap.Ga je mannelijk DF uitnodigen voor een testrun @your place?
Count me in. 🤣🤣
