ja testen heeft bij de meeste drugs zin
Ja, dit kreeg ik laatst ook te horen, en van de 6APB konden ze alleen kijken welke stof erin zit en niet of het HCL of succinaat is of hoe sterk de pil is. Jammer, want nu kan ik alsnog niet goed doseren.ik kreeg te horen dat ik 1 pil op kon laten sturen voor analyse maar dat het niet zeker zou zijn of de opgestuurde pil überhaupt geanalyseerd zou worden.
Ik heb ook maar 1 x laten testen en kreeg een zelfde soort verhaal; we testen niet alles, maar je bent wel je pil kwijt. Oké dan.Hierbij mijn eerste ervaring met drugs laten testen (gratis) in een testcentrum.
Ik heb half december een xtc pil ingeleverd om te laten testen. Was de eerste keer en vond het wel spannend. Kreeg een intake met een vragenlijst, dat was wel interessant. Ik kreeg een formulier mee met een sample nummer en kon twee weken later op vrijdag bellen voor de uitslag.
Zo gezegd zo gedaan. Gebeld twee weken later, maar bleek iets mis te zijn gegaan met verzending, dus duurde nog minimaal een week.
Kreeg uitdrukkelijke advies om de pil niet te gebruiken, omdat ze deze variant meerdere keren tegen waren gekomen met vervuiling. Prima, ik had geen haast.
Vanmiddag gebeld en kreeg zo'n raar verhaal te horen. Mijn pil was niet getest. Bleek zo druk te zijn met testen, dat ze mijn pil niet getest hebben. Ik vroeg of ze deze dan opnieuw konden testen, maar kreeg te horen dat ze geen drugs mogen opslaan en mijn sample (niet getest) dus vernietigd hebben.
Ik kon wel een nieuwe pil brengen om opnieuw te laten testen. Met de kans dat hij dus weer niet getest zou worden.
Wel kreeg ik te horen over mijn 'soort pil' dat deze een inhoud kan hebben tussen de 60-130mg Mdma en 20mg cafeïne. Verder geen actieve stoffen.
Ik was een beetje verbouwereerd met dit antwoord. Vertelde dat ik wat ouder ben en juist mijn specifieke pil wilde laten testen, om zeker te zijn dat ik geen rotzooi ga gebruiken. Met een algemeen antwoord kan ik natuurlijk niks (sterker nog: ik vind het pure speculatie!).
Toen vertelde de jongeman dat dit het antwoord was waar ik het mee moest doen. Ik kon geen rechten ontlenen aan het testen. Beste advies wat ze konden geven (en hij zei dit echt) was om geen drugs te gebruiken. Ik vertelde hem dat hij mij enorm had geholpen met dit antwoord.
Het is vast niet verstandig wat ik nu zeg. Maar als dit de praktijk is en dit mijn eerste ervaring is hoop ik dat jullie begrijpen dat ik dit toneelstuk de volgende keer oversla. Ik zal voorzichtig doen en me goed inlezen en voorbereiden. Maar drugs laten testen, ik sla het over. Ik kan er helemaal niets mee op deze manier.
Natuurlijk heeft testen zin. Herinner je je nog dat er pillen met PMMA rondgingen jaren geleden? Heeft volgens mij levens gekost.Heeft drugs laten testen wel zin? Dit vroeg ik me gisteren dus af nadat ik wat XTC pillen ter test had aangeboden bij Novadic Kendron.
Ik had 3 pillen ter test aangeboden om wat meer duidelijkheid te krijgen en alhoewel ik ze zelf via een gekochte zelftest al had getest en ik 2 van de 3 pillen al eens geconsumeerd had wilde ik toch wat meer info.
Alle 3 de pillen kwamen niet voor op de lijst die men hanteerde en ik kreeg te horen dat ik 1 pil op kon laten sturen voor analyse maar dat het niet zeker zou zijn of de opgestuurde pil überhaupt geanalyseerd zou worden.
Ik kreeg te horen dat men alleen werkte met een actuele week lijst , dat de pillen niet te oud mochten zijn en dat het alleen om in Nederland gemaakte pillen mocht gaan.
Mijn trio bestond uit een Maybach, Dodge Viper en een Audio rs waarvan ik de Audi op heb laten sturen omdat ik die nogal zwakjes vond na consumptie.
Ik heb toen gezegd dat ik de regels nogal dom vind omdat men op deze manier gigantisch veel pillen mist die wel degelijk op de markt rondgaan. Ik weet zeker dat er genoeg rond gaat dat uit het buitenland hier in NL genuttigd wordt en dat er pillen worden verhandeld die wellicht niet gisteren vers op de markt zijn gebracht. Ik stelde dat men op deze manier van testen de volksgezondheid niet echt ondersteund maar men zichzelf zeer beperkt. Kortom , domme manier van testen als men zich beperkt tot een actuele weeklijst en alleen NL pillekes en ik mag hopen dat er instanties zijn ( mij niet bekend) die wel uitvoeriger testen. Info was er over mijn pillen namelijk wel te vinden op Pil Reports en Drugsdata org . Over 1,5 week kan ik bellen voor een uitslag van de Audi , als deze überhaupt getest is in het lab, en dan heeft mijn bezoek nog enige zin gehad.
Wat zijn de ervaringen van anderen mbt het ter test aanbieden van XTC?
Dank voor deze tip, dan heb ik een alternatief.En als je nou per sé jouw pil getest wil hebben dan stuur je 'm op naar Energy Control. Kost je 60E maar dan heb je ook gegarandeerd een goede test met documentatie als je wil.
Dank voor deze tip, dan heb ik een alternatief.
Het enige wat ik wilde was dat mijn pil getest zou worden. Gratis is prima, maar ik wil er best voor betalen.
Wat heb ik hier aan gehad? Niks, echt niks.
Ze baseren de informatie uit je tweede quote op vergelijkbare pillen in de afgelopen 3 weken, en dan kijken ze vrij specifiek naar eigenschappen zoals kleur, breuklijn & logo. Dus in theorie pillen uit hetzelfde lab als jouw pillen, waarschijnlijk zelfs uit dezelfde batch omdat er toch snel verschillen in kunnen zitten. Dus het geeft je wel een minimaal acceptabele indicatie.Wel kreeg ik te horen over mijn 'soort pil' dat deze een inhoud kan hebben tussen de 60-130mg Mdma en 20mg cafeïne. Verder geen actieve stoffen.
Ik zie net op https://energycontrol-international.org/drug-testing-service/submitting-a-sample/ dat het iets duurder is geworden. Kun je nagaan wat zo'n test kost en dat jij dat mooi ff gratis kunt laten doen, allemaal voor harm reduction omdat de overheid drugsgebruik als onontkoombaar ziet en het zo veilig mogelijk wil laten gebeuren omdat ze het toch niet tegen kunnen houden.Dank voor deze tip, dan heb ik een alternatief.
Het enige wat ik wilde was dat mijn pil getest zou worden. Gratis is prima, maar ik wil er best voor betalen.
Wat heb ik hier aan gehad? Niks, echt niks.
Heeft drugs laten testen wel zin? Dit vroeg ik me gisteren dus af nadat ik wat XTC pillen ter test had aangeboden bij Novadic Kendron.
Ik had 3 pillen ter test aangeboden om wat meer duidelijkheid te krijgen en alhoewel ik ze zelf via een gekochte zelftest al had getest en ik 2 van de 3 pillen al eens geconsumeerd had wilde ik toch wat meer info.
Alle 3 de pillen kwamen niet voor op de lijst die men hanteerde en ik kreeg te horen dat ik 1 pil op kon laten sturen voor analyse maar dat het niet zeker zou zijn of de opgestuurde pil überhaupt geanalyseerd zou worden.
Hierbij mijn eerste ervaring met drugs laten testen (gratis) in een testcentrum.
Ik heb half december een xtc pil ingeleverd om te laten testen. Was de eerste keer en vond het wel spannend. Kreeg een intake met een vragenlijst, dat was wel interessant. Ik kreeg een formulier mee met een sample nummer en kon twee weken later op vrijdag bellen voor de uitslag.
Zo gezegd zo gedaan. Gebeld twee weken later, maar bleek iets mis te zijn gegaan met verzending, dus duurde nog minimaal een week.
Kreeg uitdrukkelijke advies om de pil niet te gebruiken, omdat ze deze variant meerdere keren tegen waren gekomen met vervuiling. Prima, ik had geen haast.
Vanmiddag gebeld en kreeg zo'n raar verhaal te horen. Mijn pil was niet getest. Bleek zo druk te zijn met testen, dat ze mijn pil niet getest hebben. Ik vroeg of ze deze dan opnieuw konden testen, maar kreeg te horen dat ze geen drugs mogen opslaan en mijn sample (niet getest) dus vernietigd hebben.
Ik kon wel een nieuwe pil brengen om opnieuw te laten testen. Met de kans dat hij dus weer niet getest zou worden.
Wel kreeg ik te horen over mijn 'soort pil' dat deze een inhoud kan hebben tussen de 60-130mg Mdma en 20mg cafeïne. Verder geen actieve stoffen.
Ik was een beetje verbouwereerd met dit antwoord. Vertelde dat ik wat ouder ben en juist mijn specifieke pil wilde laten testen, om zeker te zijn dat ik geen rotzooi ga gebruiken. Met een algemeen antwoord kan ik natuurlijk niks (sterker nog: ik vind het pure speculatie!).
Toen vertelde de jongeman dat dit het antwoord was waar ik het mee moest doen. Ik kon geen rechten ontlenen aan het testen. Beste advies wat ze konden geven (en hij zei dit echt) was om geen drugs te gebruiken. Ik vertelde hem dat hij mij enorm had geholpen met dit antwoord.
Het is vast niet verstandig wat ik nu zeg. Maar als dit de praktijk is en dit mijn eerste ervaring is hoop ik dat jullie begrijpen dat ik dit toneelstuk de volgende keer oversla. Ik zal voorzichtig doen en me goed inlezen en voorbereiden. Maar drugs laten testen, ik sla het over. Ik kan er helemaal niets mee op deze manier.
Dit begin ik nu te begrijpen. Hadden ze vooraf ook ff kunnen zeggen, dan waren mijn verwachtingen anders.Het gaat ook hier om de grotere getallen helpen.
Omdat m’n vriend een grote bestelling pillen had gedaan voor meerder mensen, stuk of 100.Maargoed, nog even doordenkend - waarom haal je niet losse MDMA?
Op pillreports en Drugsdata.org blijven testresultaten inderdaad langer staan. Maar hoe weet je dat jouw pil dezelfde inhoud heeft?Ik kreeg te horen dat men alleen werkte met een actuele week lijst , dat de pillen niet te oud mochten zijn en dat het alleen om in Nederland gemaakte pillen mocht gaan.
Mijn trio bestond uit een Maybach, Dodge Viper en een Audio rs waarvan ik de Audi op heb laten sturen omdat ik die nogal zwakjes vond na consumptie.
Ik heb toen gezegd dat ik de regels nogal dom vind omdat men op deze manier gigantisch veel pillen mist die wel degelijk op de markt rondgaan. Ik weet zeker dat er genoeg rond gaat dat uit het buitenland hier in NL genuttigd wordt en dat er pillen worden verhandeld die wellicht niet gisteren vers op de markt zijn gebracht. Ik stelde dat men op deze manier van testen de volksgezondheid niet echt ondersteund maar men zichzelf zeer beperkt. Kortom , domme manier van testen als men zich beperkt tot een actuele weeklijst en alleen NL pillekes en ik mag hopen dat er instanties zijn ( mij niet bekend) die wel uitvoeriger testen. Info was er over mijn pillen namelijk wel te vinden op Pil Reports en Drugsdata org . Over 1,5 week kan ik bellen voor een uitslag van de Audi , als deze überhaupt getest is in het lab, en dan heeft mijn bezoek nog enige zin gehad.
Het probleem van sommige batches pillen is dat ze een grote spreiding in dosis hebben. Dat heeft weer te maken met de pillenpersmachine en het poeder wat ze erin gooien. Als dat poeder niet ontzettend goed gemengd is (en dat is heel lastig om het goed te doen), dan kan er in de ene pil meer kleurstof terechtkomen en in de andere pil meer MDMA. Dat is dus die spreiding. Waarschijnlijk was dat ook aan de hand bij de pillen die jij hebt ingeleverd: dat de geanalyseerde pillen minimaal 60 milligram en maximaal 130 milligram MDMA bevatten (en daarnaast nog cafeïne).Wel kreeg ik te horen over mijn 'soort pil' dat deze een inhoud kan hebben tussen de 60-130mg Mdma en 20mg cafeïne. Verder geen actieve stoffen.
Ik ben blij voor je.Persoonlijk heb ik eigenlijk alleen maar goede ervaringen met de testservice. Mijn samples zijn altijd getest.
Niemand zegt dat het niet zo is.Echt, Nederland heeft het beste drugstestsysteem ter wereld hoor.
Ik vind het toch gevaarlijk dat ze me deze informatie geven. Als ik zoiets op het forum zou plaatsen gilt iedereen: SPECULATIE!Je hebt gelijk dat die afwijking zo groot is dat je er niet goed mee kan doseren. Dat is dus wat je geleerd hebt dankzij de drugstest: de pillen die je hebt zijn niet betrouwbaar gedoseerd![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."