Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB werkt niet bij mij?

GHB werkt niet bij mij?

15 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
G
GivemesomefckingtechnoLid
01-01-2024, 00:00
#1
HuisbaasBob zei:
Ten eerste wil ik benadrukken dat je bij elke nieuwe lading ghb lager moet beginnen omdat je de sterkte niet weet en het altijd slim is om aan de voorzichtige kant te blijven met ghb in het algemeen.

Dat gezegd hebbende, ik zie dit wel vaker.
Mensen die een eerste dosis nemen die te laag is, en daar dan uren achtereen blijven kwakkelen met milliliters en nooit wat merken. Die eerste 2.5 is al uitgewerkt als jij je 2e ml bij pakt na 2 uur.

Zelfs met de sterkste ghb ( ongeveer 500mg/ml volgens mij) moet je met 95kg 3.5ml wel aan kunnen. Is dat na een uur nog niet genoeg dan zou ik 2 bij nemen.

En op een relatief nuchtere maag helpt ook. Als je net flink hebt zitten bunkeren dan is doseren vrij lastig
Klik om te vergroten...
Thanks ga ik dit proberen en eerst volgende keer niet ervoor eten en 3,5/4ml proberen 👍🏼
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Givemesomefckingtechno zei:
Thanks ga ik dit proberen en eerst volgende keer niet ervoor eten en 3,5/4ml proberen 👍🏼
Klik om te vergroten...
Doe ineens 5ml en paar benzos
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#3
GABA-B Bonanza zei:
Doe ineens 5ml en paar benzos
Klik om te vergroten...
Lijkt me niet een tip uit harm reduction. 5ml en dan zeker mét benzo's is gevaarlijk.
@Givemesomefckingtechno Ik zou het maar heel langzaam opbouwen tot de juiste dosis. Dus probeer eerst 2,5ml en bij een volgende keer 3ml als eerste dosis. Dan doe je het op de veilige manier. Meteen verdubbelen zou ik sowieso niet doen!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
GABA-B Bonanza zei:
Doe ineens 5ml en paar benzos
Klik om te vergroten...
Huh… Grapje toch?! Je bent van de goede adviezen vaak juist…

Voor de leden die dit willen proberen, don’t! Mijn ademhaling stopte een keer na zo’n domme fout.
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#5
was indd een misplaatst grapje
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Givemesomefckingtechno zei:
Hallo allen,
Allereerst zal ik me even voorstellen.

Mijn naam is Jay, 24 jaar oud. in m’n vrije tijd doe ik veel sporten (bodybuilding) en ik ga ook graag naar techno feestjes.

ben 1,87 bij 93kg(misschien wel handig voor de dosis)

Gisteren was het dan zover ik zou voor de eerste keer ghb gaan proberen thuis.

1e dosis 2,5ml gepakt, voelde niks 1 uur later nog een dosis van 1,25 gepakt daarna voelde ik nog niks, toen een dosis van 1ml gepakt en een halfuur daarna nog eentje van 2ml, na die laatste werdt ik wel wat geiler maar that’s it.
Als ik zo lees van andere is dit niet echt normaal toch? Ik had laatst ook alleen keer blue gedaan en dat flesje was ook zo op bij mij heb ik miss een intolerantie ofzo?
Ik had wel nog een uur van te voren gegeten en ik heb adhd wie weet heeft dat er mee te maken? Ik hoor het graag als jullie meer weten! Groeten en bedankt
Klik om te vergroten...
Wees blij GHB is troep voor je lichaam en verslavend. Zelf krijg ik een soort allergische reactie van GHB. Zelf ook nooit kunnen ervaren hoe het is. Maar zat eerst tussen mensen die het veel gebruikte en alleen maar drama zag ik door dat spul (ruzies, iemand viel weer eens KO neer in de douche. Weinig geld paar van hun hebben ook een gokverslaving.

Wees blij is mijn boodschap er zijn zoveel andere leukere en minder ongezonde en verslavende stofjes🤪
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
GABA-B Bonanza zei:
was indd een misplaatst grapje
Klik om te vergroten...
Ipv een aparte reactie had je dit beter aangepast in je "advies"post.


Zo is het duidelijker voor iedereen 🤫
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#8
Vermoed een te lage dosering hier hoor. Maar testen is weten 😁.
G
GABA-B BonanzaLid
01-01-2024, 00:00
#9
CuriousExplorer zei:
Ipv een aparte reactie had je dit beter aangepast in je "advies"post.


Zo is het duidelijker voor iedereen 🤫
Klik om te vergroten...
neen ik wil mijn belezen gebruiker level uppen
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tijdloos zei:
Wees blij GHB is troep voor je lichaam en verslavend.
Klik om te vergroten...
Dit idd. Ben zelf zeer blij dat het bij mij ook nooit iets recreatiefs heeft gedaan. Heb het een aantal keren geprobeerd maar vond er weinig aan.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vind het wel lekker spul opzich maar niet zo lekker dat ik er vaak behoefte aan heb ofzo. Vergeet zelfs vaak dat ik het heb en gebruik dan zo enkele weken niet en dan zomaar even paar keer en dan is het wel weer leuk geweest. Werkt wat kort en de perfecte dosis blijft lastig... ik begin meestal met 2,5 a 3ml en dan hou ik anderhalf a 2 uur aan voor redose van 2 a 2,5ml maar meestal max 3x redosen ofzo en dan ben ik er wel klaar mee.

Trouwens als ik iets te laag doseer wordt ik echt hyper als een gek jo. Mega druk word ik dan en kan dan niet meer stil zitten
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#12
Volgens mij is ghb lichamelijk niet eens zo heel slecht
T
TheundertakerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Givemesomefckingtechno zei:
Gisteren was het dan zover ik zou voor de eerste keer ghb gaan proberen thuis.

1e dosis 2,5ml gepakt, voelde niks 1 uur later nog een dosis van 1,25 gepakt daarna voelde ik nog niks, toen een dosis van 1ml gepakt en een halfuur daarna nog eentje van 2ml, na die laatste werdt ik wel wat geiler maar that’s it.
Als ik zo lees van andere is dit niet echt normaal toch? Ik had laatst ook alleen keer blue gedaan en dat flesje was ook zo op bij mij heb ik miss een intolerantie ofzo?
Ik had wel nog een uur van te voren gegeten en ik heb adhd wie weet heeft dat er mee te maken? Ik hoor het graag als jullie meer weten! Groeten en bedankt
Klik om te vergroten...

Intolerantie bestaat niet bij ghb als nieuwe gebruiker is het behoorlijk moeilijk om de sweetspot te vinden.
In principe heb je het goed geprobeerd en zijn je doseringen prima om het zo uit te testen.
Nu kan je een hogere dosis proberen en kijken of het dan wel werkt.
Maar als nieuwe gebruiker is het verstandig om altijd 2 uur te wachten om bij te pakken.

Vaak vinden mensen ghb de eerste paar keer niet echt leuk. Behalve na de mdma dan pakken mensen hem meestal wel goed.
Leren doseren is een heel proces, het beste is natuurlijk iemand erbij die het al kent die je kan begeleiden dus als je iemand kent die het gebruikt kan je diegene een keer uitnodigen om een avondje ghb te proberen.

Maar op random tijden bijnemen is geen goed idee hou de 2 uur vast en begin dit keer met een hogere dosis.
G
GivemesomefckingtechnoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hallo allen,
Allereerst zal ik me even voorstellen.

Mijn naam is Jay, 24 jaar oud. in m’n vrije tijd doe ik veel sporten (bodybuilding) en ik ga ook graag naar techno feestjes.

ben 1,87 bij 93kg(misschien wel handig voor de dosis)

Gisteren was het dan zover ik zou voor de eerste keer ghb gaan proberen thuis.

1e dosis 2,5ml gepakt, voelde niks 1 uur later nog een dosis van 1,25 gepakt daarna voelde ik nog niks, toen een dosis van 1ml gepakt en een halfuur daarna nog eentje van 2ml, na die laatste werdt ik wel wat geiler maar that’s it.
Als ik zo lees van andere is dit niet echt normaal toch? Ik had laatst ook alleen keer blue gedaan en dat flesje was ook zo op bij mij heb ik miss een intolerantie ofzo?
Ik had wel nog een uur van te voren gegeten en ik heb adhd wie weet heeft dat er mee te maken? Ik hoor het graag als jullie meer weten! Groeten en bedankt
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#15
Givemesomefckingtechno zei:
Hallo allen,
Allereerst zal ik me even voorstellen.

Mijn naam is Jay, 24 jaar oud. in m’n vrije tijd doe ik veel sporten (bodybuilding) en ik ga ook graag naar techno feestjes.

ben 1,87 bij 93kg(misschien wel handig voor de dosis)

Gisteren was het dan zover ik zou voor de eerste keer ghb gaan proberen thuis.

1e dosis 2,5ml gepakt, voelde niks 1 uur later nog een dosis van 1,25 gepakt daarna voelde ik nog niks, toen een dosis van 1ml gepakt en een halfuur daarna nog eentje van 2ml, na die laatste werdt ik wel wat geiler maar that’s it.
Als ik zo lees van andere is dit niet echt normaal toch? Ik had laatst ook alleen keer blue gedaan en dat flesje was ook zo op bij mij heb ik miss een intolerantie ofzo?
Ik had wel nog een uur van te voren gegeten en ik heb adhd wie weet heeft dat er mee te maken? Ik hoor het graag als jullie meer weten! Groeten en bedankt
Klik om te vergroten...
Je ghb laten testen is het enige wat je kan doen. Voor hetzelfde geld drink je Durex Play glijmiddel.
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ten eerste wil ik benadrukken dat je bij elke nieuwe lading ghb lager moet beginnen omdat je de sterkte niet weet en het altijd slim is om aan de voorzichtige kant te blijven met ghb in het algemeen.

Dat gezegd hebbende, ik zie dit wel vaker.
Mensen die een eerste dosis nemen die te laag is, en daar dan uren achtereen blijven kwakkelen met milliliters en nooit wat merken. Die eerste 2.5 is al uitgewerkt als jij je 2e ml bij pakt na 2 uur.

Zelfs met de sterkste ghb ( ongeveer 500mg/ml volgens mij) moet je met 95kg 3.5ml wel aan kunnen. Is dat na een uur nog niet genoeg dan zou ik 2 bij nemen.

En op een relatief nuchtere maag helpt ook. Als je net flink hebt zitten bunkeren dan is doseren vrij lastig

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."