Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allen, Allereerst zal ik me even voorstellen. Mijn naam is Jay, 24 jaar oud. in m’n vrije tijd doe ik veel sporten (bodybuilding) en ik ga ook graag naar techno feestjes. ben 1,87 bij 93kg(misschien wel handig voor de dosis) Gisteren was het dan zover ik zou voor de eerste keer ghb gaan proberen thuis. 1e dosis 2,5ml gepakt, voelde niks 1 uur later nog een dosis van 1,25 gepakt daarna voelde ik nog niks, toen een dosis van 1ml gepakt en een halfuur daarna nog eentje van 2ml, na die laatste werdt ik wel wat geiler maar that’s it. Als ik zo lees van andere is dit niet echt normaal toch? Ik had laatst ook alleen keer blue gedaan en dat flesje was ook zo op bij mij heb ik miss een intolerantie ofzo? Ik had wel nog een uur van te voren gegeten en ik heb adhd wie weet heeft dat er mee te maken? Ik hoor het graag als jullie meer weten! Groeten en bedankt"
"HuisbaasBob zei: Ten eerste wil ik benadrukken dat je bij elke nieuwe lading ghb lager moet beginnen omdat je de sterkte niet weet en het altijd slim is om aan de voorzichtige kant te blijven met ghb in het algemeen. Dat gezegd hebbende, ik zie dit wel vaker. Mensen die een eerste dosis nemen die te laag is, en daar dan uren achtereen blijven kwakkelen met milliliters en nooit wat merken. Die eerste 2.5 is al uitgewerkt als jij je 2e ml bij pakt na 2 uur. Zelfs met de sterkste ghb ( ongeveer 500mg/ml volgens mij) moet je met 95kg 3.5ml wel aan kunnen. Is dat na een uur nog niet genoeg dan zou ik 2 bij nemen. En op een relatief nuchtere maag helpt ook. Als je net flink hebt zitten bunkeren dan is doseren vrij lastig Klik om te vergroten... Thanks ga ik dit proberen en eerst volgende keer niet ervoor eten en 3,5/4ml proberen 👍🏼"