Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeb 3mmc gebruikt met halve 10 mg diazepam?

Heb 3mmc gebruikt met halve 10 mg diazepam?

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
V
VredeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb vandaag 3 bommetjes 3mmc genomen. Voel n beetje druk op me linkerborst dus dacht k neem diazepam van 5 mg weet iemand of dat wel eigenlijk kan?
V
VredeLid
01-01-2024, 00:00
#2
HuisbaasBob zei:
Er zitten altijd risicos aan combineren, maar 5mg diazepam hoef je je geen zorgen om te maken
Klik om te vergroten...
Oke voel me best moe er van vandaar hoop dat het over gaat
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ben je inmiddels gestopt met gebruiken?
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#4
AppieAppie zei:
Oke voel me best moe er van vandaar hoop dat het over gaat
Klik om te vergroten...
Dat is toch ook de bedoeling van benzos?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
niet aan het handje.jpg


Niets aan het handje, je zit in de light dosering. Dit maakt je hoogstens een beetje suf of slaperig.
V
VredeLid
01-01-2024, 00:00
#6
HuisbaasBob zei:
Dat is toch ook de bedoeling van benzos?
Klik om te vergroten...
Voelde me beetje beroert maar van de 3mmc zelf wordt ik ook moe in plaats van energiek
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#7
AppieAppie zei:
Voelde me beetje beroert maar van de 3mmc zelf wordt ik ook moe in plaats van energiek
Klik om te vergroten...
Je weet niet of die vermoeidheid van de 3-mmc komt of van de diazepam.
V
VredeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zeehond zei:
Je weet niet of die vermoeidheid van de 3-mmc komt of van de diazepam.
Klik om te vergroten...
Van de 3mmc want slik bijna nooit diazepam en ja ieder keer als ik 3mmc neem heb ik koude handen en voeten en heel moe dat ik niet op me benen sta na het eten voel ik vaak wel wat energie maar na een korte tijd ben ik weer moe.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Bekijk bijlage 49224


Niets aan het handje, je zit in de light dosering. Dit maakt je hoogstens een beetje suf of slaperig.
Klik om te vergroten...

Als je in één keer 30 milligram diazepam slikt dan is de kans op ontwenningsverschijnselen daarna al wel groot.

5 milligram valt inderdaad mee. Zolang je het niet dagelijks slikt. Want ook de ontwenning van 5 mg diazepam kan al best onprettig zijn. Als in dat je dan wel enkele weken nogal onrustig bent, last van hoofdpijn krijgt en slecht slaapt.
AppieAppie zei:
Heb vandaag 3 bommetjes 3mmc genomen. Voel n beetje druk op me linkerborst dus dacht k neem diazepam van 5 mg weet iemand of dat wel eigenlijk kan?
Klik om te vergroten...
Wat betreft de hartklopping kan je het best stoppen met inname van 3-MMC
V
VredeLid
01-01-2024, 00:00
#10
HappyMind zei:
Ben je inmiddels gestopt met gebruiken? Heb net 300mg en daarna 200 mg genomen en ben er klaar mee
Klik om te vergroten...
V
VredeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb 300mg genomen en uur a ander halfuur later nog 200 mg is eigenlijk veel maar ja ik voel er zo weinig van. Neem het normaal nooit en vindt het eerlijk gezegd niks aan.
V
VredeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gekke is dan ik er op kan slapen. Je zou denken dat het een slaapmedicatie eerder is dan 3mmc
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#13
Er zitten altijd risicos aan combineren, maar 5mg diazepam hoef je je geen zorgen om te maken

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."