#1
Heb vandaag 3 bommetjes 3mmc genomen. Voel n beetje druk op me linkerborst dus dacht k neem diazepam van 5 mg weet iemand of dat wel eigenlijk kan?
Oke voel me best moe er van vandaar hoop dat het over gaatEr zitten altijd risicos aan combineren, maar 5mg diazepam hoef je je geen zorgen om te maken
Dat is toch ook de bedoeling van benzos?Oke voel me best moe er van vandaar hoop dat het over gaat
Voelde me beetje beroert maar van de 3mmc zelf wordt ik ook moe in plaats van energiekDat is toch ook de bedoeling van benzos?
Je weet niet of die vermoeidheid van de 3-mmc komt of van de diazepam.Voelde me beetje beroert maar van de 3mmc zelf wordt ik ook moe in plaats van energiek
Van de 3mmc want slik bijna nooit diazepam en ja ieder keer als ik 3mmc neem heb ik koude handen en voeten en heel moe dat ik niet op me benen sta na het eten voel ik vaak wel wat energie maar na een korte tijd ben ik weer moe.Je weet niet of die vermoeidheid van de 3-mmc komt of van de diazepam.
Bekijk bijlage 49224
Niets aan het handje, je zit in de light dosering. Dit maakt je hoogstens een beetje suf of slaperig.
Wat betreft de hartklopping kan je het best stoppen met inname van 3-MMCHeb vandaag 3 bommetjes 3mmc genomen. Voel n beetje druk op me linkerborst dus dacht k neem diazepam van 5 mg weet iemand of dat wel eigenlijk kan?
Ben je inmiddels gestopt met gebruiken? Heb net 300mg en daarna 200 mg genomen en ben er klaar mee
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."