#1
Maar het is beslist geen 3 mmc!Klinkt een beetje hetzelfde als 3mmc
Maar het is beslist geen 3 mmc!Klinkt een beetje hetzelfde als 3mmc
Ben zelf niet zo’n fan van Disso’s.Een hele leuke, maar geen stim, is 2 fdck. Zeer aanbevelingswaardig! ( Disso)
Waarom is dit zo gevaarlijk dan?een hele leuke maar gevaarlijke is MDPHP
2 fma lijkt een beetje op speed qua werking toch?2-fma 🥳
Klinkt een beetje hetzelfde als 3mmchet zijn vooral de cravings die het ook gevaarlijk maken en hoge hartslag/ hoge bloeddruk
het zijn vooral de cravings die het ook gevaarlijk maken en hoge hartslag/ hoge bloeddrukWaarom is dit zo gevaarlijk dan?
Heb er zelf ook nog nooit van gehoord dus ben benieuwd
Deze ben ik nu aan het ontdekken!Een hele leuke, maar geen stim, is 2 fdck. Zeer aanbevelingswaardig! ( Disso)
6-APB heb ik ook nog liggen! Moet nog even kijken wanneer ik die ga uitproberen. Ik merk dat ik voor een feestje toch steeds teruggrijp op de vertrouwde mdma.Verder heb ik pas 6-APB besteld, dat is qua werking een beetje zoals mdma alleen werkt het wat langer en gelijkmatiger. Moet alleen nog even kijken wanneer ik het ga testen. Misschien in de Kerstvakantie in een thuissetting.
4-FMA heb ik ook klaarliggen, zelfde verhaal als bij 6-APB. En dan nog 2-CB-Fly, maar eerst wil ik eens een serieuze lsd trip doen. Nog zoveel te ontdekken!Als je van de stims bent zou ik zoiets als 2-fma, 3fa of 4fa proberen ofzo. Alleen die laatste is wel lastig verkrijgbaar momenteel geloof ik.
Na 80+ gaat het mooi worden, net een draaikolk waar je in beland en met wat stappelen, begin Ãk tenminste best wel te trippen over wat er gebeurdDeze ben ik nu aan het ontdekken!
Afgelopen week een kleine dosis genomen om een eerste effect af te tasten. Slechts 25mg, maar dat gaf al een heel ontspannen gevoel, best aparte gewaarwording als je lichaam even afgekoppeld lijkt te worden na alle stress. Heb daarna ook echt heerlijk en diep geslapen, al zou ik het niet nemen als je net wil gaan slapen. De volgende keer ga ik weer een stapje hoger, denk naar 50mg.
Dat is voor de keer erna! Ik heb nu ook pas twee keer eerder echt getript, dus daar nog vrij nieuw in (1x 10gr en 1x 15gr galindoi truffels).Na 80+ gaat het mooi worden, net een draaikolk waar je in beland en met wat stappelen, begin Ãk tenminste best wel te trippen over wat er gebeurd
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."