Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Thanks voor je reactie CuriousExplorer! 🙏"
"Bedankt voor je reactie! Dat doe ik inderdaad niet. Een glaasje wijn van te voren, maar wanneer G in mijn lijf komt niet meer. In welke situatie ben je vreselijk ontremd volgens jou?"
"Hi allemaal! Aankomend weekend heb ik een feestje. Op dat feestje nemen we een klein beetje GHB. Nu wil ik daarnaast niet het risico lopen dat ik vooral heel ontspannen wordt, maar wil ik natuurlijk ook lekker kunnen dansen en een vrolijke vibe hebben. Normaal gesproken gebruik ik alleen coke en wat drankjes, maar ik merk dat ik hier niet altijd even vrolijk en opgewekt van wordt. Daarnaast ben ik iets teveel een control freak om aan de XTC, miauw of 4-FMP te gaan. Het feestje is namelijk nieuw voor me en daarmee dus een beetje spannend. Dat doe ik liever op bekend terrein ☺️. Ik wil dit weekend graag mijn hoofd erbij houden en vooral niet vaag worden en er slecht uit gaan zien, maar wel een heeeeel fijn feestje ervaren. Ik wens dus een lekkere energievolle vrolijke vibe + een beetje zelfvertrouwen. Ooit heb ik een goede ervaring gehad met pep in combinatie met G gehad. Als jullie mogen kiezen tussen de combinatie G + pep of G + coke, waar ga je dan voor? En waarom? Alvast bedankt!!"
"Casrus zei: Als je drugs neemt. Klik om te vergroten... Ja, maar dat was ik in ieder geval wel van plan ☺️. Ben ook niet onervaren, maar wil gewoon even de juiste keuze maken voor het perfecte feest."
"Javelin zei: Feest meestal thuis, mijn persoonlijke voorkeur ghb ❤️❤️❤️ en xtc maar van je 2 opties zou ik Voor ghb en speed gaan. Speed werkt lang en jij hoeft niet elke 30-50 min iets bijnemen Klik om te vergroten... Dank voor je reactie! En als je om het gevoel zou motiveren? (ipv het praktische gedeelte van bijnemen)."
"CuriousExplorer zei: #Team Ghb en Pep. Oh, waarom. Omdat ik pep iets meer stimulerend vindt zonder het arrogant kantje dat coke kan hebben. Klik om te vergroten... Blijf je nog een beetje bij met je hoofd met deze combinatie? ☺️ Ik kan mijn ervaring niet meer zo goed herinneren, lang geleden. En slapen is ook niet uitgesloten rond een uur of 07:00 als je feestje begint om 20:00 uur?"
"Casrus zei: Zelfinzicht is -volgens mij- een van de moeilijkste dingen. Als je eenmaal bezig bent kun je jezelf gemakkelijk vergeten, ook als je redelijk ervaren bent. Klik om te vergroten... Helemaal gelijk idd! Daarom wil ik ook van te voren een “verstandige keuze” maken met bepalen wat ik de avond ga nemen. En niet op de avond zelf maar even zien wat er voorbij komt."
"Zie titel 🙏"
"Bij pep de angst te groot dat ik niet slaap. Ook niet echt euforie. Vroeger combineerde ik 4FMP met XTC en dat was echt een super combi. Wil nu niet erg naar de gedver gaan, maar me gewoon lekker vrolijk en energievol voelen. Daarnaast drink ik geen alcohol meer, dus sowieso opnieuw op zoek naar m’n beste partydrugs. Nog tips?"
"Heb ik! Beetje combineren met de 2FA? Eerst sos of andersom ? 🙏"