#1
Jij ook een fijne zondag! Zou in ieder geval je GHB niet met azijn opdrinken. Of misschien maakt de combinatie tussen zuur en zuur je wel wat vriendelijker. Zou je niet misstaan!Lekker azijn gedronken? Nog steeds maar 1 inhoudelijk antwoord op m’n eerste vraag.
Fijne zondag!