Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPhenibut: doen of niet ?

Phenibut: doen of niet ?

23 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
superlucyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Doe het ajb niet. Ik gebruik het sinds 2019, deed het toen maandelijks, en nu het is er langzaam ingeslopen. Nu neem ik het 3 x per week. Ik wou dat ik het nooit had gebruikt, het werkt veel te goed.
W
WisknuddeLid
01-01-2024, 00:00
#2
superlucy zei:
Doe het ajb niet. Ik gebruik het sinds 2019, deed het toen maandelijks, en nu het is er langzaam ingeslopen. Nu neem ik het 3 x per week. Ik wou dat ik het nooit had gebruikt, het werkt veel te goed.
Klik om te vergroten...
Wat doet het voor je ? Heb je er last van ?
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat verwacht jij van phenibut? En lukt het met andere middelen om maat te houden, gezien je verslavingsgevoeligheid?
W
WisknuddeLid
01-01-2024, 00:00
#4
HappyMind zei:
Wat verwacht jij van phenibut? En lukt het met andere middelen om maat te houden, gezien je verslavingsgevoeligheid?
Klik om te vergroten...
Ik verwacht een soort milde alcoholachtige roes en een wat sociale lossigheid zal ik het maar noemen. Een moodboost. Maar wellicht zit er helemaal naast? Wat betreft je andere vraag: ik ben niet verslaafd aan 1 bepaald middel maar ik vind het wel lastig om van middelen af te blijven in het algemeen. Vroeger alcoholprobleem gehad, gestopt met drinken al vele jaren maar pak wel regelmatig naar uppers of bijvoorbeeld tramadol of kratom. Vooral die laatste twee wel wekelijks.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wisknudde zei:
Ik verwacht een soort milde alcoholachtige roes en een wat sociale lossigheid zal ik het maar noemen. Een moodboost. Maar wellicht zit er helemaal naast? Wat betreft je andere vraag: ik ben niet verslaafd aan 1 bepaald middel maar ik vind het wel lastig om van middelen af te blijven in het algemeen. Vroeger alcoholprobleem gehad, gestopt met drinken al vele jaren maar pak wel regelmatig naar uppers of bijvoorbeeld tramadol of kratom. Vooral die laatste twee wel wekelijks.
Klik om te vergroten...
Ze noemen phenibut ook weleens een sociaal glijmiddel 😂 ik word er ook sociaal van, heel energiek en beetje euforisch zelfs wel. Maar de dosis is wel bepalend wat dat betreft. Dus als je de effecten als heel prettig ervaart kan het wel lastig zijn om het bij twee keer per maand te houden.

Ik laat ongeveer twee weken ertussen en als ik het vaker doe neemt het effect wel af vind ik. En met hoger doseren voel ik me urenlang best heel naar. Dus dat is het absoluut niet waard. Bij juist gebruik vind ik phenibut wel heel erg fijn en ben ik echt fan. Maar zie wel de gevaren bij veelvuldig gebruik en afbouwen van dit spul schijnt echt verschrikkelijk te zijn
W
WisknuddeLid
01-01-2024, 00:00
#6
HappyMind zei:
Ze noemen phenibut ook weleens een sociaal glijmiddel 😂 ik word er ook sociaal van, heel energiek en beetje euforisch zelfs wel. Maar de dosis is wel bepalend wat dat betreft. Dus als je de effecten als heel prettig ervaart kan het wel lastig zijn om het bij twee keer per maand te houden.

Ik laat ongeveer twee weken ertussen en als ik het vaker doe neemt het effect wel af vind ik. En met hoger doseren voel ik me urenlang best heel naar. Dus dat is het absoluut niet waard. Bij juist gebruik vind ik phenibut wel heel erg fijn en ben ik echt fan. Maar zie wel de gevaren bij veelvuldig gebruik en afbouwen van dit spul schijnt echt verschrikkelijk te zijn
Klik om te vergroten...
Wat is een goede dosis voor jou ? En naar in welke zin ?
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wisknudde zei:
Wat is een goede dosis voor jou ? En naar in welke zin ?
Klik om te vergroten...
Ik neem 500 mg of 1 gram, afhankelijk waar ik zin in heb. Van 1,5 gram word ik heel lang duizelig, misselijk en een onvast/trillerig gevoel in m'n lichaam.
W
WisknuddeLid
01-01-2024, 00:00
#8
HappyMind zei:
Ik neem 500 mg of 1 gram, afhankelijk waar ik zin in heb. Van 1,5 gram word ik heel lang duizelig, misselijk en een onvast/trillerig gevoel in m'n lichaam.
Klik om te vergroten...
En zou het bijvoorbeeld geschikt zijn voor een festival in een dans setting? Zie je er duidelijk onder invloed uit of kan je het ook nemen zonder dat het opvalt? Doet het iets voor je libido? Sorry voor alle vragen 😅
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wisknudde zei:
En zou het bijvoorbeeld geschikt zijn voor een festival in een dans setting?
Klik om te vergroten...
Ik vind van wel omdat ik zelf het effect heel goed voel. Maar ken ook mensen die het te subtiel aan vinden voelen.
Wisknudde zei:
Zie je er duidelijk onder invloed uit of kan je het ook nemen zonder dat het opvalt?
Klik om te vergroten...
Met de dosis die ik eerder zei, zie je niet dat je iets op hebt. Wellicht als je hoger doseert en wat meer "verdoofd" raakt maar dat weet ik niet.
Wisknudde zei:
Doet het iets voor je libido?
Klik om te vergroten...
Ik vind het wel ietsje libido verhogend.
Wisknudde zei:
Sorry voor alle vragen 😅
Klik om te vergroten...
Hehe geeft niet!
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wisknudde zei:
En zou het bijvoorbeeld geschikt zijn voor een festival in een dans setting? Zie je er duidelijk onder invloed uit of kan je het ook nemen zonder dat het opvalt? Doet het iets voor je libido? Sorry voor alle vragen 😅
Klik om te vergroten...
1.ja
2. Nee
3. Nee
( mijn ervaring)
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zelf merk ik niet veel van 1 gram moet wel 1,5 maar bij hoger dan 2 krijg ik negatieve bijwerkingen. Neem het op een lege maag en koffie kan het effect versterken.
s
superlucyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wisknudde zei:
Wat doet het voor je ? Heb je er last van ?
Klik om te vergroten...
Het geeft mij de kracht om mn (sociale) leven aan te kunnen. En redenen om te leven, omdat ik er zonder phenibut veel minder van kan genieten. Ja ik merk dat ik steeds meer cravings krijg en ook depressieve gevoelens na gebruik. Dit had ik eerst niet, daarom is het ook zo gevaarlijk naar mijn idee.
s
superlucyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb ook autisme, en het helpt me heel erg met prikkels kunnen verwerken. Dus ik gebruik het bijna als medicatie ofzo.
W
WisknuddeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ha mede druggies.

Ik zit te overwegen voor het eerst Phenibut te bestellen. Heb geen ervaring met ghb, waar het online wel mee wordt vergeleken. In jullie optiek, is het het waard ? Ben bekend met het verslavingsrisico en ik ben ook wel verslavingsgevoelig. Is het makkelijk om het bij zeg twee keer maand te houden?

Thanks !
W
WisknuddeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Harry In De Warrie zei:
Zelf merk ik niet veek van 1 gram moet wel 1,5 maar bij hoger dan 2 krijg ik negatieve bijwerkingen. Nem het op een lege maag en koffie kan het effect versterken.
Klik om te vergroten...
Ik lees ook dat het wel tot vier uur kan duren voor het lekker inwerkt. Is dat ook jouw ervaring?
s
superlucyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wisknudde zei:
Ik lees ook dat het wel tot vier uur kan duren voor het lekker inwerkt. Is dat ook jouw ervaring?
Klik om te vergroten...
bij mij werkt het meestal na 2 uur.
H
Harrie In De WarrieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wisknudde zei:
Ik lees ook dat het wel tot vier uur kan duren voor het lekker inwerkt. Is dat ook jouw ervaring?
Klik om te vergroten...
Na 2 uur merk ik wel wat maar na 3/4 uur wel een stuk beter.
W
WisknuddeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Thanks ! Ik ga er even over nadenken, het is voor mij wel een trigger als je het dus kan gebruiken zonder op te vallen. Dat maakt het laagdrempelig. Zelfde verhaal met kratom, wat ik ook net iets te makkelijk vind.
k
kevin26Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Wisknudde zei:
Thanks ! Ik ga er even over nadenken, het is voor mij wel een trigger als je het dus kan gebruiken zonder op te vallen. Dat maakt het laagdrempelig. Zelfde verhaal met kratom, wat ik ook net iets te makkelijk vind.
Klik om te vergroten...

hey,
heb je het nu al gebruikt?
Ik ben ook geïnteresseerd erin. ik heb enkel ervaring met Baclofen, GHB , Gabapentine , Pregabaline.
Persoonlijk vindt ik Pregabaline het leukste middel.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
kevin26 zei:
hey,
heb je het nu al gebruikt?
Ik ben ook geïnteresseerd erin. ik heb enkel ervaring met Baclofen, GHB , Gabapentine , Pregabaline.
Persoonlijk vindt ik Pregabaline het leukste middel.
Klik om te vergroten...
Baclofen is toch helemaal niet recreatief?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."