#1
Doe het ajb niet. Ik gebruik het sinds 2019, deed het toen maandelijks, en nu het is er langzaam ingeslopen. Nu neem ik het 3 x per week. Ik wou dat ik het nooit had gebruikt, het werkt veel te goed.
Wat doet het voor je ? Heb je er last van ?Doe het ajb niet. Ik gebruik het sinds 2019, deed het toen maandelijks, en nu het is er langzaam ingeslopen. Nu neem ik het 3 x per week. Ik wou dat ik het nooit had gebruikt, het werkt veel te goed.
Ik verwacht een soort milde alcoholachtige roes en een wat sociale lossigheid zal ik het maar noemen. Een moodboost. Maar wellicht zit er helemaal naast? Wat betreft je andere vraag: ik ben niet verslaafd aan 1 bepaald middel maar ik vind het wel lastig om van middelen af te blijven in het algemeen. Vroeger alcoholprobleem gehad, gestopt met drinken al vele jaren maar pak wel regelmatig naar uppers of bijvoorbeeld tramadol of kratom. Vooral die laatste twee wel wekelijks.Wat verwacht jij van phenibut? En lukt het met andere middelen om maat te houden, gezien je verslavingsgevoeligheid?
Ze noemen phenibut ook weleens een sociaal glijmiddel 😂 ik word er ook sociaal van, heel energiek en beetje euforisch zelfs wel. Maar de dosis is wel bepalend wat dat betreft. Dus als je de effecten als heel prettig ervaart kan het wel lastig zijn om het bij twee keer per maand te houden.Ik verwacht een soort milde alcoholachtige roes en een wat sociale lossigheid zal ik het maar noemen. Een moodboost. Maar wellicht zit er helemaal naast? Wat betreft je andere vraag: ik ben niet verslaafd aan 1 bepaald middel maar ik vind het wel lastig om van middelen af te blijven in het algemeen. Vroeger alcoholprobleem gehad, gestopt met drinken al vele jaren maar pak wel regelmatig naar uppers of bijvoorbeeld tramadol of kratom. Vooral die laatste twee wel wekelijks.
Wat is een goede dosis voor jou ? En naar in welke zin ?Ze noemen phenibut ook weleens een sociaal glijmiddel 😂 ik word er ook sociaal van, heel energiek en beetje euforisch zelfs wel. Maar de dosis is wel bepalend wat dat betreft. Dus als je de effecten als heel prettig ervaart kan het wel lastig zijn om het bij twee keer per maand te houden.
Ik laat ongeveer twee weken ertussen en als ik het vaker doe neemt het effect wel af vind ik. En met hoger doseren voel ik me urenlang best heel naar. Dus dat is het absoluut niet waard. Bij juist gebruik vind ik phenibut wel heel erg fijn en ben ik echt fan. Maar zie wel de gevaren bij veelvuldig gebruik en afbouwen van dit spul schijnt echt verschrikkelijk te zijn
Ik neem 500 mg of 1 gram, afhankelijk waar ik zin in heb. Van 1,5 gram word ik heel lang duizelig, misselijk en een onvast/trillerig gevoel in m'n lichaam.Wat is een goede dosis voor jou ? En naar in welke zin ?
En zou het bijvoorbeeld geschikt zijn voor een festival in een dans setting? Zie je er duidelijk onder invloed uit of kan je het ook nemen zonder dat het opvalt? Doet het iets voor je libido? Sorry voor alle vragen 😅Ik neem 500 mg of 1 gram, afhankelijk waar ik zin in heb. Van 1,5 gram word ik heel lang duizelig, misselijk en een onvast/trillerig gevoel in m'n lichaam.
Ik vind van wel omdat ik zelf het effect heel goed voel. Maar ken ook mensen die het te subtiel aan vinden voelen.En zou het bijvoorbeeld geschikt zijn voor een festival in een dans setting?
Met de dosis die ik eerder zei, zie je niet dat je iets op hebt. Wellicht als je hoger doseert en wat meer "verdoofd" raakt maar dat weet ik niet.Zie je er duidelijk onder invloed uit of kan je het ook nemen zonder dat het opvalt?
Ik vind het wel ietsje libido verhogend.Doet het iets voor je libido?
Hehe geeft niet!Sorry voor alle vragen 😅
1.jaEn zou het bijvoorbeeld geschikt zijn voor een festival in een dans setting? Zie je er duidelijk onder invloed uit of kan je het ook nemen zonder dat het opvalt? Doet het iets voor je libido? Sorry voor alle vragen 😅
Het geeft mij de kracht om mn (sociale) leven aan te kunnen. En redenen om te leven, omdat ik er zonder phenibut veel minder van kan genieten. Ja ik merk dat ik steeds meer cravings krijg en ook depressieve gevoelens na gebruik. Dit had ik eerst niet, daarom is het ook zo gevaarlijk naar mijn idee.Wat doet het voor je ? Heb je er last van ?
Ik lees ook dat het wel tot vier uur kan duren voor het lekker inwerkt. Is dat ook jouw ervaring?Zelf merk ik niet veek van 1 gram moet wel 1,5 maar bij hoger dan 2 krijg ik negatieve bijwerkingen. Nem het op een lege maag en koffie kan het effect versterken.
bij mij werkt het meestal na 2 uur.Ik lees ook dat het wel tot vier uur kan duren voor het lekker inwerkt. Is dat ook jouw ervaring?
Na 2 uur merk ik wel wat maar na 3/4 uur wel een stuk beter.Ik lees ook dat het wel tot vier uur kan duren voor het lekker inwerkt. Is dat ook jouw ervaring?
Thanks ! Ik ga er even over nadenken, het is voor mij wel een trigger als je het dus kan gebruiken zonder op te vallen. Dat maakt het laagdrempelig. Zelfde verhaal met kratom, wat ik ook net iets te makkelijk vind.
Baclofen is toch helemaal niet recreatief?hey,
heb je het nu al gebruikt?
Ik ben ook geïnteresseerd erin. ik heb enkel ervaring met Baclofen, GHB , Gabapentine , Pregabaline.
Persoonlijk vindt ik Pregabaline het leukste middel.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."