Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc tips

3mmc tips

17 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mooncake zei:
Komt over als jij het mee gemaakt hebt want ik werk niet machines
Klik om te vergroten...
@wapboy schrijft nergens dat je met machines werkt, alleen in productie. Verantwoordelijkheidsgevoel gaat het om, je bent dan aan het werk!

Je vraagt om tips en die krijg je van meerdere leden. Als je alles al weet, dan hoef je ons geen vragen te stellen.
Wellicht een goede tip om alle reacties te lezen en daar inhoudelijk op te reageren.

Ik denk dat je nog jong bent, we hebben het hier het beste met je voor en zijn daarom wel heel eerlijk.

Fijne dag ☀️☀️
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn tip is: stop met 3-mmc gebruiken als je moet werken de volgende dag. En gebruik niet tijdens werk, dat kan je een heleboel gezeik opleveren. Wat is sowieso de recreatieve waarde van gebruiken tijdens werk?
R
RaketjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mooncake zei:
Nou je merkt niks aan mij als ik 3mmc op heb,
Klik om te vergroten...
Is wat ik ook zei 2 dagen nadat dat spul mij mijn baan, relatie en familie heeft gekost.
T
Trufels123Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Mooncake zei:
Nou je merkt niks aan mij als ik 3mmc op heb, doe het wel vaker op werk, maar heb nog nooit 2 dagen door gehaald en dan naar werk, ik werk in de productie alleen tips enz is altijd handig
Klik om te vergroten...
Bro ik werk ook in de productie, maar doe het niet. Je speelt met je toekomst.

Ik gebruik af en toe maar ik ben er niet trots op, maar ik zou nooit op werk gebruiken.

Straks gaan mensen je een junkie noemen en krijg je een hele slecht naam dat bijna niet meer weg te krijgen is.
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je werkt in de productie...... je zal maar een bedrijfsongeval meemaken door jouw schuld of gewoon als slachtoffer..... wens je veel succes!!
M
MooncakeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Haii, is er iemand nog wakker die mij alsjeblieft misschien tips kan geven over 3mmc.
Over:

Hoe kom ik de dag door op werk tijdens gebruik?
Hoe verberg ik me strakke hoofd, zeg maar minder wallen, niet bleek zijn?
Hoe overleef ik een werkdag na 2 nachten doorhalen?
Hoe zorg ik ervoor dat ik meer vet krijg dikker worden?
Hoe hou je jezelf tegen voor doorslaan?

en ik maak heel erg zorgen over me geheugen, want ik herrinner me niet eens als mensen zeggen wat ik bijvoorbeeld gedaan heb of gezegd ik herrinner me daar dan ook echt niks van, ik vergeet al wat ik bijvoorbeeld 15 min geleden heb gedaan. Of gesprekken waar ik niks meer van weet.er ontbreken echt hele grote gate in me geheugen en heb alles Geprobeerd maar ik kan het me niet herinneren.

:/
M
MooncakeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sorry ik heb hele erge dyslexie en ben best wel onder invloed dus sorry als er spel fouten of verkeerde zin opbouw is
T
TeveelKaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb een paar tips
Mooncake zei:
Haii, is er iemand nog wakker die mij alsjeblieft misschien tips kan geven over 3mmc.
Over:

Hoe kom ik de dag door op werk tijdens gebruik?
Hoe verberg ik me strakke hoofd, zeg maar minder wallen, niet bleek zijn?
Hoe overleef ik een werkdag na 2 nachten doorhalen?
Hoe zorg ik ervoor dat ik meer vet krijg dikker worden?
Hoe hou je jezelf tegen voor doorslaan?

en ik maak heel erg zorgen over me geheugen, want ik herrinner me niet eens als mensen zeggen wat ik bijvoorbeeld gedaan heb of gezegd ik herrinner me daar dan ook echt niks van, ik vergeet al wat ik bijvoorbeeld 15 min geleden heb gedaan. Of gesprekken waar ik niks meer van weet.er ontbreken echt hele grote gate in me geheugen en heb alles Geprobeerd maar ik kan het me niet herinneren.

:/
Klik om te vergroten...
Ik zou niet op je werk gebruiken. Je strakke kop ga je niet kunnen verbergen als je strak staan en iedere 1/2 uur naar het toilet om je neus te poederen zullen ze waarschijnlijk ook snel doorhebben. Ik zou iniedergeval iets proberen te slapen voordat je naar je werk moet want anders krijg je misschien ook nog last van hallucinaties (heb ik wel eens gehad door slaaptekort). Wat voor werk doe je? En als je denkt dat je doorslaat kan je beter gelijk stoppen met gebruiken want dat klinkt niet al te best
M
MooncakeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nou je merkt niks aan mij als ik 3mmc op heb, doe het wel vaker op werk, maar heb nog nooit 2 dagen door gehaald en dan naar werk, ik werk in de productie alleen tips enz is altijd handig
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mooncake zei:
Haii, is er iemand nog wakker die mij alsjeblieft misschien tips kan geven over 3mmc.
Over:

Hoe kom ik de dag door op werk tijdens gebruik?
Klik om te vergroten...
Niet gebruiken op je werk. Kan je je baan kosten!
Mooncake zei:
Hoe verberg ik me strakke hoofd, zeg maar minder wallen, niet bleek zijn?
Klik om te vergroten...
Minder gebruiken en goed voor jezelf zorgen (gezond eten, sporten, slapen)
Mooncake zei:
Hoe overleef ik een werkdag na 2 nachten doorhalen?
Klik om te vergroten...
Niet 2 nachten doorhalen voordat je moet werken.
Mooncake zei:
Hoe zorg ik ervoor dat ik meer vet krijg dikker worden?
Klik om te vergroten...
Minder gebruiken, meer eten, meer sporten.
Mooncake zei:
Hoe hou je jezelf tegen voor doorslaan?
Klik om te vergroten...
Stel regels voor jezelf op qua frequentie en hoeveelheid en gebruik rond werk en sociale situaties en hou je daar ook aan. Niet je leven aanpassen aan je gebruik, maar je gebruik aanpassen aan je leven.
Mooncake zei:
en ik maak heel erg zorgen over me geheugen, want ik herrinner me niet eens als mensen zeggen wat ik bijvoorbeeld gedaan heb of gezegd ik herrinner me daar dan ook echt niks van, ik vergeet al wat ik bijvoorbeeld 15 min geleden heb gedaan. Of gesprekken waar ik niks meer van weet.er ontbreken echt hele grote gate in me geheugen en heb alles Geprobeerd maar ik kan het me niet herinneren.
Klik om te vergroten...
Minder gebruiken...

Slaapgebrek zorgt voor vergeetachtigheid. En heel veel slaapgebrek kan blijvende schade opleveren.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mooncake zei:
Nou je merkt niks aan mij als ik 3mmc op heb, doe het wel vaker op werk, maar heb nog nooit 2 dagen door gehaald en dan naar werk, ik werk in de productie alleen tips enz is altijd handig
Klik om te vergroten...
Niet gebruiken op je werk, je rolt zo een verslaving in. Houd het bijzonder.

Stop nu met gebruiken, des te eerder kun je weer nadenken en kom je hopelijk ook tot deze conclusie.

Goed slapen, gezond eten, voldoende bewegen en lekker naar buiten 💪

Dat zijn mijn tips.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#12
Eerlijk gezegd schrik ik wel een beetje van deze vragen. Als je gaat gebruiken op je werk dan is het hek al snel van de dam. Je maakt jezelf zo heel kwetsbaar voor allerlei problemen: natuurlijk op je werk, maar daardoor ook mogelijk financiële problemen, ruzie met geliefden of familieleden, gezondheidsproblemen, noem het maar op.

Wat is eigenlijk de reden dat je 3-MMC gebruikt op je werk? Is het anders niet vol te houden?

De vragen die je stelt, daarop heb ik eigenlijk een beetje dezelfde antwoorden als @Mevrouw Pløp
Stoppen met gebruiken en voor jezelf gaan zorgen lijkt me het beste antwoord op de meeste van die vragen.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Stop met die bende.
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Mevrouw Pløp zei:
Niet gebruiken op je werk. Kan je je baan kosten!

Minder gebruiken en goed voor jezelf zorgen (gezond eten, sporten, slapen)

Niet 2 nachten doorhalen voordat je moet werken.

Minder gebruiken, meer eten, meer sporten.

Stel regels voor jezelf op qua frequentie en hoeveelheid en gebruik rond werk en sociale situaties en hou je daar ook aan. Niet je leven aanpassen aan je gebruik, maar je gebruik aanpassen aan je leven.

Minder gebruiken...

Slaapgebrek zorgt voor vergeetachtigheid. En heel veel slaapgebrek kan blijvende schade opleveren.
Klik om te vergroten...
Haha lekker echt militiant die comments van jou vaak ga er echt goed op! :upsidedown:
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#15
Snoozerboy5000 zei:
Haha lekker echt militiant die comments van jou vaak ga er echt goed op! :upsidedown:
Klik om te vergroten...
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden! Haha, is een stukje persoonlijkheid en een stukje overblijfsel van twaalf jaar werken met autisten en ADHD'ers, vaak gecombineerd met hechtingsproblematiek.

Duidelijkheid en oprechtheid, authenticiteit in m'n reactie is een sterke kwaliteit, maar kan ook een valkuil zijn :wink: mijn bijnaam is een tijdje 'de dictator' geweest 🤣
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik volg alles b
Mevrouw Pløp zei:
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden! Haha, is een stukje persoonlijkheid en een stukje overblijfsel van twaalf jaar werken met autisten en ADHD'ers, vaak gecombineerd met hechtingsproblematiek.

Duidelijkheid en oprechtheid, authenticiteit in m'n reactie is een sterke kwaliteit, maar kan ook een valkuil zijn :wink: mijn bijnaam is een tijdje 'de dictator' geweest 🤣
Klik om te vergroten...
Aight leuk dat je het toelicht!

Gaat ADHD vaak gepaard met hechtingsproblematiek????? (Dat zou over mijzelf veel verklaren iig haha toevallig..)
M
MooncakeLid
01-01-2024, 00:00
#17
wapboy zei:
Je werkt in de productie...... je zal maar een bedrijfsongeval meemaken door jouw schuld of gewoon als slachtoffer..... wens je veel succes!!
Klik om te vergroten...
Komt over als jij het mee gemaakt hebt want ik werk niet machines
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mooncake zei:
Komt over als jij het mee gemaakt hebt want ik werk niet machines
Klik om te vergroten...
Nee niet meegemaakt maar heb verantwoordelijk gevoel

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."