Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Haii, is er iemand nog wakker die mij alsjeblieft misschien tips kan geven over 3mmc. Over: Hoe kom ik de dag door op werk tijdens gebruik? Hoe verberg ik me strakke hoofd, zeg maar minder wallen, niet bleek zijn? Hoe overleef ik een werkdag na 2 nachten doorhalen? Hoe zorg ik ervoor dat ik meer vet krijg dikker worden? Hoe hou je jezelf tegen voor doorslaan? en ik maak heel erg zorgen over me geheugen, want ik herrinner me niet eens als mensen zeggen wat ik bijvoorbeeld gedaan heb of gezegd ik herrinner me daar dan ook echt niks van, ik vergeet al wat ik bijvoorbeeld 15 min geleden heb gedaan. Of gesprekken waar ik niks meer van weet.er ontbreken echt hele grote gate in me geheugen en heb alles Geprobeerd maar ik kan het me niet herinneren. :/"
"Sorry ik heb hele erge dyslexie en ben best wel onder invloed dus sorry als er spel fouten of verkeerde zin opbouw is"
"Nou je merkt niks aan mij als ik 3mmc op heb, doe het wel vaker op werk, maar heb nog nooit 2 dagen door gehaald en dan naar werk, ik werk in de productie alleen tips enz is altijd handig"
"wapboy zei: Je werkt in de productie...... je zal maar een bedrijfsongeval meemaken door jouw schuld of gewoon als slachtoffer..... wens je veel succes!! Klik om te vergroten... Komt over als jij het mee gemaakt hebt want ik werk niet machines"