Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"yiazmat zei: Door omstandigheden toch wat minder genomen en 25mg ipv 30mg. Op de dag zelf ging een goeie vriend ineens ruzie maken om niks terwijl k de dag ervoor nog druk bezig ben geweest m te helpen. Uiteraard voelde k me dus niet fijn en samen besproken met die gene wie k dit zoi doen en besloten t niet te doen, wil tenslotte niet nemen als k me kut voel. Uur later ofz had ie wel zn excuus aangeboden en begon toen toch te twijfelen. Uiteindelijk wel die flakka gedaan en zelf voor die tijd nog ff 2mmc (zou eerst nog een hoop andere dingen ervoor doen). Toen t uiteindelijk tijd was voelde k me nog steeds beetje apart en de nastimulatie van de mmc zat er nog duidelijk in dus had besloten ipv 30 voor 25mg te gaan. En moet zeggen had van alles ervan verw8 maar saai zat daar zeker niet bij 😅, na zon kwartiertje was k wat spraakzamer en voelde me oke waardoor k wel d8 het begint nu wel iets te doen maar d8 van het kan nu dus elk moment beginnen, nou na 3 kwartier bleek dat dus alles te zijn maar kwamen er wel flinke cravings, maar t waren dus ook echt cravings niet t impulsieve bijpakken wat je van aphip verw8, verder voelde k me in die tijd lui en ongemotiveerd terwijl je juist hoort dat het een lange nastimulatie hoort te hebben. Eerste half uur had k wel cravings om hiervan bij te pakken maar daarna ging t eigk over naar cravings voor een leukere euforische upper en had k eigk ni eens zin om aphip bij te pakken. Na ongeveer 1,5 uur van die cravings begon t wel geleidelijk af te zakken. Na al die horrorverhalen hierover had k veel verw8 maar dat t saai zou zijn zat daar niet bij😅 Klik om te vergroten... Als je het rookt zou je ervaring best wel anders zijn denk ik, al raad ik het niet aan."
"Relmuis zei: Oh jammer, ik dacht die 3F variant. Kan daar niet heel veel over vinden, dan zou de psychonaut in mij een trip report wel interessant vinden. Persoonlijk sla ik die hele groep (pyrros) over, de voordelen lijken niet op te wegen tegen de nadelen en de effecten lijken me niet heel bijzonder. Klik om te vergroten... Het is niet echt super interessant, valt best erg tegen. Lees eerdere toevoeging van mij in deze chat."
"Ik heb dus 10 gram a-pihp besteld en ga dat vandaag ophalen, daarnaast heb ik ook NEP gehaald maar die was ik hoe dan ook van plan om te gaan vapen. Dus hier komt mijn vraag hoe gebruik ik mijn a-pihp het beste?"
"Dopemonster zei: Vapen is het net crack hoorde ik van betrouwbare junkenbronnen Klik om te vergroten... Oke, dus bedoel je het dan net verspillen is omdat het dan zo snel op gaat of..?"
"Roekoezonderdoekoe zei: Oke, dus bedoel je het dan net verspillen is omdat het dan zo snel op gaat of..? Klik om te vergroten... Wat is meer effect vraag ik me af"
"Eve's drop zei: Koekoeroekoezonderdoekoe! Dat is knetter veel, mag ik vragen waarom je zoveel besteld van deze Rc? Schijnt een behoorlijke rush te geven, maar ook een gigantisch hoge bloeddruk/hartslag, tot lang na de laatste dosis. En de vapers kunnen denk ik wel met zekerheid zeggen dat dit 1 van de meest verslavende stoffen is, hoor maar weinig die het bij 1 keer houden. Maar dat gezegd hebbende zit iedereen anders in elkaar. wees voorzichtig, dit is spul voor experts! Klik om te vergroten... Goedkoper/voorraad, en thanks ik zou op passen."
"Snuffelaar zei: Pfoeh wat een voorraad voor je eerste (?) keer? Raad beiden af maar als je echt gebruiken wil dan ben je beter af met snuiven. Maar ongeacht de roa kan dit leiden tot binge gedrag en verslaving. Vooral als we er nog wat nep tussen gooien. Vergeet niet dat er vaak ook een serieuze benzo afhankelijkheid bij komt te kijken. Klik om te vergroten... Neee, niet 1e keer ik doe echt al super lang research chemicals ook beide a-pihp en NEP. Voorheen heb ik ook de wel bekende andere dingen gedaan maar daarover gesproken is het inderdaad niet verstandig om mijn voorraad er doorheen te stampen, maar a-php ken ik en ook wat andere stimulans. Ik ken eigenlijk van alle categorieën wel de chemicals. Dissociatieve, stimulerende, cannabiode (weet niet hoe je dat schrijft), benzos en de psychedelics"
"Roekoezonderdoekoe zei: Neee, niet 1e keer ik doe echt al super lang research chemicals ook beide a-pihp en NEP. Voorheen heb ik ook de wel bekende andere dingen gedaan maar daarover gesproken is het inderdaad niet verstandig om mijn voorraad er doorheen te stampen, maar a-php ken ik en ook wat andere stimulans. Ik ken eigenlijk van alle categorieën wel de chemicals. Dissociatieve, stimulerende, cannabiode (weet niet hoe je dat schrijft), benzos en de psychedelics Klik om te vergroten... Ik kom gewoon wat telaat op dit platform hahah"
"Ik vroeg me trouwens nog af, heeft iemand een tip voor het vape hoesten te voorkomen want ik heb daar altijd last van de hele wolk in het pijpje dan ook weg blaast.. smh"
"Snuffelaar zei: Pfoeh wat een voorraad voor je eerste (?) keer? Raad beiden af maar als je echt gebruiken wil dan ben je beter af met snuiven. Maar ongeacht de roa kan dit leiden tot binge gedrag en verslaving. Vooral als we er nog wat nep tussen gooien. Vergeet niet dat er vaak ook een serieuze benzo afhankelijkheid bij komt te kijken. Klik om te vergroten... Benzo afhankelijkheid, sorry maar wat bedoel je die er bij komt kijken? Dat deze erbij naast nodig is voor slaap en een niet te snelle hartslag ect.. of bedoel je wat anders"