Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLeuke nieuwe verjaardagtraditie bed8 😁

Leuke nieuwe verjaardagtraditie bed8 😁

20 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#1
Onzin forum, of nog beter: delete. Bed8, waar gaat het heen met onze aardkloot.
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#2
Iedereen kent toch wel die traditie om kaarsjes in de taart te doen gelijk aan je age en dan in 1x uit te blazen,
nou hier veel leukere variant:
Pak aantal mg coke dievcoreespondeerd aan je leeftijd dus 5 pak 50mg, 15 pak 150mg, 25 pak 250mg, 37 pak 370mg etc. Maak er dan een hele grote lijn van en probeer om m in 1x op te snuiven.
Mijn poging was gelukt iig πŸ˜πŸ˜‹(280mg)
Hou de traditie denk erin voor altijd haha

De rest vd dag ook lekker los gegaan natuurlijk maar deze wou k sws doen😁
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Petitie: dit topic naar het onzin forum

Handtekeningen: 1
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#4
πŸ₯ΊπŸ˜…
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oja vergat nog te zeggen dit kan nattirlijk ook met ander spul maat coke snuift zo easy dus is goed geschikt voor iedereen voor grote lijn
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#6

Voorwaarden en regels

Je dient akkoord te gaan met deze voorwaarden en regels voordat je de site gebruikt.
drugsforum.nl drugsforum.nl

Regel 2 en regel 9 worden overtreden hier.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat een onzin.... Ik doe niet mee.

Ik geef mijzelf liever een fatsoenlijk cadeau dan drugs. 🀣
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#8
yiazmat zei:
Mijn poging was gelukt iig πŸ˜πŸ˜‹(280mg)
Hou de traditie denk erin voor altijd haha
Klik om te vergroten...
Dus je verjaard vandaag neem ik aan.
Van harte gefeliciteerd! Van mij krijg je een cadeautje... ik zal de inhoud al verklappen...
Intelligentie, zelfrespect en rationeel denkvermogen.
Serieus, de posts die ik van jou lees op het forum... blijft me verbazen. Ik hoop oprecht dat je gezond oud kan/mag worden...en dat je ff tot inkeer mag komen.
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#9
Omg vgm heb k een party met alleen maar downers gemist πŸ™ˆ
Tis gwn een geinig idee en vond t zelf lachen te doen dus d8 deel t ff mss vinden anderen t ook leuk. Maar goed lol is blijkbaar een onbekend begrip hier πŸ˜…

FredKroket zei:
Regel 2 en regel 9 worden overtreden hier.
Klik om te vergroten...
Gekeken.
Regel 2: dus een leuk topic over een party ideetje is nutteloos voor jou, prima. Mss vinden anderen hier plezier wel belangrijk al hoewel k dat begin te betwijfelenπŸ˜…
Regel 9: stoer doen over drugsgebruik, lijkt nog geen eens op wat hier staat, dat k er lol in heb is ni gelijk dat k het stoer vind ofz toch want dan kan je elk lid wel bannen want iedereen is ooit voor de fun begonnen ongeacht hoe t verder afloopt

Nou voor jullie ff serieuze post nu weer terug naar de fun πŸ˜‹
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb sinds 2 jaar een 31 december traditie. 21 km hardlopen dit jaar is het tijd voor m’n 3e editie. Wie doet er mee? πŸ™ˆ

Hoop dit jaar onder de 1 uur40min te lopen. IMG_7320.jpeg
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#11
annihilation zei:
Ik heb sinds 2 jaar een 31 december traditie. 21 km hardlopen dit jaar is het tijd voor m’n 3e editie. Wie doet er mee? πŸ™ˆ

Hoop dit jaar onder de 1 uur40min te lopen. Bekijk bijlage 53400
Klik om te vergroten...
Hou wel van veel sporten maar ben niet echt zon hardloper haha. Wel respect hoor netjes πŸ’ͺπŸ’ͺ😁
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#12
mandragora zei:
Serieus, de posts die ik van jou lees op het forum... blijft me verbazen. Ik hoop oprecht dat je gezond oud kan/mag worden...en dat je ff tot inkeer mag komen
Klik om te vergroten...
K zie net pas deze echt goed en je quote mn 280mg coke, maar dat vind je al veel dus πŸ˜…
Ik hou maar wijs mn mond over de rest vd dag dan πŸ™Š
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#13
N3K0 zei:
Ik geef mijzelf liever een fatsoenlijk cadeau dan drugs. 🀣
Klik om te vergroten...
Trouwens, als k jou nou een mooie fruitmand geef, mag ik dan van jou een tasje drugs πŸ˜πŸ˜œπŸ˜‚
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#14
yiazmat zei:
dus 5 pak 50mg
Klik om te vergroten...

Iemand van 5 gaat echt wel 50mg coke snuiven πŸ™„.
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja ok, die geef k je daar had k ff ni aan gedacht πŸ˜…πŸ€£πŸ˜‚
De intentie was om uit te leggen leeftijd +0 erachter πŸ˜‚πŸ˜…
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
yiazmat zei:
Trouwens, als k jou nou een mooie fruitmand geef, mag ik dan van jou een tasje drugs πŸ˜πŸ˜œπŸ˜‚
Klik om te vergroten...
Ik vind dat geen eerlijke ruilπŸ₯ΊπŸ˜”

En ik heb niet gezegd dat drugs krijgen voor mijn verjaardag erg is🀣
Ik zou het alleen zelf niet zo snel kopen daarvoor. ("Oregano" telt natuurlijk niet mee he )

Wel voor mijzelf als kerstcadeau voor bij tha family gathering 🀣🀣🀣
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#17
yiazmat zei:
K zie net pas deze echt goed en je quote mn 280mg coke, maar dat vind je al veel dus πŸ˜…
Ik hou maar wijs mn mond over de rest vd dag dan πŸ™Š
Klik om te vergroten...
Bedoel ik niet zo. Mijn post was geplaatst naar aanleiding dat ik meerdere van jou posts in mijn hoofd had die je plaatst doorheen het forum. Het gaat mij niet om die 280mg het ging me eerder om de Β΄aardΒ΄ van je posts en hoe je ingesteld bent naar mijn mening. Deze was ook niet persΓ© verkeerd bedoeld. Ik sta wel achter elk woord dat ik typ.
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#18
N3K0 zei:
Ik vind dat geen eerlijke ruilπŸ₯ΊπŸ˜”

En ik heb niet gezegd dat drugs krijgen voor mijn verjaardag erg is🀣
Ik zou het alleen zelf niet zo snel kopen daarvoor. ("Oregano" telt natuurlijk niet mee he )

Wel voor mijzelf als kerstcadeau voor bij tha family gathering 🀣🀣🀣
Klik om te vergroten...
Very true haha, had die ruil dan ook graag gemaakt hoor 😝😁

Haha fair enough, scheelt want k probeer ook altijd lekker voorraadje te maken dat k sws wel kan pakken waar k zin in heb, en d8 gister lekker los gaan, 8 dingen gedaan en meer dan genoeg over voor volgende sessie😁.

Haha doe je goed πŸ€ͺ
y
yiazmatLid
01-01-2024, 00:00
#19
mandragora zei:
Bedoel ik niet zo. Mijn post was geplaatst naar aanleiding dat ik meerdere van jou posts in mijn hoofd had die je plaatst doorheen het forum. Het gaat mij niet om die 280mg het ging me eerder om de Β΄aardΒ΄ van je posts en hoe je ingesteld bent naar mijn mening. Deze was ook niet persΓ© verkeerd bedoeld. Ik sta wel achter elk woord dat ik typ.
Klik om te vergroten...
Ah ok, thx 4 de uitleg πŸ‘πŸ‘
M
Mevrouw PlΓΈpLid
01-01-2024, 00:00
#20
Iets met harmreductie en aanzet tot gevaarlijk drugsgebruik, ik sluit dit topic en overleg morgen wat we er verder mee doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."