#1
Onzin forum, of nog beter: delete. Bed8, waar gaat het heen met onze aardkloot.
drugsforum.nl
Dus je verjaard vandaag neem ik aan.Mijn poging was gelukt iig ππ(280mg)
Hou de traditie denk erin voor altijd haha
Gekeken.Regel 2 en regel 9 worden overtreden hier.
Hou wel van veel sporten maar ben niet echt zon hardloper haha. Wel respect hoor netjes πͺπͺπIk heb sinds 2 jaar een 31 december traditie. 21 km hardlopen dit jaar is het tijd voor mβn 3e editie. Wie doet er mee? π
Hoop dit jaar onder de 1 uur40min te lopen. Bekijk bijlage 53400
K zie net pas deze echt goed en je quote mn 280mg coke, maar dat vind je al veel dus πSerieus, de posts die ik van jou lees op het forum... blijft me verbazen. Ik hoop oprecht dat je gezond oud kan/mag worden...en dat je ff tot inkeer mag komen
Trouwens, als k jou nou een mooie fruitmand geef, mag ik dan van jou een tasje drugs πππIk geef mijzelf liever een fatsoenlijk cadeau dan drugs. π€£
dus 5 pak 50mg
Ik vind dat geen eerlijke ruilπ₯ΊπTrouwens, als k jou nou een mooie fruitmand geef, mag ik dan van jou een tasje drugs πππ
Bedoel ik niet zo. Mijn post was geplaatst naar aanleiding dat ik meerdere van jou posts in mijn hoofd had die je plaatst doorheen het forum. Het gaat mij niet om die 280mg het ging me eerder om de Β΄aardΒ΄ van je posts en hoe je ingesteld bent naar mijn mening. Deze was ook niet persΓ© verkeerd bedoeld. Ik sta wel achter elk woord dat ik typ.K zie net pas deze echt goed en je quote mn 280mg coke, maar dat vind je al veel dus π
Ik hou maar wijs mn mond over de rest vd dag dan π
Very true haha, had die ruil dan ook graag gemaakt hoor ππIk vind dat geen eerlijke ruilπ₯Ίπ
En ik heb niet gezegd dat drugs krijgen voor mijn verjaardag erg isπ€£
Ik zou het alleen zelf niet zo snel kopen daarvoor. ("Oregano" telt natuurlijk niet mee he )
Wel voor mijzelf als kerstcadeau voor bij tha family gathering π€£π€£π€£
Ah ok, thx 4 de uitleg ππBedoel ik niet zo. Mijn post was geplaatst naar aanleiding dat ik meerdere van jou posts in mijn hoofd had die je plaatst doorheen het forum. Het gaat mij niet om die 280mg het ging me eerder om de Β΄aardΒ΄ van je posts en hoe je ingesteld bent naar mijn mening. Deze was ook niet persΓ© verkeerd bedoeld. Ik sta wel achter elk woord dat ik typ.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."