#1
horeca man dus veel onder de mensenWat voor werk doe je als ik vragen mag?
horeca man dus veel onder de mensenWat voor werk doe je als ik vragen mag?
3mmc bro doe verder niets anders naast 1x in t half jaar ket, vindt t prina zoWat gebruik je 2 keer per maand?
Pooh hoe is dat gegaan dan vandaag...?horeca man dus veel onder de mensen
Ik ben een vrouw😉3mmc bro doe verder niets anders naast 1x in t half jaar ket, vindt t prina zo
Is het nou gewoon gezellig of loopt het altijd uit de hand?nee man bro, is gwn neer gezelligheid toch zat met paar vrienden t idee was n pilsje drinken en dan richting bed maar loopt altijd uit de hand, als ik spanning heb los ik dat op door te praten en of naar de gym ro gaan man
ik weet niet wat jij nu zegt? domme reactie ook weer😂, t is beide en hoe bedoel je ontkenningsfase? ik ben met mijn drugsgebruik eerlijk tegen iedereen aangezien er niets te ontkennen is.Is het nou gewoon gezellig of loopt het altijd uit de hand?
Hoezo in de ontkenningsfase.
Jij hebt echt een probleem man.
nja verantwoordelijkheid is er wel alleen ben er laks mee dat is t ding dusJe zegt 2x per maand 3-MMC te gebruiken. Maar in je beginpost schrijf je dat je vaker ziek bent weggegaan op je werk omdat je drugs gebruikt hebt.
Wat is precies de waarheid? Twee keer per maand gebruiken moet toch wel te plannen zijn zodat je de dag erna vrij bent? Neem je verantwoordelijkheid.
Dan is er dus geen verantwoordelijkheid😉nja verantwoordelijkheid is er wel alleen ben er laks mee dat is t ding dus
Dus dan neem je je verantwoordelijkheid toch juist niet? Ik weet niet welke hand je boven je eigen hoofd houdt maar volgens mij is dit topic hartstikke incompleet. En zo heeft het niet zoveel nut, je geeft tegenstrijdige signalen af. Open- en eerlijkheid zullen toch echt de basis moeten zijn om het beste op jouw verhalen en de ervaren problemen in te haken.nja verantwoordelijkheid is er wel alleen ben er laks mee dat is t ding dus
pittig goed gewoon een normale avond gedraaid in het weekend, alleen af en toe naar de wc gelopen om water in mn gezicht te gooien, en benen waren moe, maar heb al mn uren gedraaid zonder een fout te maken.Pooh hoe is dat gegaan dan vandaag...
vroeg wil ik niet zeggenGa naar duinrel, daar kikker je van op
Ontnuchter en ga gewoon werken, je bent niet de eerste die niet geslapen heeft en aan het werk gaat!
Vanavond ben je blij dat je gegaan bent en ga je lekker vroeg naar bed![]()
heyhey
iemand die tips heeft boor het werk als je een nachtje door heb gehaald met 3mmc,
het is slecht maarja niks aan te doen.
heb het vaker gehad daat ik een nachtje doorhaal voor werj maar elke keer ziek naar huis gegaan<
Naar de huisarts gaan en eerlijk vertellen wat er aan de hand is. Er is eel degelijk wat aan te doen 👍.heyhey
iemand die tips heeft boor het werk als je een nachtje door heb gehaald met 3mmc,
het is slecht maarja niks aan te doen.
heb het vaker gehad daat ik een nachtje doorhaal voor werj maar elke keer ziek naar huis gegaan<
gebruik max 2x per maand dus is niet echt noodig imo maar is gw elke keer met werk dak denk schijt en toch doen.Naar de huisarts gaan en eerlijk vertellen wat er aan de hand is. Er is eel degelijk wat aan te doen 👍.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."