Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDosis dex voor een festival

Dosis dex voor een festival

40 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ikweetgeennaam zei:
heb je beide in verhouding in dezelfde dosering gebruikt? want er zit namelijk bijna geen merkbaar verschil tussen de 2, dexamfetamine is gewoon professioneel geproduceerde speed
Klik om te vergroten...
In dezelfde dosis is dextro net sterker dan levo. Maar levo heeft meer lichamelijke invloed. Daarom worden ze voor medicinale doeleinden gebruikt, minder nodig en minder bijwerkingen.
g
giganerdLid
01-01-2024, 00:00
#2
ljuv zei:
In dezelfde dosis is dextro net sterker dan levo. Maar levo heeft meer lichamelijke invloed. Daarom worden ze voor medicinale doeleinden gebruikt, minder nodig en minder bijwerkingen.
Klik om te vergroten...
daarom zei ik in verhouding 😁
a
a-methylphenethylamineLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ikweetgeennaam zei:
heb je beide in verhouding in dezelfde dosering gebruikt? want er zit namelijk bijna geen merkbaar verschil tussen de 2, dexamfetamine is gewoon professioneel geproduceerde speed
Klik om te vergroten...
Zelf merk ik inderdaad geen verschil, maar voor je lichaam is dat er wel. Verder verwacht ik ook dat "troep" in "vieze" pep meer verwijst naar caffeine en andere versnijmiddelen dan naar bindmiddel (zoals magnesium oxide).
g
giganerdLid
01-01-2024, 00:00
#4
a-methylphenethylamine zei:
Verder verwacht ik ook dat "troep" in "vieze" pep meer verwijst naar caffeine en andere versnijmiddelen dan naar bindmiddel (zoals magnesium oxide).
Klik om te vergroten...
dat is idd ook waar je merkt dat dex proffesioneel wordt geproduceerd voor medische doeleinden, een pil dexamfetamine bevat als enige werkzame stof dexamfetamine, de bindmiddelen die worden gebruikt zijn niet schadelijk en daar voel je verder niks van, terwijl door pep op straat vaak idd caffeine en soms nog schadelijkere dingen doorheen zit
L
LexyterminatorLid
01-01-2024, 00:00
#5
Okay. Dat is wel zeer gedetailleerde informatie. Maar is het wel een aanbeveling om Tentin 5mg te pakken. En dat bv starten met 25-30mg? Of is het allemaal maar gedoe en is een goede MDMA pik beter? Ik vind alleen het wauze gevoel niet altijd prettig. Ik ben ook wel goede dingen gehoord over 4fma maar daarvan heb ik geen idee waar ik dat moet halen.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lexyterminator zei:
Okay. Dat is wel zeer gedetailleerde informatie. Maar is het wel een aanbeveling om Tentin 5mg te pakken. En dat bv starten met 25-30mg? Of is het allemaal maar gedoe en is een goede MDMA pik beter? Ik vind alleen het wauze gevoel niet altijd prettig. Ik ben ook wel goede dingen gehoord over 4fma maar daarvan heb ik geen idee waar ik dat moet halen.
Klik om te vergroten...
Gedoe? Nee hoor, gewoon 5-6 tabletjes naar binnen en je bent klaar voor de komende 5-6 uur. Als je te waus wordt kun je je MDMA wat lager doseren. Ik vond 100mg altijd heel fijn (ik weeg rond de 95kg).
L
LexyterminatorLid
01-01-2024, 00:00
#7
Okay. En qua effect. Wat zou ik mogen verwachten van Tentin / Dex? Alleen maar speedy of nog wat euforie. Lage hoeveelheid mdma lijkt me top maar daar voel ik niet veel van. Vaak alleen een vervelende bodyload maar geen inslag. Het blijft hangen dan. Sowieso ga ik met mdma meer rondlopen, praten etc. Niet echt lekker dansen. En ik wil juist een keer lekken dansen en los gaan. Maar niet compleet waus zijn.
g
giganerdLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lexyterminator zei:
Okay. En qua effect. Wat zou ik mogen verwachten van Tentin / Dex? Alleen maar speedy of nog wat euforie. Lage hoeveelheid mdma lijkt me top maar daar voel ik niet veel van. Vaak alleen een vervelende bodyload maar geen inslag. Het blijft hangen dan. Sowieso ga ik met mdma meer rondlopen, praten etc. Niet echt lekker dansen. En ik wil juist een keer lekken dansen en los gaan. Maar niet compleet waus zijn.
Klik om te vergroten...
dex is “alleen maar speedy”
omdat het speed is
als je onze berichten goed had gelezen kon je dat wel zien
(speed kan ook euforisch werken, maar niet zoals mdma dat doet)
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Lexyterminator zei:
Ik heb eventueel ook nog de reguliere Dex 5 mg. Tentin. Iemand daar nog advies over?
Klik om te vergroten...
Die heb ik ook, nog niet boven 15mg per keer geprobeerd (merkte daar niks anders van) maar wel duur grapje als je 40
Mg wil droppen, bijna een hele strip van een pakje van 30 euro waar 3 strips ik zitten
a
a-methylphenethylamineLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hebbenzekezine? zei:
Die heb ik ook, nog niet boven 15mg per keer geprobeerd (merkte daar niks anders van) maar wel duur grapje als je 40
Mg wil droppen, bijna een hele strip van een pakje van 30 euro waar 3 strips ik zitten
Klik om te vergroten...
De prijs valt toch wel mee? Een strip is 10 euro, dat is vrij weinig vergeleken met de prijs van een kaartje voor een festival.

Lexyterminator zei:
Okay. En qua effect. Wat zou ik mogen verwachten van Tentin / Dex? Alleen maar speedy of nog wat euforie. Lage hoeveelheid mdma lijkt me top maar daar voel ik niet veel van. Vaak alleen een vervelende bodyload maar geen inslag. Het blijft hangen dan. Sowieso ga ik met mdma meer rondlopen, praten etc. Niet echt lekker dansen. En ik wil juist een keer lekken dansen en los gaan. Maar niet compleet waus zijn.
Klik om te vergroten...
Is een lage dosis MDMA + een lage dosis speed/dex een optie? Niet heel gezond, maar zelf vind ik het wel een lekkere combi.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#11
a-methylphenethylamine zei:
Een strip is 10 euro
Klik om te vergroten...
Dat is dus gelijk aan 50mg pep… Best duur

a-methylphenethylamine zei:
zelf vind ik het wel een lekkere combi.
Klik om te vergroten...
Waarom dan ahaha?
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#12
a-methylphenethylamine zei:
De prijs valt toch wel mee? Een strip is 10 euro, dat is vrij weinig vergeleken met de prijs van een kaartje voor een festival.


Is een lage dosis MDMA + een lage dosis speed/dex een optie? Niet heel gezond, maar zelf vind ik het wel een lekkere combi.
Klik om te vergroten...
Speed vooraf zorgde bij mij er voor dat mdma weinig deed Dex dan vast ook. En zoals gezegd is pep goedkoper dan Dex.

je kan het proberen. Ben dan wel benieuwd naar je ervaring
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#13
a-methylphenethylamine zei:
De prijs valt toch wel mee? Een strip is 10 euro, dat is vrij weinig vergeleken met de prijs van een kaartje voor een festival.
Klik om te vergroten...
We mogen hier geen prijzen bespreken.
L
LexyterminatorLid
01-01-2024, 00:00
#14
Beste leden.
Na vroeger regelmatig xtc te hebben gebruikt wil ik een keer wat anders op een feestje. Toch vaak een kater na xtc.
Ik heb een groot aantal dexamfetamine tabletten. 20 en 30 mg. De werkzame stof is met dex wel minder. 30 gram dex is 9’gram werkzaam volgens de bijsluiter.
Wat is nu echt een goede dosis op een festival en hoe is het het beste te doseren?
Vroeger ook wel 4fmp gepakt. Meestal rond de 220 gram.
Alvast bedankt!
g
giganerdLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lexyterminator zei:
De werkzame stof is met dex wel minder. 30 gram dex is 9’gram werkzaam volgens de bijsluiter.
Klik om te vergroten...
ik snap dit niet helemaal, een tablet van 30mg dexamfetamine is gewoon 30mg dexamfetamine

of het heeft iets te maken met vertraagde afgifte,
in dat geval je tablet crushen tot een poeder en dan nemen. Dan is het gewoon in 1 keer de 30mg.

als ik lekker wil energiek wil worden van dex neem ik ~50mg maar dit verschilt heel erg per persoon

als ik echt uit mn pan wil gaan en dex is mn enige optie neem ik dichter bij de 80 (in dat geval zijn andere drugs beter om te pakken)

maar dit niet als richtlijn nemen want ik lees nu ook van andere mensen dat ze best hard kunnen gaan op 20-30mg, best gek dat het zo gespreid is

(je had ook zelf de zoekfunctie kunnen gebruiken, nu heb ik het voor je gedaan)
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#16
20mg is al een behoorlijk stevige dosis maar denk dat 40mg wel recreatief zal zijn.
L
LexyterminatorLid
01-01-2024, 00:00
#17
Yes. Helemaal gelijk. Het gaat om lisdex. Ik kon geen echte goede antwoorden vinden vandaar toch nog de vraag.
g
giganerdLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lexyterminator zei:
Yes. Helemaal gelijk. Het gaat om lisdex. Ik kon geen echte goede antwoorden vinden vandaar toch nog de vraag.
Klik om te vergroten...
top 👍
gewoon crushen dan idd
ik zou eerder @Snuffelaar zn advies opvolgen
~40mg nemen
ik ben waarschijnlijk gewoon een stuk minder gevoelig voor dex blijkt
L
LexyterminatorLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het zijn alleen capsules. Elvanse Zijn die ook vertraagd dan? Nee toch 😎. En dan 40mg lisdex?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lexyterminator zei:
Yes. Helemaal gelijk. Het gaat om lisdex. Ik kon geen echte goede antwoorden vinden vandaar toch nog de vraag.
Klik om te vergroten...
Lisdex kan je toch helemaal niet snuiven? Het is een inactieve prodrug van dex om misbruik te voorkomen door enkel oraal actief te zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."