#1
Altijd!Goeie.. mag ik jou misschien een pb sturen?
Altijd!Goeie.. mag ik jou misschien een pb sturen?
Zoek hulp. Er is een uitweg. 👍Wat een klote dag.. ik zie nu in dat cocaïne niet meer voor mij weggelegd is. Ik ging er wel eens goed op maar integendeel ook erg slecht. Ik kan erg paranoia worden zoals niemand meer te geloven. Ik merk telkens dingen op en schaam mij dan ook diep. Het is zo erg dat je niet meer helder weet wat er gebeurd en als je er naar vraagt krijg je geen bevestiging. Ik wordt dan ook knettergek en kan dit achterdochtig gevoel niet loslaten. Ik hoor ze bijvoorbeeld praten dat ze klaar met me zijn maar blijkbaar is dat niet gezegd. Vandaag maalt dit maar in mijn hoofd en zit ik maar down voor mij uit te staren. Ik zou nu de hele dag in een donkere kamer kunnen huilen. Ik lees vaker zulke ervaringen, maar voor mij kan ik het beter laten... :-'( ik zit er echt effe doorheen..
Ik denk dat dat eigenlijk voor iedereen opgaat 😅ik zie nu in dat cocaïne niet meer voor mij weggelegd is.
Zoek hulp. Er is een uitweg. 👍
Als je door blijft gebruiken terwijl je zulke negatieve ervaringen hebt en er zelfs een topic over opent.. Denk ‘t wel.Bedankt voor je reactie. Hulp zoeken weet ik niet zo want ik ben niet verslaafd namelijk. Het is wel dat ik bij gebruik best kan overdrijven. Wanneer er weer een vrij weekend staat nijg ik weer snel naar zo'n "gezellig" avond. Is dat dan verslaafd?
Ja veel mensen denken dat ze niet verslaafd zijn terwijl ze dat wel zijn. Als je echt wil weten gebruik je het 2 maanden niet. Heb je er verlangens naar of denk je er veel aan is dat een teken dat je verslaafd bent.Bedankt voor je reactie. Hulp zoeken weet ik niet zo want ik ben niet verslaafd namelijk. Het is wel dat ik bij gebruik best kan overdrijven. Wanneer er weer een vrij weekend staat nijg ik weer snel naar zo'n "gezellig" avond. Is dat dan verslaafd?
Ik denk dat je al een eind op weg bent. Het heeft vooral te maken met controle verliezen: vaker gebruiken dan je je voorgenomen had, meer gebruiken dan je van plan was, doorgebruiken terwijl het niet meer (helemaal) fijn is, etc. Check dit maar eens eerlijk met jezelf - https://ca-holland.nl/zelftest-voor-cocaineverslaving/Bedankt voor je reactie. Hulp zoeken weet ik niet zo want ik ben niet verslaafd namelijk. Het is wel dat ik bij gebruik best kan overdrijven. Wanneer er weer een vrij weekend staat nijg ik weer snel naar zo'n "gezellig" avond. Is dat dan verslaafd?
Wat mij wel heeft geholpen was de Alcohol laten staan.Ik waardeer allen reacties uit mijn topic. Dank daarvoor! Ik merk dat dit een soort steun voelt waar ik nu wel behoefte aan heb. Met vrienden kan ik hier niet meer over praten maar ik wil het juist wel. Ik zal alle waarnemingen maar snel uit mijn hoofd moeten zetten. Al is het waar of niet ik zal hier toch nooit bevestiging of de antwoorden die ik zoek krijgen.
Misschien wil ik er minder aan toegeven dan hoe het is. Ik haal nooit of gebruik nooit alleen maar ik weet wel als ik het hier heb liggen het wel zal gaan gebruiken. Ik ben vooral blij dat ik zelf in zie dat door gebruik ik zulke dingen ervaar en het bij deze liever skip. Ik zal de komende maanden een nuchter leven gaan behouden. Verslaafd zijn wil ik natuurlijk niet.
Goeie.. mag ik jou misschien een pb sturen?Wat mij wel heeft geholpen was de Alcohol laten staan.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."