Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat een klote dag.. ik zie nu in dat cocaïne niet meer voor mij weggelegd is. Ik ging er wel eens goed op maar integendeel ook erg slecht. Ik kan erg paranoia worden zoals niemand meer te geloven. Ik merk telkens dingen op en schaam mij dan ook diep. Het is zo erg dat je niet meer helder weet wat er gebeurd en als je er naar vraagt krijg je geen bevestiging. Ik wordt dan ook knettergek en kan dit achterdochtig gevoel niet loslaten. Ik hoor ze bijvoorbeeld praten dat ze klaar met me zijn maar blijkbaar is dat niet gezegd. Vandaag maalt dit maar in mijn hoofd en zit ik maar down voor mij uit te staren. Ik zou nu de hele dag in een donkere kamer kunnen huilen. Ik lees vaker zulke ervaringen, maar voor mij kan ik het beter laten... :-'( ik zit er echt effe doorheen.."
"dupont zei: Zoek hulp. Er is een uitweg. 👍 Klik om te vergroten... Bedankt voor je reactie. Hulp zoeken weet ik niet zo want ik ben niet verslaafd namelijk. Het is wel dat ik bij gebruik best kan overdrijven. Wanneer er weer een vrij weekend staat nijg ik weer snel naar zo'n "gezellig" avond. Is dat dan verslaafd?"
"Ik waardeer allen reacties uit mijn topic. Dank daarvoor! Ik merk dat dit een soort steun voelt waar ik nu wel behoefte aan heb. Met vrienden kan ik hier niet meer over praten maar ik wil het juist wel. Ik zal alle waarnemingen maar snel uit mijn hoofd moeten zetten. Al is het waar of niet ik zal hier toch nooit bevestiging of de antwoorden die ik zoek krijgen. Misschien wil ik er minder aan toegeven dan hoe het is. Ik haal nooit of gebruik nooit alleen maar ik weet wel als ik het hier heb liggen het wel zal gaan gebruiken. Ik ben vooral blij dat ik zelf in zie dat door gebruik ik zulke dingen ervaar en het bij deze liever skip. Ik zal de komende maanden een nuchter leven gaan behouden. Verslaafd zijn wil ik natuurlijk niet."
"dupont zei: Wat mij wel heeft geholpen was de Alcohol laten staan. Klik om te vergroten... Goeie.. mag ik jou misschien een pb sturen?"