Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc gebruiken Verkouden / Keelpijn

3mmc gebruiken Verkouden / Keelpijn

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
Thorrrr22Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dag mensen!
Dit is mijn eerste vraag op dit Forum, misschien dat iemand mij kan helpen.

Ik heb vanavond een nachtfeest (Techno) en wil 3mmc gebruiken. Ik ben erg verkouden en heb keelpijn. Ik wil de 3mmc gebruiken in capsules, ook omdat ik nu verkouden ben en ik het niet chill vind om te snuiven wil ik het oraal nemen.
Nu vraag ik me af of de 3mmc kwaad kan met de verkoudheid en de keelpijn, ik voel me op dit moment niet fit en ben erg benieuwd of de 3m me er doorheen gaat slepen de nacht door?
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vaak als ik al een beetje ziekig was voor ik een upper nam dan lag ik de dag erna al helemaal af inderdaad. Zou het niet aanraden maar als je echt graag wilt gaan.. je gaat er niet dood aan ofzo t is alleen ergggg onplezierig😄
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#3
Stimulerende middelen zoals 3-mmc zijn al een aanslag op je lichaam — des te meer als je van tevoren niet fit bent. Dus laat ik voorop stellen dat je dit beter niet kan doen.

Als je het toch gaat doen zal 3-mmc je natuurlijk energie geven. 3-mmc zal de symptomen van je verkoudheid waarschijnlijk ook tijdelijk onderdrukken. Daarnaast zul je minder acht slaan op de signalen van je lichaam. Dus ik verwacht dat 3-mmc je wel door de nacht zal slepen, maar de volgende dag betaal je de rekening.
T
Thorrrr22Lid
01-01-2024, 00:00
#4
CuriousExplorer zei:
Nachtfeest skippen geen optie?


Er komen nog dagen.
Klik om te vergroten...
ben een groot fan van deze techno Artiest & dan doe je der wel is meer voor om toch te kunnen gaan.. merk nu aan me lichaam dat het inderdaad niet verstandig was om te gaan haha, maar het was het waard!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Thorrrr22 zei:
Dag mensen!
Dit is mijn eerste vraag op dit Forum, misschien dat iemand mij kan helpen.

Ik heb vanavond een nachtfeest (Techno) en wil 3mmc gebruiken. Ik ben erg verkouden en heb keelpijn. Ik wil de 3mmc gebruiken in capsules, ook omdat ik nu verkouden ben en ik het niet chill vind om te snuiven wil ik het oraal nemen.
Nu vraag ik me af of de 3mmc kwaad kan met de verkoudheid en de keelpijn, ik voel me op dit moment niet fit en ben erg benieuwd of de 3m me er doorheen gaat slepen de nacht door?
Klik om te vergroten...
Nachtfeest skippen geen optie?


Er komen nog dagen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#6
Test jezelf nog even op covid, want de virusvariant die nu rondgaat krijgen de meeste mensen keelpijn van met wat verkoudsheidsklachten :wink:
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#7
Neo-Shulginist zei:
Test jezelf nog even op covid, want de virusvariant die nu rondgaat krijgen de meeste mensen keelpijn van met wat verkoudsheidsklachten :wink:
Klik om te vergroten...

Op Covid testen hoeft niet meer want je kunt het nu net zo behandelen als een andere verkoudheid/griep en hoeft niet meer in quarantaine ofzo.

@Thorrrr22 Fijn dat het je toch waard was. Ik heb ook zo vaak gehad dat ik niet helemaal fit was voor ik ging gebruiken. Op dat moment voel je dat niet maar de kater daarna is dan wel wat heftiger. Maar soms moet je dat er maar gewoon voor over hebben idd.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Perenijsje zei:
Op Covid testen hoeft niet meer want je kunt het nu net zo behandelen als een andere verkoudheid/griep en hoeft niet meer in quarantaine ofzo.

@Thorrrr22 Fijn dat het je toch waard was. Ik heb ook zo vaak gehad dat ik niet helemaal fit was voor ik ging gebruiken. Op dat moment voel je dat niet maar de kater daarna is dan wel wat heftiger. Maar soms moet je dat er maar gewoon voor over hebben idd.
Klik om te vergroten...
Toch fijn of als je weet of het een besmettelijke ziekte is, een keelontsteking, of wat te hard geschreeuwd tijdens een nachtje uitgaan. Testen MOET niet, maar aangezien de tests voor covid nou zo gemakkelijk zijn uit te voeren kan het ook geen kwaad lijkt me.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."