#1
Hallo,
Ik gebruik 3-mmc. Na 14 weken elk weekend 3-mmc op technofeesten te hebben gebruikt, begon ik steeds meer te merken dat het voor mij lastig is om bij te komen en mijn eetlust is veel minder. Ik moet veel eten om op gewicht te blijven, aankomen lukt nu meestal pas na 2 á 3 weken geen drugs te hebben gebruikt. Ik zit ook sneller vol van een maaltijd dan voorheen en ik heb geen trek naar vettigheid meer. Verder heb ik geen klachten, alleen een opgejaagd gevoel en soms angst.
Is dit een gevolg van een aanhoudende snelle stofwisseling? Ik zou graag willen weten hoe drugs hier invloed op heeft en of het dus inderdaad door alleen de drugs kan gebeuren. Voor de zekerheid zal ik me bij mijn huisarts melden
Extra info:
21 jaar, vrouw, 1,75m, vast op 55kg
Ik gebruik 3-mmc. Na 14 weken elk weekend 3-mmc op technofeesten te hebben gebruikt, begon ik steeds meer te merken dat het voor mij lastig is om bij te komen en mijn eetlust is veel minder. Ik moet veel eten om op gewicht te blijven, aankomen lukt nu meestal pas na 2 á 3 weken geen drugs te hebben gebruikt. Ik zit ook sneller vol van een maaltijd dan voorheen en ik heb geen trek naar vettigheid meer. Verder heb ik geen klachten, alleen een opgejaagd gevoel en soms angst.
Is dit een gevolg van een aanhoudende snelle stofwisseling? Ik zou graag willen weten hoe drugs hier invloed op heeft en of het dus inderdaad door alleen de drugs kan gebeuren. Voor de zekerheid zal ik me bij mijn huisarts melden
Extra info:
21 jaar, vrouw, 1,75m, vast op 55kg