Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNiet kunnen aankomen en geen honger door 3-mmc?

Niet kunnen aankomen en geen honger door 3-mmc?

30 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#1
ns4402 zei:
Geen idee. Misschien had ik last van een lage stofwisseling en hield ik veel vocht vast. En ik had toen een actievere levensstijl dan nu zelfs. Maar 2 kg aankomen in twee weken met gemiddeld 3000 kcal per dag is blijkbaar goed, gelukkig.
Klik om te vergroten...
Of twee weken niet gepoept?

Tussen de 2500 en 3000 kcal, zoals je eerst zei, is natuurlijk niet gemiddeld 3000kcal.

Als je moeite hebt voldoende te eten kun je eens kijken naar shakes of smoothies. Of minder drugs gebruiken. Of een bezoekje aan je huisarts brengen.
n
ns4402Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Mevrouw Pløp zei:
Of twee weken niet gepoept?

Tussen de 2500 en 3000 kcal, zoals je eerst zei, is natuurlijk niet gemiddeld 3000kcal.

Als je moeite hebt voldoende te eten kun je eens kijken naar shakes of smoothies. Of minder drugs gebruiken. Of een bezoekje aan je huisarts brengen.
Klik om te vergroten...
Er waren dagen dat ik wss meer dan 3000kcal at omdat ik drie keer naar een all you can eat was geweest en daarna thuis nog meer naar achter werkte, maar op dat punt stop je met tellen. En ik hoe heb ik moeite met eten als ik 3000kcal per dag naar achter kan werken? Ik heb alleen geen trek erin maar het moet wel. En ik zei al dat ik naar de huisarts ga. En ik zei al dat ik minder drugs ga gebruiken.
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#3
ns4402 zei:
Er waren dagen dat ik wss meer dan 3000kcal at omdat ik drie keer naar een all you can eat was geweest en daarna thuis nog meer naar achter werkte, maar op dat punt stop je met tellen. En ik hoe heb ik moeite met eten als ik 3000kcal per dag naar achter kan werken? Ik heb alleen geen trek erin maar het moet wel. En ik zei al dat ik naar de huisarts ga. En ik zei al dat ik minder drugs ga gebruiken.
Klik om te vergroten...
Nou dan valt er niets meer aan toe te voegen 😁 Succes en laat weten of het helpt!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#4
ns4402 zei:
Er waren dagen dat ik wss meer dan 3000kcal at omdat ik drie keer naar een all you can eat was geweest en daarna thuis nog meer naar achter werkte, maar op dat punt stop je met tellen. En ik hoe heb ik moeite met eten als ik 3000kcal per dag naar achter kan werken? Ik heb alleen geen trek erin maar het moet wel. En ik zei al dat ik naar de huisarts ga. En ik zei al dat ik minder drugs ga gebruiken.
Klik om te vergroten...
Moeite met aankomen -> moeite genoeg te eten om aan te komen.

Is geen aanval. Ik heb (zonder drugs) ook moeite genoeg te eten om aan te komen. En ben dus veel bezig met input/output balanceren etc :)
m
mclLid
01-01-2024, 00:00
#5
ns4402 zei:
Ik gebruik sinds twee maanden niet meer wekelijks, daarom ben ik erachter gekomen dat ik 2-3 weken later nog altijd last heb van deze klachten. Verder ben ik open en eerlijk over mijn drugsgebruik
Klik om te vergroten...
Kan nog nawerkingen zijn, en uzelf een beetje forceren om meer te eten dan normaal ( en wat meer snoepen helpt zeker)
P
PepGekLid
01-01-2024, 00:00
#6
ns4402 zei:
Hallo,
Ik gebruik 3-mmc. Na 14 weken elk weekend 3-mmc op technofeesten te hebben gebruikt, begon ik steeds meer te merken dat het voor mij lastig is om bij te komen en mijn eetlust is veel minder. Ik moet veel eten om op gewicht te blijven, aankomen lukt nu meestal pas na 2 á 3 weken geen drugs te hebben gebruikt. Ik zit ook sneller vol van een maaltijd dan voorheen en ik heb geen trek naar vettigheid meer. Verder heb ik geen klachten, alleen een opgejaagd gevoel en soms angst.

Is dit een gevolg van een aanhoudende snelle stofwisseling? Ik zou graag willen weten hoe drugs hier invloed op heeft en of het dus inderdaad door alleen de drugs kan gebeuren. Voor de zekerheid zal ik me bij mijn huisarts melden
Extra info:
21 jaar, vrouw, 1,75m, vast op 55kg
Klik om te vergroten...
STOP met 3mmc. Heb het vaak genomen en ben er achtergekomen dat het écht dikke troep is, als lichamelijk en geestelijk. Neem dan wat xtc en beetje speed.
n
ns4402Lid
01-01-2024, 00:00
#7
TijdelijkeGast zei:
STOP met 3mmc. Heb het vaak genomen en ben er achtergekomen dat het écht dikke troep is, als lichamelijk en geestelijk. Neem dan wat xtc en beetje speed.
Klik om te vergroten...
Ik ben langzaam bezig met stoppen. De hele reden dat ik met 3-mmc ben begonnen is dat ik nooit effect van xtc en mdma merkte… wat heb je gemerkt waardoor je erachter kwam dat 3-mmc zo’n troep is?
P
PepGekLid
01-01-2024, 00:00
#8
ns4402 zei:
Ik ben langzaam bezig met stoppen. De hele reden dat ik met 3-mmc ben begonnen is dat ik nooit effect van xtc en mdma merkte… wat heb je gemerkt waardoor je erachter kwam dat 3-mmc zo’n troep is?
Klik om te vergroten...
Allright. Ik neem aan dat je hogere dosering X/M hebt geprobeerd? Ik ben gestopt met 3m omdat het op een gegeven moment de hoeveelheid dat ik had gehaald, bijv 2g. Dat dat allemaal opging. Terwijl ik de volgende ochtend om 06:00 weer moest "opstaan" om naar werk te gaan. Ik ben vaak wakker gebleven, op de bank viben en weer me klaar moet maken om naar werk te gaan.
n
ns4402Lid
01-01-2024, 00:00
#9
TijdelijkeGast zei:
Allright. Ik neem aan dat je hogere dosering X/M hebt geprobeerd? Ik ben gestopt met 3m omdat het op een gegeven moment de hoeveelheid dat ik had gehaald, bijv 2g. Dat dat allemaal opging. Terwijl ik de volgende ochtend om 06:00 weer moest "opstaan" om naar werk te gaan. Ik ben vaak wakker gebleven, op de bank viben en weer me klaar moet maken om naar werk te gaan.
Klik om te vergroten...
Ja, verschillende pillen, verschillende mdma .. een keer had ik heel pure mdma kristallen, zo sterk dat ik de fysieke effecten van een OD had (hyperventileren en moeten flauwvallen), maar totáál geen mentaal effect. Ik merk nog meer van een glas water! 🤦🏽‍♀️

Oh.. dat is wel vervelend om te horen. Fijn dat je daar een stap terug van hebt weten te nemen! Als 2g opgaat weet je ook dat het erg wordt
P
PepGekLid
01-01-2024, 00:00
#10
ns4402 zei:
Ja, verschillende pillen, verschillende mdma .. een keer had ik heel pure mdma kristallen, zo sterk dat ik de fysieke effecten van een OD had (hyperventileren en moeten flauwvallen), maar totáál geen mentaal effect. Ik merk nog meer van een glas water! 🤦🏽‍♀️

Oh.. dat is wel vervelend om te horen. Fijn dat je daar een stap terug van hebt weten te nemen! Als 2g opgaat weet je ook dat het erg wordt
Klik om te vergroten...
Heel raar dat je niks van mdma voelt. Ken/weet niks over dit probleem.

Hoeveel gram haal/snats jij per keer dan?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
TijdelijkeGast zei:
STOP met 3mmc. Heb het vaak genomen en ben er achtergekomen dat het écht dikke troep is, als lichamelijk en geestelijk. Neem dan wat xtc en beetje speed.
Klik om te vergroten...
Xtc en speed combineren is extra schadelijk dus dit is niet echt een goed advies. Hou het bij 1 stimulerend middel per sessie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."