#1
Waarom moet je onder narcose? In theorie kan het weinig kwaad als je ertussen gezond leeft.
Ik moet onder narcose voor me neusschotje dicht te laten maken. Maar als ik gebruik slik ik 3mmcWaarom moet je onder narcose? In theorie kan het weinig kwaad als je ertussen gezond leeft.
hoe is je neus schot open gegaan dan?Ik moet onder narcose voor me neusschotje dicht te laten maken. Maar als ik gebruik slik ik 3mmc
Neusspray neuspeuteren en ook door snuiven maar dit doe ik al lang niet meerhoe is je neus schot open gegaan dan?
damn heftig man, zou de drugs en je lichaam in ieder geval even laten rusten en gewoon lekker slapenNeusspray neuspeuteren en ook door snuiven maar dit doe ik al lang niet meer
Zeker niet doen. Kan heel gevaarlijk zijn.Waarom moet je onder narcose? In theorie kan het weinig kwaad als je ertussen gezond leeft.
Nee! Zoals anderen hier al aangaven kan je hierdoor complicaties krijgen tijdens en na de operatie. Niet alleen door interacties maar ook omdat je je lichaam belast hebt met de 3-MMC de dagen ervoor.Ik vroeg me af of ik 4dagen voor narcose 3mmc kon gebruiken?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."