Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen onaangename verassing

Een onaangename verassing

16 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Snuffelaar zei:
3-mmc heeft een heel erg distinctieve zoete geur.
Zou merkbaar moeten zijn, doet me bijna kokhalzen.
Klik om te vergroten...
Kokhalzen? Heerlijk geurtje! 😍
Het doet me een beetje denken aan anijs ofzo, maar toch net niet helemaal.

Maar ja, het is een erg kenmerkende geur.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#2
LucidLucy zei:
Kokhalzen? Heerlijk geurtje! 😍
Het doet me een beetje denken aan anijs ofzo, maar toch net niet helemaal.

Maar ja, het is een erg kenmerkende geur.
Klik om te vergroten...
Inderdaad! Heerlijke geur!🤭

Krijg er cravings van als ik er te lang aan denk haha
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
LucidLucy zei:
Kokhalzen? Heerlijk geurtje! 😍
Het doet me een beetje denken aan anijs ofzo, maar toch net niet helemaal.

Maar ja, het is een erg kenmerkende geur.
Klik om te vergroten...
Ik ben heel gevoelig aan smaak en geur.
Heb al moeten overgeven van 5-mapb, xtc, php/pihp,.. De geur brengt die herinneringen terug en triggered die response 🥲

Kan mdma soms geen anijs geur geven aangezien het soms van een bepaalde plant is gemaakt die er ook naar ruikt?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Toch even speculeren met voorzichtigheid.
Crystal meth is quasi geur- en pijnloos. Kan mogelijk de absurd lange stimulatie verklaren. Nasaal lijkt het dan ook heel erg op speed.

Foto van m'n voorlaatste meth sessie, shards, brokjes en gecrushed:

camphoto_1804928587.jpeg
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#5
De geur van 3-mmc wordt weleens omschreven als ‘dropachtig’ (in betrouwbare bronnen zoals een rapport van het CAM, hier). Maar ik heb @Neo-Shulginist op dit forum weleens horen zeggen dat zuivere 3-mmc geurloos is, dus ik twijfel aan die informatie. Zelf heb ik die geur nooit opgemerkt bij 3-mmc gekocht voor de ban (maar niet getest).

(Dit om even een andere visie te geven. Los daarvan kun je stoffen niet identificeren op basis van geur, smaak, uiterlijk of geclaimde werking, dus ik ga de verleiding om te speculeren weerstaan 🙂)
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
OtherShore zei:
De geur van 3-mmc wordt weleens omschreven ‘dropachtig’ (in betrouwbare bronnen zoals een rapport van het CAM, hier). Maar ik heb @Neo-Shulginist op dit forum weleens horen zeggen dat zuivere 3-mmc geurloos is, dus ik twijfel aan die informatie. Zelf heb ik die geur nooit opgemerkt met 3-mmc gekocht voor de ban (maar niet getest).

(Dit om even een andere visie te geven. Los daarvan kun je stoffen niet identificeren op basis van geur, smaak, uiterlijk of geclaimde werking, dus ik ga de verleiding om te speculeren weerstaan 🙂)
Klik om te vergroten...
Ooit een twee jaar voorraad gekocht die de heel zoete geur had en was getest als zuiver.
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#7
Torchic zei:
Ik vraag het me af.
Klik om te vergroten...
Snuffelaar zei:
Ooit een twee jaar voorraad gekocht die de heel zoete geur had en was getest als zuiver.
Klik om te vergroten...
Ik weet het niet zeker, dus daarom laat ik het een beetje open.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
OtherShore zei:
De geur van 3-mmc wordt weleens omschreven ‘dropachtig’ (in betrouwbare bronnen zoals een rapport van het CAM, hier). Maar ik heb @Neo-Shulginist op dit forum weleens horen zeggen dat zuivere 3-mmc geurloos is, dus ik twijfel aan die informatie. Zelf heb ik die geur nooit opgemerkt met 3-mmc gekocht voor de ban (maar niet getest).

(Dit om even een andere visie te geven. Los daarvan kun je stoffen niet identificeren op basis van geur, smaak, uiterlijk of geclaimde werking, dus ik ga de verleiding om te speculeren weerstaan 🙂)
Klik om te vergroten...
Wat je ruikt is vaak een restant van de grondstoffen of oplosmiddelen die gebruikt worden bij de synthese. De grondstoffen van drugs zijn vaak terpenen, wat geurstoffen zijn die gemakkelijk verdampen. Dus kleine restjes kunnen alsnog best een sterke lucht hebben. De 3-MMC moleculen verdampen niet omdat ze een sterke binding aangaan met HCl (of een ander zuur). Dat doen producenten expres om drugs langer houdbaar en beter oplosbaar in water te maken.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
LucidLucy zei:
Kokhalzen? Heerlijk geurtje! 😍
Het doet me een beetje denken aan anijs ofzo, maar toch net niet helemaal.

Maar ja, het is een erg kenmerkende geur.
Klik om te vergroten...

Mijn oude knalblauwe 3-MMC pillen ruiken inderdaad naar anijs, maar dan extreem chemisch, ik vind het geen lekkere geur haha. Wel heel typerend. Toen ik die pillen net had, was de chemische zoetige weeïge geur zo sterk dat ik het in de hele kamer waarin ze opgeslagen lagen (in bak in houten doos) kon ruiken. 😬 Dat hele sterke is wel weggetrokken over de jaren heen, maar als je aan mijn drugsdoos of aan die pillen ruikt is het nog steeds onmiskenbaar. Heb dat met 3-MMC poeder wat ik eerder had nooit zo sterk ervaren.

Van amfetamine-/XTC-labs wordt ook wel gezegd dat bij buurtbewoners een ‘anijsachtige’ geur kan opvallen.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#10
Roze Olifant zei:
Mijn oude knalblauwe 3-MMC pillen ruiken inderdaad naar anijs, maar dan extreem chemisch, ik vind het geen lekkere geur haha. Wel heel typerend. Toen ik die pillen net had, was de chemische zoetige weeïge geur zo sterk dat ik het in de hele kamer waarin ze opgeslagen lagen (in bak in houten doos) kon ruiken. 😬
Klik om te vergroten...
Ja die geur ken ik ook ja.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Roze Olifant zei:
Mijn oude knalblauwe 3-MMC pillen ruiken inderdaad naar anijs, maar dan extreem chemisch, ik vind het geen lekkere geur haha. Wel heel typerend. Toen ik die pillen net had, was de chemische zoetige weeïge geur zo sterk dat ik het in de hele kamer waarin ze opgeslagen lagen (in bak in houten doos) kon ruiken. 😬 Dat hele sterke is wel weggetrokken over de jaren heen, maar als je aan mijn drugsdoos of aan die pillen ruikt is het nog steeds onmiskenbaar. Heb dat met 3-MMC poeder wat ik eerder had nooit zo sterk ervaren.

Van amfetamine-/XTC-labs wordt ook wel gezegd dat bij buurtbewoners een ‘anijsachtige’ geur kan opvallen.
Klik om te vergroten...

Ik stopte 3- en 4-mmc weleens in mijn pasjes houder. Toen de geur er na ruim een jaar nog steeds niet uit was, heb ik hem toch maar eens weg gedaan.

Geur is enorm triggerend voor cravings. Had 'm eigenlijk al veel eerder weg moeten doen maargoed 😂
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#12
LucidLucy zei:
Ik stopte 3- en 4-mmc weleens in mijn pasjes houder. Toen de geur er na ruim een jaar nog steeds niet uit was, heb ik hem toch maar eens weg gedaan.

Geur is enorm triggerend voor cravings. Had 'm eigenlijk al veel eerder weg moeten doen maargoed 😂
Klik om te vergroten...
Moet je eens 2-mmc scheetjes ruiken poeh poeh
D
DieEnePuntLid
01-01-2024, 00:00
#13
Om maar met deur in huis te vallen. Ik heb een tragische week achter de rug. Ik en mijn vrienden dachten even aan gek gaan die avond dus we bestelden voor het eerst in 3 maanden weer 3mmc. Ik weet niet veel van het RC wereldje maar weet wel dat het hele gevaarlijke koek is. Daarom waarschuwde ik de jongens al dat het wss een andere stof is dan 3mmc maar die er erg op lijkt dus bijvoorbeeld 3cmc. Moet ik zeggen ik vind 3cmc er helemaal niet op lijken. Wordt alleen maar opgejaagt van en daardoor juist niet euforisch.

Later die avond arriveerde mijn dealer die we al sinds onze jeugd kenden dus die vertrouwenden natuurlijk blindelings (Clou van het verhaal: altijd testen als je het niet vertrouwt of zeker wilt weten want je kan het hier in nederland gewoon doen en maak er gebruik van!).

Nadat we het eerste puntje hadden genomen viel me op dat de stof dit maal geurloos was en echt voor de helft minder brande. Maar goed wij dachten dat dat 3cmc wel zou zijn.

Toen ik eenmaal weer thuis kwam voelde ik de bui al hangen. Ik kon beter maar mn dag beginnen. Dus zondag uitgezeten en het was wel te doen. Viel zelfs niet in slaap tijdens de f1 om 19 uur. Die zelfde avond plat gaan liggen maar geen succes. Super gefrustreerd en verward natuurlijk want ik kon weer een dag overslaan.
Pas de volgende dag om een uur of 23 in slaap gekukelt. Ik denk dat er nog een andere stof bij zat.

Wat denken jullie?

Ik ga all in op speed. Het was precies zo'n speed ervaring vroeger toen ik nog wel is speed deed plus het hele kleine beetje magie wat een cathinongroep met zich mee brengt.

Maar eind goed al goed. Tragische comedown gehad. Goed vermoeid en gesloopt geweest. Tijd om definitief afscheid te nemen van al die ongein en rotzooi, want het is gewoon wachten tot het mis gaat natuurlijk en dan kom je er nooit meer van af. Lekker nuchter blijven. Heb het ook weer helemaal ondekt eigenlijk. Ik was even vergeten hoe fijn het is als je op een groot festival terrein wel de weg kan vinden en niet de hele tijd in war.

Conclusie..... testen testen testen bij vraagtekens of vanaf blijven.

(Ik en 5 van mn vrienden waren zo boos dat we onze dealer dag 3 dat we wakker waren naar mijn huis hadden laten komen met het idee dat we meer zooi nodig hadden maar daarin tegen trof hij 6 uitgekafferde volwassen gasten aan. Het was hilarisch. Hij keek echt angstig om zich heen en gelijk oprechte excuses en hij zal die troep niet meer door verkopen.
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#14
Speculeren is verboden.

Je aanname is niet gek. Speed verkopen als 3m vind ik wel gek. Zou eerder 2 of 3c verwachten. Maar goed kan allemaal. Zonder test weet je het nooit en daarom

Speculeren is verboden
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#15
3-mmc heeft een heel erg distinctieve zoete geur.
Zou merkbaar moeten zijn, doet me bijna kokhalzen.

Je hebt meer kans om goud in je tuin te vinden op dit punt.

Vorige maand kwam ik een kerel tegen op een goa festival die zgn. 3-mmc had. Heb een puntje gesnoven om te testen en was mdma met een heel bijtend stofje gemengd. Heb hem m'n laatste capsule echte 3-mmc gegeven en hij merkte het verschil enorm. Koop gewoon 2-mmc.
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#16
OtherShore zei:
De geur van 3-mmc wordt weleens omschreven ‘dropachtig’ (in betrouwbare bronnen zoals een rapport van het CAM, hier). Maar ik heb @Neo-Shulginist op dit forum weleens horen zeggen dat zuivere 3-mmc geurloos is, dus ik twijfel aan die informatie. Zelf heb ik die geur nooit opgemerkt met 3-mmc gekocht voor de ban (maar niet getest).

(Dit om even een andere visie te geven. Los daarvan kun je stoffen niet identificeren op basis van geur, smaak, uiterlijk of geclaimde werking, dus ik ga de verleiding om te speculeren weerstaan 🙂)
Klik om te vergroten...
Ik vraag het me af. Ik heb vrijwel altijd geteste 3-MMC gehad en het had ook altijd dezelfde soort “lekkere” geur. Het was niet een hele sterke overheersende geur trouwens.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Snuffelaar zei:
3-mmc heeft een heel erg distinctieve zoete geur.
Zou merkbaar moeten zijn, doet me bijna kokhalzen.
Klik om te vergroten...
Die geur is te herkennen uit duizenden inderdaad!

Maar voor TS: beter laat je de volgende keer je drugs testen, dan weet je precies wat je hebt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."