#1
Zou eerst speed doen en dag erna xtc als je zo graag 2 dagen achter elkaar wil gebruiken. Krijg je sowieso een dikke kater van.
Vrijdag MDMA of 4FMP, zaterdag niks of een paar drankjes als je drinkt, zondag 2CB.Beste Levensgenieters,
Over 3 weken staan de mooiste feestdagen weer voor de deur, namelijk ADE.
Vorig jaar ben ik voor het eerst naar ADE gegaan en dit was prachtig. Daarom staan er dit jaar 3 feesten op de planning waaronder:
Vrijdag - Intercell
Zaterdag - DGTL
Zondag - Thuishaven
Persoonlijk zie ik de zondag op thuishaven meer als een herstelfeest, deze is ook het rustigst van de 3.
Mijn plan is om op de vrijdag XTC te gebruiken, zaterdag 4FMP en zondag iets van 2cb.
Zijn er mensen die ervaring hebben met 4FMP de dag na XTC? Ik dacht dat deze middelen op dezelfde neurotransmitters werken waardoor Ik twijfel of dit wel kan.
Ik heb in het verleden wel eens 4mmc de dag na XTC gebruikt en dit werkte nog best aardig ondanks dat ze dezelfde stoffen uitputten. Met 4FMP heb ik nog geen ervaring.
Een andere optie kan zijn om zaterdag XTC te gebruiken omdat zaterdag muzikaal gezien mijn favoriete feest is maar ik ben bang dat XTC op dag 2 minder goed werkt als je op dag 1 al iets gehad hebt.
Een optie zou dan zijn om vrijdag alleen speed te gebruiken en zaterdag XTC. Heeft iemand ervaring met XTC op dag 2? Zo ja, werkt dit dan nog zo goed als dat je het op dag 1 gebruikt ervan uitgaande dat je op dag 1 geen serotonine uitputter gebruikt?
Elk advies is welkom en iedereen die naar een ADE feest gaat wens ik goede feestdagen!
Ik zou Intercell lekker op speed doen, zaterdag XTC en op thuishaven kijk je gewoon hoe de vlag erbij hangt en waar je dan nog zin in hebt. Ik zou 4f afraden.Beste Levensgenieters,
Over 3 weken staan de mooiste feestdagen weer voor de deur, namelijk ADE.
Vorig jaar ben ik voor het eerst naar ADE gegaan en dit was prachtig. Daarom staan er dit jaar 3 feesten op de planning waaronder:
Vrijdag - Intercell
Zaterdag - DGTL
Zondag - Thuishaven
Persoonlijk zie ik de zondag op thuishaven meer als een herstelfeest, deze is ook het rustigst van de 3.
Mijn plan is om op de vrijdag XTC te gebruiken, zaterdag 4FMP en zondag iets van 2cb.
Zijn er mensen die ervaring hebben met 4FMP de dag na XTC? Ik dacht dat deze middelen op dezelfde neurotransmitters werken waardoor Ik twijfel of dit wel kan.
Ik heb in het verleden wel eens 4mmc de dag na XTC gebruikt en dit werkte nog best aardig ondanks dat ze dezelfde stoffen uitputten. Met 4FMP heb ik nog geen ervaring.
Een andere optie kan zijn om zaterdag XTC te gebruiken omdat zaterdag muzikaal gezien mijn favoriete feest is maar ik ben bang dat XTC op dag 2 minder goed werkt als je op dag 1 al iets gehad hebt.
Een optie zou dan zijn om vrijdag alleen speed te gebruiken en zaterdag XTC. Heeft iemand ervaring met XTC op dag 2? Zo ja, werkt dit dan nog zo goed als dat je het op dag 1 gebruikt ervan uitgaande dat je op dag 1 geen serotonine uitputter gebruikt?
Elk advies is welkom en iedereen die naar een ADE feest gaat wens ik goede feestdagen!
Denk dat dit het wordt. Enig idee of de XTC nog wel goed werkt als je nacht daarvoor speed hebt gebruikt?Ik zou Intercell lekker op speed doen, zaterdag XTC en op thuishaven kijk je gewoon hoe de vlag erbij hangt en waar je dan nog zin in hebt. Ik zou 4f afraden.
Have fun!!!!
Ja speed is niet van invloed op de werking van xtc voor zover ik weet. Het kan alleen misschien dat je moe bent van de speed (ligt aan je nachtrust natuurlijk) dat je ook een beetje in die vibe blijft hangen met de xtc.Denk dat dit het wordt. Enig idee of de XTC nog wel goed werkt als je nacht daarvoor speed hebt gebruikt?
Thanks voor de reactie!Ja speed is niet van invloed op de werking van xtc voor zover ik weet. Het kan alleen misschien dat je moe bent van de speed (ligt aan je nachtrust natuurlijk) dat je ook een beetje in die vibe blijft hangen met de xtc.
Mijn ervaring is dat dat voor dgtl niet zoveel uitmaakt, omdat dat best wel een βchillβ feest ook is. Veeel plezier!
Op 6 uur slaap ga je t wel zwaar hebbenThanks voor de reactie!
Vrijdag intercell duurt tot 07:00 dus zal hopelijk een nachtrust van 5/6 uur zijn.
De DGTL waar ik heen ga is hopelijk geen chille met SPFDJ, Dax J en Paula Temple in de line-up. Ik wil dan ook wel kneiter hard gaan
Denk je dat dit plan haalbaar is?
De kater is prima. Heb niet veel verplichtingen de dagen erna. Het enige waar ik me zorgen over maak is dat de XTC op de zaterdag niet zo goed meer werkt maar daar kom ik dan vanzelf achterZou eerst speed doen en dag erna xtc als je zo graag 2 dagen achter elkaar wil gebruiken. Krijg je sowieso een dikke kater van.
Dat is inderdaad zo. Daarom beter andersom. Zonde van de mdma ervaring.De kater is prima. Heb niet veel verplichtingen de dagen erna. Het enige waar ik me zorgen over maak is dat de XTC op de zaterdag niet zo goed meer werkt maar daar kom ik dan vanzelf achter
MDMA op vrijdag bedoel je?Dat is inderdaad zo. Daarom beter andersom. Zonde van de mdma ervaring.
Hey leuk man.Thanks voor de reactie!
Vrijdag intercell duurt tot 07:00 dus zal hopelijk een nachtrust van 5/6 uur zijn.
De DGTL waar ik heen ga is hopelijk geen chille met SPFDJ, Dax J en Paula Temple in de line-up. Ik wil dan ook wel kneiter hard gaan
Denk je dat dit plan haalbaar is?
Haha zou zeker leuk zijn.Hey leuk man.
Ik doe ook drie feesten en heb gekozen voor speed, speed en Mdma.
Het zou leuk zijn als we elkaar tegen komen en dan geen eens weten dat we elkaar hier hebben gesproken ππ
Wellicht dat we elkaar gisteren hebben gezien dan. Mooi feest gehad?Intercell Rebekah Invites
Awakenings Amelie Lens exhale.
Awakening Reinier Zonneveld
Vond het best lijp, met name de eerste 2 op de line up en de laatste. Toch had ik niet het echte saamhorige techno gevoel. Dat was wel een minpuntJazeker.
Was leuk. Ik kijk uit naar vandaag en morgen. Gisteren was een filler voor mij.
Hoe vond jij het?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."