Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAdvies drugsstrategie 3 feesten ADE gevraagd

Advies drugsstrategie 3 feesten ADE gevraagd

18 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zou eerst speed doen en dag erna xtc als je zo graag 2 dagen achter elkaar wil gebruiken. Krijg je sowieso een dikke kater van.
M
MotiravorLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste Levensgenieters,

Over 3 weken staan de mooiste feestdagen weer voor de deur, namelijk ADE.

Vorig jaar ben ik voor het eerst naar ADE gegaan en dit was prachtig. Daarom staan er dit jaar 3 feesten op de planning waaronder:

Vrijdag - Intercell
Zaterdag - DGTL
Zondag - Thuishaven

Persoonlijk zie ik de zondag op thuishaven meer als een herstelfeest, deze is ook het rustigst van de 3.

Mijn plan is om op de vrijdag XTC te gebruiken, zaterdag 4FMP en zondag iets van 2cb.

Zijn er mensen die ervaring hebben met 4FMP de dag na XTC? Ik dacht dat deze middelen op dezelfde neurotransmitters werken waardoor Ik twijfel of dit wel kan.

Ik heb in het verleden wel eens 4mmc de dag na XTC gebruikt en dit werkte nog best aardig ondanks dat ze dezelfde stoffen uitputten. Met 4FMP heb ik nog geen ervaring.

Een andere optie kan zijn om zaterdag XTC te gebruiken omdat zaterdag muzikaal gezien mijn favoriete feest is maar ik ben bang dat XTC op dag 2 minder goed werkt als je op dag 1 al iets gehad hebt.

Een optie zou dan zijn om vrijdag alleen speed te gebruiken en zaterdag XTC. Heeft iemand ervaring met XTC op dag 2? Zo ja, werkt dit dan nog zo goed als dat je het op dag 1 gebruikt ervan uitgaande dat je op dag 1 geen serotonine uitputter gebruikt?

Elk advies is welkom en iedereen die naar een ADE feest gaat wens ik goede feestdagen!
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#3
Speed werkt voornamelijk op je noradrenaline en dopamine, dus xtc wat vooral op je seratonine werkt dort het voor mij altijd prima.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Motiravor zei:
Beste Levensgenieters,

Over 3 weken staan de mooiste feestdagen weer voor de deur, namelijk ADE.

Vorig jaar ben ik voor het eerst naar ADE gegaan en dit was prachtig. Daarom staan er dit jaar 3 feesten op de planning waaronder:

Vrijdag - Intercell
Zaterdag - DGTL
Zondag - Thuishaven

Persoonlijk zie ik de zondag op thuishaven meer als een herstelfeest, deze is ook het rustigst van de 3.

Mijn plan is om op de vrijdag XTC te gebruiken, zaterdag 4FMP en zondag iets van 2cb.

Zijn er mensen die ervaring hebben met 4FMP de dag na XTC? Ik dacht dat deze middelen op dezelfde neurotransmitters werken waardoor Ik twijfel of dit wel kan.

Ik heb in het verleden wel eens 4mmc de dag na XTC gebruikt en dit werkte nog best aardig ondanks dat ze dezelfde stoffen uitputten. Met 4FMP heb ik nog geen ervaring.

Een andere optie kan zijn om zaterdag XTC te gebruiken omdat zaterdag muzikaal gezien mijn favoriete feest is maar ik ben bang dat XTC op dag 2 minder goed werkt als je op dag 1 al iets gehad hebt.

Een optie zou dan zijn om vrijdag alleen speed te gebruiken en zaterdag XTC. Heeft iemand ervaring met XTC op dag 2? Zo ja, werkt dit dan nog zo goed als dat je het op dag 1 gebruikt ervan uitgaande dat je op dag 1 geen serotonine uitputter gebruikt?

Elk advies is welkom en iedereen die naar een ADE feest gaat wens ik goede feestdagen!
Klik om te vergroten...
Vrijdag MDMA of 4FMP, zaterdag niks of een paar drankjes als je drinkt, zondag 2CB.

Zowel MDMA als 4FMP zijn serotonine releasers, beter niet zo kort achter elkaar nemen. Kies er één.
D
DiamantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Motiravor zei:
Beste Levensgenieters,

Over 3 weken staan de mooiste feestdagen weer voor de deur, namelijk ADE.

Vorig jaar ben ik voor het eerst naar ADE gegaan en dit was prachtig. Daarom staan er dit jaar 3 feesten op de planning waaronder:

Vrijdag - Intercell
Zaterdag - DGTL
Zondag - Thuishaven

Persoonlijk zie ik de zondag op thuishaven meer als een herstelfeest, deze is ook het rustigst van de 3.

Mijn plan is om op de vrijdag XTC te gebruiken, zaterdag 4FMP en zondag iets van 2cb.

Zijn er mensen die ervaring hebben met 4FMP de dag na XTC? Ik dacht dat deze middelen op dezelfde neurotransmitters werken waardoor Ik twijfel of dit wel kan.

Ik heb in het verleden wel eens 4mmc de dag na XTC gebruikt en dit werkte nog best aardig ondanks dat ze dezelfde stoffen uitputten. Met 4FMP heb ik nog geen ervaring.

Een andere optie kan zijn om zaterdag XTC te gebruiken omdat zaterdag muzikaal gezien mijn favoriete feest is maar ik ben bang dat XTC op dag 2 minder goed werkt als je op dag 1 al iets gehad hebt.

Een optie zou dan zijn om vrijdag alleen speed te gebruiken en zaterdag XTC. Heeft iemand ervaring met XTC op dag 2? Zo ja, werkt dit dan nog zo goed als dat je het op dag 1 gebruikt ervan uitgaande dat je op dag 1 geen serotonine uitputter gebruikt?

Elk advies is welkom en iedereen die naar een ADE feest gaat wens ik goede feestdagen!
Klik om te vergroten...
Ik zou Intercell lekker op speed doen, zaterdag XTC en op thuishaven kijk je gewoon hoe de vlag erbij hangt en waar je dan nog zin in hebt. Ik zou 4f afraden.
Have fun!!!!
M
MotiravorLid
01-01-2024, 00:00
#6
Diamant zei:
Ik zou Intercell lekker op speed doen, zaterdag XTC en op thuishaven kijk je gewoon hoe de vlag erbij hangt en waar je dan nog zin in hebt. Ik zou 4f afraden.
Have fun!!!!
Klik om te vergroten...
Denk dat dit het wordt. Enig idee of de XTC nog wel goed werkt als je nacht daarvoor speed hebt gebruikt?
D
DiamantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Motiravor zei:
Denk dat dit het wordt. Enig idee of de XTC nog wel goed werkt als je nacht daarvoor speed hebt gebruikt?
Klik om te vergroten...
Ja speed is niet van invloed op de werking van xtc voor zover ik weet. Het kan alleen misschien dat je moe bent van de speed (ligt aan je nachtrust natuurlijk) dat je ook een beetje in die vibe blijft hangen met de xtc.
Mijn ervaring is dat dat voor dgtl niet zoveel uitmaakt, omdat dat best wel een β€œchill” feest ook is. Veeel plezier!
M
MotiravorLid
01-01-2024, 00:00
#8
Diamant zei:
Ja speed is niet van invloed op de werking van xtc voor zover ik weet. Het kan alleen misschien dat je moe bent van de speed (ligt aan je nachtrust natuurlijk) dat je ook een beetje in die vibe blijft hangen met de xtc.
Mijn ervaring is dat dat voor dgtl niet zoveel uitmaakt, omdat dat best wel een β€œchill” feest ook is. Veeel plezier!
Klik om te vergroten...
Thanks voor de reactie!

Vrijdag intercell duurt tot 07:00 dus zal hopelijk een nachtrust van 5/6 uur zijn.

De DGTL waar ik heen ga is hopelijk geen chille met SPFDJ, Dax J en Paula Temple in de line-up. Ik wil dan ook wel kneiter hard gaan :)

Denk je dat dit plan haalbaar is?
U
UlixesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Motiravor zei:
Thanks voor de reactie!

Vrijdag intercell duurt tot 07:00 dus zal hopelijk een nachtrust van 5/6 uur zijn.

De DGTL waar ik heen ga is hopelijk geen chille met SPFDJ, Dax J en Paula Temple in de line-up. Ik wil dan ook wel kneiter hard gaan :)

Denk je dat dit plan haalbaar is?
Klik om te vergroten...
Op 6 uur slaap ga je t wel zwaar hebben
M
MotiravorLid
01-01-2024, 00:00
#10
FredKroket zei:
Zou eerst speed doen en dag erna xtc als je zo graag 2 dagen achter elkaar wil gebruiken. Krijg je sowieso een dikke kater van.
Klik om te vergroten...
De kater is prima. Heb niet veel verplichtingen de dagen erna. Het enige waar ik me zorgen over maak is dat de XTC op de zaterdag niet zo goed meer werkt maar daar kom ik dan vanzelf achter
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Motiravor zei:
De kater is prima. Heb niet veel verplichtingen de dagen erna. Het enige waar ik me zorgen over maak is dat de XTC op de zaterdag niet zo goed meer werkt maar daar kom ik dan vanzelf achter
Klik om te vergroten...
Dat is inderdaad zo. Daarom beter andersom. Zonde van de mdma ervaring.
M
MotiravorLid
01-01-2024, 00:00
#12
FredKroket zei:
Dat is inderdaad zo. Daarom beter andersom. Zonde van de mdma ervaring.
Klik om te vergroten...
MDMA op vrijdag bedoel je?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
Si
T
TartarusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Motiravor zei:
Thanks voor de reactie!

Vrijdag intercell duurt tot 07:00 dus zal hopelijk een nachtrust van 5/6 uur zijn.

De DGTL waar ik heen ga is hopelijk geen chille met SPFDJ, Dax J en Paula Temple in de line-up. Ik wil dan ook wel kneiter hard gaan :)

Denk je dat dit plan haalbaar is?
Klik om te vergroten...
Hey leuk man.
Ik doe ook drie feesten en heb gekozen voor speed, speed en Mdma.
Het zou leuk zijn als we elkaar tegen komen en dan geen eens weten dat we elkaar hier hebben gesproken πŸ˜‚πŸ˜‚
M
MotiravorLid
01-01-2024, 00:00
#15
Tartarus zei:
Hey leuk man.
Ik doe ook drie feesten en heb gekozen voor speed, speed en Mdma.
Het zou leuk zijn als we elkaar tegen komen en dan geen eens weten dat we elkaar hier hebben gesproken πŸ˜‚πŸ˜‚
Klik om te vergroten...
Haha zou zeker leuk zijn.
Ga je dezelfde feesten dan?
T
TartarusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Intercell Rebekah Invites
Awakenings Amelie Lens exhale.
Awakening Reinier Zonneveld
M
MotiravorLid
01-01-2024, 00:00
#17
Tartarus zei:
Intercell Rebekah Invites
Awakenings Amelie Lens exhale.
Awakening Reinier Zonneveld
Klik om te vergroten...
Wellicht dat we elkaar gisteren hebben gezien dan. Mooi feest gehad?
T
TartarusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jazeker.
Was leuk. Ik kijk uit naar vandaag en morgen. Gisteren was een filler voor mij.
Hoe vond jij het?
M
MotiravorLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tartarus zei:
Jazeker.
Was leuk. Ik kijk uit naar vandaag en morgen. Gisteren was een filler voor mij.
Hoe vond jij het?
Klik om te vergroten...
Vond het best lijp, met name de eerste 2 op de line up en de laatste. Toch had ik niet het echte saamhorige techno gevoel. Dat was wel een minpunt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."