Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Neo-Shulginist zei: Ik weet niet hoeveel microgram er in een druppel zit 🤓 Let wel op dat druppels vaak ook niet dezelfde grootte hebben. Met vloeibare (1cP-)LSD moet je daarom dus rekening ermee houden dat de dosis nogal kan verschillen. Tenzij je een micropipet hebt natuurlijk 😁 Klik om te vergroten... Hmm. wellicht staat het op het flesje als ik wat bestel of weet iemand anders op dit forum wat een leuke beginnersdosis is."
"New Dawn zei: Je kan elk uur een druppel onder je tong leggen totdat je het gevoel hebt dat het iets doet..? Klik om te vergroten... Haha dat kan ja, maar wil geen druppels meenemen naar een feest. Is me iets teveel gedoe."
"Neo-Shulginist zei: Nouja ik kan het wel aangeven in microgrammen, sterker, dat heb ik al gedaan Hoe je die microgrammen in één of meerdere druppels gaat persen, dat mag je zelf uitvogelen. Kan ik je helaas niet bij helpen. Klik om te vergroten... Heb het flesje binnen . Volgens de aanbieder is 1 druppel 1 microgram 1p-LSD. Het doseren zal dus niet zo moeilijk zijn. Ik zit te denken aan een dosis van 20-30 microgram voor het eerstvolgende feestje."
"Heeft er iemand ervaring met een xtc pauze van 7 weken? Ik heb vorig weekend met ADE 3 dagen seroslurpers gebruikt en wil over 6 weken weer xtc gebruiken maar twijfel of dit niet te kort achter elkaar is. Het feest waar ik naartoe ga is er 1 van de buitencategorie en daarom wil ik hier weer X gebruiken. Een andere optie zou kunnen zijn om alleen speed te gebruiken want alleen nuchter lukt het niet ivm eindtijd van 08:00 en 2 uur reistijd. Alle tips zijn welkom"
"Perenijsje zei: Het wordt niet aangeraden, voor je lichaam is het niet zo gezond om het vaak te doen en kun je het beste 3 maanden ertussen houden. Maar het is niet zo dat het niet meer werkt als er een keer wat minder tijd tussen zit. Ik heb dit jaar ook 6x op een feest zowel xtc als pep gehad en het werkte gewoon elke keer prima. En dan zat er bij mij soms maar een paar weken tussen🫣 25 maart 9 april 6 mei 27 mei 8 juli 5 augustus Klik om te vergroten... Hmm, misschien een uitzondering maken dan dit keer omdat het feest waar ik naartoe ga helemaal mijn ding is. Ik heb afgelopen weekend daarnaast nog op vrijdag en op zondag MDMA gebruikt en dat werkte wonderbaarlijk genoeg ook nog op de zondag dus misschien moet ik ook niet te moeilijk denken voor deze keer."
"Roze Olifant zei: Poeh, drie dagen achter elkaar aan de seroslurpers, hoe hou je het vol? Mijn brein frituurt zichzelf al bijna als ik dat lees. Zou me daar meer zorgen over maken dan over een uitzonderlijke keer binnen de drie maanden opnieuw gebruiken (al is dat natuurlijk ook gewoon af te raden). Klik om te vergroten... Was ook eenmalig vanwege ADE en was ook erg benieuwd of het nog zou werken. Tijdens het laatste uur op dag 3 voelde het ook echt alsof mijn brein in de magnetron heeft gezeten dus doe ik ook niet weer."
"Beste Levensgenieters, Over 3 weken staan de mooiste feestdagen weer voor de deur, namelijk ADE. Vorig jaar ben ik voor het eerst naar ADE gegaan en dit was prachtig. Daarom staan er dit jaar 3 feesten op de planning waaronder: Vrijdag - Intercell Zaterdag - DGTL Zondag - Thuishaven Persoonlijk zie ik de zondag op thuishaven meer als een herstelfeest, deze is ook het rustigst van de 3. Mijn plan is om op de vrijdag XTC te gebruiken, zaterdag 4FMP en zondag iets van 2cb. Zijn er mensen die ervaring hebben met 4FMP de dag na XTC? Ik dacht dat deze middelen op dezelfde neurotransmitters werken waardoor Ik twijfel of dit wel kan. Ik heb in het verleden wel eens 4mmc de dag na XTC gebruikt en dit werkte nog best aardig ondanks dat ze dezelfde stoffen uitputten. Met 4FMP heb ik nog geen ervaring. Een andere optie kan zijn om zaterdag XTC te gebruiken omdat zaterdag muzikaal gezien mijn favoriete feest is maar ik ben bang dat XTC op dag 2 minder goed werkt als je op dag 1 al iets gehad hebt. Een optie zou dan zijn om vrijdag alleen speed te gebruiken en zaterdag XTC. Heeft iemand ervaring met XTC op dag 2? Zo ja, werkt dit dan nog zo goed als dat je het op dag 1 gebruikt ervan uitgaande dat je op dag 1 geen serotonine uitputter gebruikt? Elk advies is welkom en iedereen die naar een ADE feest gaat wens ik goede feestdagen!"
"-Rataplan- zei: Mijn regel voor xtc is 2 maanden, maar natuurlijk niet elke 2 maanden. Je hersenen zijn pas herstelt dan dus je moet zien dat je er regelmatig 6 maand of langer tussen laat om de kans op een psychische aandoening zo laag mogelijk te houden. Ik heb mijn brein al om zeep geholpen in men pubertijd en sukkel nu nog met psychoses. Iets wat ik de school waar ik toen zat wel wat kwalijk neem. Ik was 15 jaar toen ik ermee in contact kwam omdat die school ermee vergeven was en ik was helemaal niet voorgelicht en wist dus niet dat dat gevaarlijk kon zijn. Het leek normaal en iedereen deed het. Ik hoop dat ze in het onderwijs vandaag meer verstand hebben dan toen want ik was nog een kind en we moeten de kinderen toch een veilige school bieden zeker. Klik om te vergroten... Hmm. Rekening houdend met het ADE weekend (3 dagen sero) en de reacties hier misschien toch verstandig om alleen speed te doen. Hiervoor eind augustus 3mmc gehad en eind juni xtc/speed dus hou me wel aan de 2 maanden regel."
"Beste forumleden, Ik wil binnenkort op een feestje LSD gaan microdosen en als dit goed bevalt vaker doen bij Techno feesten. Ik heb al wel wat ervaring met psychedelica maar ben niet van plan heftig te gaan trippen op feesten. Voordat ik iets aanschaf heb ik wat vragen over microdosen en ben benieuwd of iemand hiermee mij kan helpen. - Zitten er verschillen in de effecten van de in de titel genoemde middelen? - Hoe lang is het effect van microdosen? - Is de werkingsduur hetzelfde als bij een 'normale' dosis? - Ik dacht gelezen te hebben dat het effect wel 10-12 uur aan kan houden. Het feest waar ik binnenkort wil experimenteren met microdosen begint 23:00 en eindigt 05:00. Hierbij hoop ik geen plafond dienst te krijgen. Kan ik dan het beste om 18:00 beginnen? Zo ja, merkt je omgeving wat als je hebt gebruikt? Het zou namelijk zonde zijn als je niet binnenkomt omdat je er te verstrooid bij loopt. Alle input wordt zeer gewaardeerd"
"Neo-Shulginist zei: Haal deze vraag z.s.m. weg want er staat een permanente ban op dit soort vragen. Lees gelijk de forumregels nog eens door. Klik om te vergroten... Thanks voor de heads-up. Heb meteen die vraag weggehaald."