#1
In plaats van met die andere stofjes klooien kun je denk ik het best bij phenibut blijven en een goed afbouwschema maken. Als je echt last hebt van een fysieke verslaving kun je misschien beter niet van 800mg naar 0mg gaan, maar rustig afbouwen, 700, 600, 500 etc etc. Succes!