Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"N1987 zei: Ik was eerst verslaafd aan Phenibut. Ik gebruikte het zoon 2,5 jaar max 1500mg p/d. Daarbij ben ik zoon half jaar 24/7 ghb gaan gebruiken. Ik ben nu een maand en 3 dagen van de Phenibut af. Ik zit nu 19u zonder ghb en heb gister 2gr Phenibut op en vandaag 1,2 gram phenibut op. Morgen wil ik 800mg Phenibut doen en dan gelijk weer stoppen met phenibut. Ik heb Xanax druppels liggen en iets van 25 Diazepam 10mg en 28 stuks baclofen van 5mg. En genoeg jonkos. Wie heeft er een tip na mijn laatste Phenibut morgen. Hoe moet ik verder afkicken?. Please help!, ben klaar met die klote G enz enz. iemand ervaring?, ps ik kan niet vrij krijgen van werk/school Klik om te vergroten... Ik ben 7 jaar verslaafd geweest aan ghb... 24/7 maar(soort van gelukkig) ik deed aan micro dosering en functioneerde top... Maar wel volgas verslaafd en zelf stoppen door gewoon in het vliegtuig te stappen naar een of ander resort. Werkte op dat moment wel maar iedereen kan weekje pauzeren in een 5 sterren resort vol in de zon en totaal andere omgeving... Maar bij terugkomst altijd weer op nieuw ingetrapt... Maar mocht het nog van toepassing zijn en je wilt echt definitief en op een eigenlijk best relaxte manier stoppen. Dan is de allerbeste keus je aan te melden bij Tactus of welke kliniek er ook is in je buurt... Vroeger kreeg je de opdracht je G wat je nog hebt weg te gooien en met diazepam de afkick te onderdrukken.. ik was zo'n 12 jaar geleden een van de eersten die de opdracht kreeg gewoon m'n eigen spul te blijven gebruiken en zodra er plek was werd ik opgenomen en op basis van mijn "straat" ghb kreeg ik iedere 2 uur een medicinale dosis en dat werd iedere twee dagen verlaagd zodat je lichaam op een goede manier kan ontwennen. En als het te snel gaat of je hebt last van nare afkick dan kon je wachten met de volgende afbouw en het even gelijk houden... In mijn geval was ik na 12 dagen afgebouwd naar 0 en daarna nog 6 dagen stabiel blijven. Snap natuurlijk dat als je wilt stoppen je dat liever zelf doet met hele afbouw plannen en hulpmedicatie.. en als je het lukt geweldig! Maar het terugval percentage bij GHB ligt bijna op 100% en bewonderenswaardig als het jou wel lukt maar als je er er echt duurzaam en op een veilige manier vanaf wilt. Meld je bij kliniek en binnen twee weken ben je ervan af en als je het even zwaar hebt krijg je alle mogelijke medicinale ondersteuning die je nodig hebt. En geen vrij van school of werk.... Jezelf ziek melden kan altijd zonder opgaaf van redenen. Maar lang verhaal... Hoop dat je er wat aan hebt"