#1
Probeer voldoende te drinken en probeer toch wat goed te eten. Niet eten en niet slapen verlengen de naweeën. Je ff verfrissen, cosy kledij en filmpje opzetten. Gewoon relaxen. Genoeg elementen die je straks naar slaap leiden.
Dit was mijn tweede keer, de eerste keer 3-MMC viel ik binnen 2,5 uur na laatste inname inslaap. Dit keer helaas niet.Als je je zorgen maakt over je gezondheid kan je altijd contact opnemen met de huisartsenpost. Dan wel eerlijk zijn over het gebruik van 3-MMC.
3-MMC is rot spul voor je lichaam, het werkt inderdaad best wel lang door en uit eigen ervaring weet ik dat het voor de nodige vasoconstrictie kan zorgen. Was dit je eerste keer 3-MMC?
Hopelijk val je vanavond gewoon lekker in slaap. Probeer wat te eten, drinken en straks lekker in bed gaan liggen, schermen weg en kijken of je dan kunt ontspannen. Externe prikkels houden je wellicht onnodig wakker en alert.
Slaap lekker! 😉Dit was mijn tweede keer, de eerste keer 3-MMC viel ik binnen 2,5 uur na laatste inname inslaap. Dit keer helaas niet.
thanks voor de tips ga ik doen!
Ja eten krijg ik helaas heel moeilijk weg. Yoghurt moet wel lukken inderdaad.Nee man niks om zorgen over te maken. Probeer te ontspannen dmv wat te eten, een douche pakken en lekker gaan liggen. Eet bijvoorbeeld wat fruit en yoghurt, iets wat je makkelijk weg krijgt.
Vooral niet over stressen, je valt vanzelf in slaap!
Dit had ik ook met mijn eerste keer 3mmc, helaas daarna nooit meer ervaren.Dit was mijn tweede keer, de eerste keer 3-MMC viel ik binnen 2,5 uur na laatste inname inslaap. Dit keer helaas niet.
thanks voor de tips ga ik doen!
Ehm vasodingest wat?vasoconstrictie
Vernauwing van de bloedvaten dacht ik.Ehm vasodingest wat?
Leuk hè, drugs 😂😂Helaas ben ik nog wel onrustig.
Ehm vasodingest wat?
Er gaat op dit moment hetzelfde bericht van jou vijf keer rond op DFEr gaat momenteel "3mmc" rond die kwa uiterlijk op 3mmc lijkt (melkachtig kristal), maar waarvan je na een enkele portie inderdaad al makkelijk 12 uur wakker blijft. Ook ga je er lang niet zo fijn op en voel je je na of 2x herdoseren al heel vaag.
Dat is geen 3MMC, in alle jaren van gebruik had het spul altijd de kleur van rietsuiker.Er gaat momenteel "3mmc" rond die kwa uiterlijk op 3mmc lijkt (melkachtig kristal), maar waarvan je na een enkele portie inderdaad al makkelijk 12 uur wakker blijft. Ook ga je er lang niet zo fijn op en voel je je na of 2x herdoseren al heel vaag.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."