Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedeavond, afgelopen nacht heb ik met een vriend van mij ongeveer een halve gram 3 mmc weggesnoven. We zijn hiermee begonnen op 02:00 en ons laatste sleutelpuntje was om 08:00. Nu zijn we 12 uur verder en heb ik nog steeds het gevoel dat de 3mmc zijn werk doet. Na vannacht niet geslapen te hebben heb ik nog steeds niet het gevoel moe te worden. Hoelang kan dit duren met 3 mmc? ik heb net ook mijn hartslag en bloeddruk opgemeten. Mijn hartslag zit op 75, maar me bloeddruk is aan de hoge kant 105/149. Moet ik me zorgen maken. ik ben trouwens een man van 26, 1,85, 84 kg"
"HappyMind zei: Als je je zorgen maakt over je gezondheid kan je altijd contact opnemen met de huisartsenpost. Dan wel eerlijk zijn over het gebruik van 3-MMC. 3-MMC is rot spul voor je lichaam, het werkt inderdaad best wel lang door en uit eigen ervaring weet ik dat het voor de nodige vasoconstrictie kan zorgen. Was dit je eerste keer 3-MMC? Hopelijk val je vanavond gewoon lekker in slaap. Probeer wat te eten, drinken en straks lekker in bed gaan liggen, schermen weg en kijken of je dan kunt ontspannen. Externe prikkels houden je wellicht onnodig wakker en alert. Klik om te vergroten... Dit was mijn tweede keer, de eerste keer 3-MMC viel ik binnen 2,5 uur na laatste inname inslaap. Dit keer helaas niet. thanks voor de tips ga ik doen!"
"FredKroket zei: Nee man niks om zorgen over te maken. Probeer te ontspannen dmv wat te eten, een douche pakken en lekker gaan liggen. Eet bijvoorbeeld wat fruit en yoghurt, iets wat je makkelijk weg krijgt. Vooral niet over stressen, je valt vanzelf in slaap! Klik om te vergroten... Ja eten krijg ik helaas heel moeilijk weg. Yoghurt moet wel lukken inderdaad. thanks voor de tips!"
"Bedankt voor al jullie reacties! afgelopen nacht ben ik rond 00:00 in slaap gevallen tot 08:00. Voel me een stuk beter dan gisteren. Helaas ben ik nog wel onrustig. probeer vandaag gezond te eten en te drinken en vanavond weer op normale tijd naar bed"