Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsraar steekje botje borst

raar steekje botje borst

8 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#1

Algemene tips voor het verminderen van angst:​

Stress, slecht slapen, alcohol, drugs, koffie, energydrinks, sigaretten kunnen de klachten die je hebt verergeren. Teveel focussen op de klachten, je druk maken, er veel mee bezig zijn, Googlen naar ziektebeelden etc, kunnen ook allemaal een negatieve invloed hebben op je klachten. ...
bron: https://www.drugsinfoteam.nl/klachten/angst-paniek

Dat is mijn gedachte: Soort van paniekaanval. Je lichaam meldt je dat je niet goed bezig bent en de druk op de borst is een vorm van stress die bij je herstel past, in combinatie met angsten en verantwoordelijkheidsproblemen. Komt weer goed lijkt me. Je hebt een vorm van kater lijkt me.
d
drzbLid
01-01-2024, 00:00
#2
en het is niet dat ik nu nog een zware druk heb of iets het zit op een botje dicht in het midden
d
drzbLid
01-01-2024, 00:00
#3
hartstikke bedankt. na hoeveel dagen zou ik me zorgen moeten maken als het er nog is?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zie steeds meer “druk op de borst topics” voorbij komen hier… Alsjeblieft, wij zijn ook geen doktoren hier. Druk op de borst kan iets onschuldigs zijn, maar ook een voorteken van iets veel serieuzer. Zeker als je moeite hebt met ademhalen. Bel alsjeblieft een arts bij twijfel!!
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#5
drzb zei:
hartstikke bedankt. na hoeveel dagen zou ik me zorgen moeten maken als het er nog is?
Klik om te vergroten...

Jellinek spreekt in de link over "als de drugs is uitgewerkt".
Normaliter schijnt dat enkele uren te zijn, dus geen dagen.
Maar goed, dat ligt natuurlijk ook aan het gebruik / tolerantie / gezondheid van je hart / leeftijd / eet-drinkgewoontjes etc.

Check: https://www.hartstichting.nl/oorzaken/drugs
En: https://www.hartpatienten.nl/angina...MIt9rI8-3jggMVXbZoCR3AcgDfEAAYASAAEgKbZfD_BwE

In de eerste link lees je dat hartstolsels kunnen (lees: niet moeten/hoeven) optreden.
Dat kan zich uiten in link twee.

Maargoed, vanuit een beeldscherm kunnen wij natuurlijk niet zien of merken wat je voelt.
Ik denk in iedergeval wel dat het bij hartklachten altijd goed is om nooit te lang te wachten, en dus een arts te raadplegen.
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hier een makkelijk overzicht voor pijn op de borst met de signalen en wat wanneer te doen en wanneer aan de bel te trekken. Makkelijker kan niet
www.thuisarts.nl

Ik heb pijn op de borst. Wat kan het zijn?

Heb je pijn of een zwaar drukgevoel op je borst, zweet je en ben je misselijk? Bel 112. Pijn op de borst kan ook door iets anders dan hart of longen komen.
www.thuisarts.nl www.thuisarts.nl
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Here we go again. :lolol:
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Check: https://www.jellinek.nl/vraag-antwoord/last-steken-hartstreek-xtc-speed-coke/
Het is dus niet normaal dat het al drie dagen aanhoudt. Alertheid geboden als je het mij vraagt ivm kans op vernauwing.
d
drzbLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb vrijdag met 7 man 4,5g 3mmc en 2 g verschillende keta gesnoven met als kers op de taart nog 3 puntjes sos aan het einde van de avond begon me hart heel erg te kloppen met een druk op me borst en moeilijke ademhaling opgeven moment zakte het maar heb nu nogsteeds pijn op me borst linkerkant beetje in het midden op me botje weet iemand wat ik heb of wat ik moet doen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."