Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb vrijdag met 7 man 4,5g 3mmc en 2 g verschillende keta gesnoven met als kers op de taart nog 3 puntjes sos aan het einde van de avond begon me hart heel erg te kloppen met een druk op me borst en moeilijke ademhaling opgeven moment zakte het maar heb nu nogsteeds pijn op me borst linkerkant beetje in het midden op me botje weet iemand wat ik heb of wat ik moet doen"
"en het is niet dat ik nu nog een zware druk heb of iets het zit op een botje dicht in het midden"
"hartstikke bedankt. na hoeveel dagen zou ik me zorgen moeten maken als het er nog is?"