Met de kruiwagen
Wegen en Ponypack/'kabouterpost' vouwen?
Zeker dit!
Hi Casrus,Binnenkort ga ik weer op reis met wat NEP dat ik uit een groter zakje ga halen. Hoe dit lekvrij en toch discreet te vervoeren? Stel ik wil een halve gram apart hebben om dat te snuiven. Hoe doe ik dat dan? Wegen en Ponypack/'kabouterpost' vouwen?
Hoe doen jullie dat? Liefst moet het tegen een stootje kunnen. Ook moet het niet schreeuwen "Hier is er één met drugs!'.
Hi Casrus,
*Modknip*
Suc6 Sam
@sjammie , het delen van smokkeltips is niet toegestaan, zie forumregel 1. Hierop staat een permanente van. Voor deze keer krijg je een waarschuwing, maar laat het niet nog eens gebeuren. Lees de forumregels nog even goed door, ze staan vrij onmisbaar in je scherm. Deze regels gelden ook voor PB-verkeer.Hi Casrus,
*Grote modknip*
Suc6 Sam
Ik heb de tip kunnen lezen voordat hij verwijderd werd 🤣 ga verder geen tips geven maar ik hoop dat je weet dat de meeste airport security niet eens weten wat NEP is.Ok mensen!
3 x 0,25 gram in ruitjes papier van 6,5 cm x 6,5 cm gevouwen. Papier is eigenlijk te slap en te klein voor 0,25 gram, maar het moet hier maar mee.
Hi Casrus,Sorry sjammie,
Bedankt voor de uitstekende tip, maar smokkeltips mogen helaas niet.
Haal hem A.U.B. even weg. Of pas hem aan. De mods weten hoe.
Ga overigens niet met het vliegtuig en heb alleen een adequate edoch onopvallende transport optie nodig, zodat mijn NEP niet weg raakt voor dat de bedoeling is.
Mevrouw Plop,@sjammie , het delen van smokkeltips is niet toegestaan, zie forumregel 1. Hierop staat een permanente van. Voor deze keer krijg je een waarschuwing, maar laat het niet nog eens gebeuren. Lees de forumregels nog even goed door, ze staan vrij onmisbaar in je scherm. Deze regels gelden ook voor PB-verkeer.
Dit!Wegen en Ponypack/'kabouterpost' vouwen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."