Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe transporteren jullie je poeders?

Hoe transporteren jullie je poeders?

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Met de kruiwagen
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#2
Binnenkort ga ik weer op reis met wat NEP dat ik uit een groter zakje ga halen. Hoe dit lekvrij en toch discreet te vervoeren? Stel ik wil een halve gram apart hebben om dat te snuiven. Hoe doe ik dat dan? Wegen en Ponypack/'kabouterpost' vouwen?

Hoe doen jullie dat? Liefst moet het tegen een stootje kunnen. Ook moet het niet schreeuwen "Hier is er één met drugs!'.
K
KaalkoppieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik gebruik altijd van die kleine ziplock zakjes, plastic en hersluitbaar.

Al schreeuwen die wel een beetje
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#4
Casrus zei:
Wegen en Ponypack/'kabouterpost' vouwen?
Klik om te vergroten...
Mezelf zei:
Dit!
Klik om te vergroten...
Zeker dit!
s
sjammieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Casrus zei:
Binnenkort ga ik weer op reis met wat NEP dat ik uit een groter zakje ga halen. Hoe dit lekvrij en toch discreet te vervoeren? Stel ik wil een halve gram apart hebben om dat te snuiven. Hoe doe ik dat dan? Wegen en Ponypack/'kabouterpost' vouwen?

Hoe doen jullie dat? Liefst moet het tegen een stootje kunnen. Ook moet het niet schreeuwen "Hier is er één met drugs!'.
Klik om te vergroten...
Hi Casrus,

*Grote modknip*

Suc6 Sam
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#6
Volgens mij is dit over de rand van de forumregels. Iets over het smokkelen van verboden middelen. Graag even een mod-check.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#7
sjammie zei:
Hi Casrus,

*Modknip*

Suc6 Sam
Klik om te vergroten...

Sorry sjammie,

Bedankt voor de uitstekende tip, maar smokkeltips mogen helaas niet.

Haal hem A.U.B. even weg. Of pas hem aan. De mods weten hoe.

Ga overigens niet met het vliegtuig en heb alleen een adequate edoch onopvallende transport optie nodig, zodat mijn NEP niet weg raakt voor dat de bedoeling is.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#8
sjammie zei:
Hi Casrus,

*Grote modknip*

Suc6 Sam
Klik om te vergroten...
@sjammie , het delen van smokkeltips is niet toegestaan, zie forumregel 1. Hierop staat een permanente van. Voor deze keer krijg je een waarschuwing, maar laat het niet nog eens gebeuren. Lees de forumregels nog even goed door, ze staan vrij onmisbaar in je scherm. Deze regels gelden ook voor PB-verkeer.
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ok mensen!

3 x 0,25 gram in ruitjes papier van 6,5 cm x 6,5 cm gevouwen. Papier is eigenlijk te slap en te klein voor 0,25 gram, maar het moet hier maar mee.
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Casrus zei:
Ok mensen!

3 x 0,25 gram in ruitjes papier van 6,5 cm x 6,5 cm gevouwen. Papier is eigenlijk te slap en te klein voor 0,25 gram, maar het moet hier maar mee.
Klik om te vergroten...
Ik heb de tip kunnen lezen voordat hij verwijderd werd 🤣 ga verder geen tips geven maar ik hoop dat je weet dat de meeste airport security niet eens weten wat NEP is.
s
sjammieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Casrus zei:
Sorry sjammie,

Bedankt voor de uitstekende tip, maar smokkeltips mogen helaas niet.

Haal hem A.U.B. even weg. Of pas hem aan. De mods weten hoe.

Ga overigens niet met het vliegtuig en heb alleen een adequate edoch onopvallende transport optie nodig, zodat mijn NEP niet weg raakt voor dat de bedoeling is.
Klik om te vergroten...
Hi Casrus,

No probs, my bad. Ik schreef al dat ik dacht dit niet te kunnen delen. Maar goed. Het is niet mijn bedoeling om de forumregels te overtreden... Zie net dat je een oplossing hebt,

greets
sam
Mevrouw Pløp zei:
@sjammie , het delen van smokkeltips is niet toegestaan, zie forumregel 1. Hierop staat een permanente van. Voor deze keer krijg je een waarschuwing, maar laat het niet nog eens gebeuren. Lees de forumregels nog even goed door, ze staan vrij onmisbaar in je scherm. Deze regels gelden ook voor PB-verkeer.
Klik om te vergroten...
Mevrouw Plop,

j'excuse, was zeker niet de bedoeling. IK zal de regels nog een keer lezen.

Greet,
Sam
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#12
Casrus zei:
Wegen en Ponypack/'kabouterpost' vouwen?
Klik om te vergroten...
Dit!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."