Ah ok dus als k het goed begrijp laag doseren maar wel blijven gebruiken. En na hoeveel tijd stoppen met 5hpt?
Ligt er een beetje aan hoeveel je per keer neemt. Als je elke dag 1 capsule van 50 mg neemt. Dan is een week lang genoeg. En als je eens in de 2 รก 3 dagen doet, tot ongeveer een maand. Dit laatste is het meest raadzaam, omdat je je lichaam dan rustig de kans geeft om de serotonine weer op te bouwen.
Ah goeie tips maar d8 dat l-tyrosine alleen werkte als voorloper voor dopamine/noradrenaline? Ben je toevallig in de war met l-tryptofaan of is er echt serotonine aan verbonden? Als ik t verkeerd heb en idd ook deels op je serotonine werkt hoe lang zou je dan adviseren tussen de een en de ander mocht k ze allebei willen gebruiken? Natuurlijk in principe gwn 1 maar mocht de situatie erom vragen hoe lang ertussen
Ook nog ff opnieuw de dosering vraag want er word dus in mijn geval op internet 7,5g aangeraden maar dat zijn 15 pillen, weet je toevallig hoe dat kan?
O ja, l-tryptofaan! Sorry, die twee haal ik nog weleens door elkaar.
![:sweatsmile:]()
Excuus.
Gaat dat laatste met de dosering van 7,5g over 5-htp?
Thx, als k het dus goed begrijp bij de entactogene blijft de wachttijd t zelfde (bv de theoretische 3 maanden van xtc blijft 3 maanden ook na 5htp) maar alle anderen kunnen hierdoor wel sneller op elkaar?
In theorie zou je inderdaad sneller weer kunnen gebruiken als je 5-htp na je xtc-avondje gebruikt vanwege het serotonineaanvullende effect. Maar doorgaans is dit ook niet aan te raden. Je kan immers nooit helemaal zeker weten hoe snel het weer is opgebouwd na gebruik. Bij de รฉรฉn is dit ook sneller dan bij de ander. Dat wordt dus wederom puzzelen of de 3-maandregel blijven aanhouden.
Neem aan dat je dan doelt op de juiste voeding en buitenlucht? Zo ja is dat een must om het te laten werken of meer om het beter te laten werken?
Ja, klopt! Dat is om het beter te laten werken. 5-htp is dan ook geschikt als voedingssupplement. En dan buitenlucht, zonlicht en iets vaker de natuur in etc. Dragen allemaal bij om het beter te laten werken.
Int algemeen hebben uppers mijn voorkeur en zal de leukere dan ook sneller vaker gebruiken maar vind t ook gwn leuk om van alles te proberen dus heb wel veel gebruikt maar groot deel ervan maar 1x:
Xtc
2cb
Keta
Coke
"Rare mix gekocht als meth maar bleek er niet in te zitten maar wel hoofdbestanddelen 3cmc en iets met n lange naam in te zitten waar vrijwel niks over bekend is"
Wiet
Alcohol
2fma
5mmpa
5mapb
5meodmt
Thx trouwens voor de gedetailleerde reactie ๐
Hoop dat je mn vervolgvraagjes nog weet te beantwoorden ๐
No problemo!
Dat is al een leuk lijstje. 5-mapb is ook een tof middeltje, eind vorig jaar nog met een goeie vriendin van me gedaan! Maar is ook net als xtc een seroslurper helaas.
Ook nog ff 1 andere maar mss rare vervolgvraag maar ben nieuwschierig aangelegd dus vraag t toch ff๐
Maar kep ze nu binnen en zie dat t poeder is die is gecapsuleerd, maar wat zou er gebeuren als je het snuift ipv slikt?
Zo ken ik 5-htp inderdaad ook! Ruikt als het goed is ook wat zwavelachtig.
Met snuiven daarvan ben ik niet bekend. Lijkt mij ook niet verstandig trouwens. Ze zijn immers gedoseerd om te slikken.