#1
Je serotoninehuishouding is een huishouding dat zeer snel van slag is. Naar eigen ervaring, werkt 1 capsule per 2 á 3 dagen in die periode en minstens 24 uur na het laatste xtc-gebruik, bij een gezond ontbijt het beste.
Ah ok dus als k het goed begrijp laag doseren maar wel blijven gebruiken. En na hoeveel tijd stoppen met 5hpt?Het is alleen wel een beetje puzzelen, maar hoger dan 50 mg per dag zou ik persoonlijk niet gaan. Dit omdat je je serotonine als het ware "dwingt" om weer op te bouwen.
Ah goeie tips maar d8 dat l-tyrosine alleen werkte als voorloper voor dopamine/noradrenaline? Ben je toevallig in de war met l-tryptofaan of is er echt serotonine aan verbonden? Als ik t verkeerd heb en idd ook deels op je serotonine werkt hoe lang zou je dan adviseren tussen de een en de ander mocht k ze allebei willen gebruiken? Natuurlijk in principe gwn 1 maar mocht de situatie erom vragen hoe lang ertussenL-tyrosine kan je als extraatje gebruiken, maar niet in combinatie met 5-HTP. Want dan wordt je serotoninespiegel heel hoog, waardoor je uiteindelijk het serotoninesyndroom kan krijgen door opeenstapeling wat eventueel dodelijk kan zijn.
Daarnaast is l-tyrosine ook uit veel voeding te halen, denk aan: vlees, vis (vooral zalm), ei, melk, walnoten, rijst, tarwe, maïs, sojabonen, erwten etc
Ook nog ff opnieuw de dosering vraag want er word dus in mijn geval op internet 7,5g aangeraden maar dat zijn 15 pillen, weet je toevallig hoe dat kan?
Thx, hier dan ook eigk alleen dezelfde vervolgvraag als bij a1 😋Ja! In feite wel. Zie antwoord 1.
Nu heb je ook het mooie weer, met de meest sterke zon van het jaar. Elke dag effe een blokkie omlopen, al is het maar een halfuurtje, doet ook wonderen voor je serotonine en niet te vergeten: vitamine D.
Thx, als k het dus goed begrijp bij de entactogene blijft de wachttijd t zelfde (bv de theoretische 3 maanden van xtc blijft 3 maanden ook na 5htp) maar alle anderen kunnen hierdoor wel sneller op elkaar?Dat kan! Zolang dit géén entactogeen, oftewel serotonineslurper is. Bij serotonineslurpers, moet je naast xtc denken aan 6-APB, 5-(M)APB, aMT en dergelijke.
Bij niet-entactogene stimulanten, moet je denken aan coke, speed, 2-FMA, ritalin, 4F-MPH etc.
En bij psychedelica die in plaats van slurpen, je serotonine nabootsen: LSD, psilocybine, 2C-B en dat soort dingetjes.
Neem aan dat je dan doelt op de juiste voeding en buitenlucht? Zo ja is dat een must om het te laten werken of meer om het beter te laten werken?Zie antwoord 2 en 3.
Int algemeen hebben uppers mijn voorkeur en zal de leukere dan ook sneller vaker gebruiken maar vind t ook gwn leuk om van alles te proberen dus heb wel veel gebruikt maar groot deel ervan maar 1x:Wat voor drugs gebruik je verder?
Xtc
2cb
Keta
Coke
"Rare mix gekocht als meth maar bleek er niet in te zitten maar wel hoofdbestanddelen 3cmc en iets met n lange naam in te zitten waar vrijwel niks over bekend is"
Wiet
Alcohol
2fma
5mmpa
5mapb
5meodmt
Thx trouwens voor de gedetailleerde reactie 😁
Hoop dat je mn vervolgvraagjes nog weet te beantwoorden 😋