#1
Oke die begrijp ik.
Ik wil juist altijd laag starten omdat ik TE hard gaan niet fijn vind.
Ik wil juist altijd laag starten omdat ik TE hard gaan niet fijn vind.
Ja wel getest.Is t wel getest? Niet mda bv?
Je bedoelt pillen van 80mg? Of mijn pil breken?Ik zou beginnen met 80
Hoe heb je die getest op 120mg? Ze testen toch alleen zuiverheid?Ja wel getest.
Ik ga dit weekend xtc pakken in plaats van mdma. Die is ook getest op 120mg. Ik denk dat dat voor mijn lichaamsgewicht al vrij veel is. Maar begin dan met een kwartje en dan zie ik wel hoe het dan gaat.
80 mg nemen. Dus breken en 2/3 nemen.Je bedoelt pillen van 80mg? Of mijn pil breken
Xtc is mdmaIk ga dit weekend xtc pakken in plaats van mdma.
Ik zou zelf 1 juiste dosering nemen.En dan 80mg verdelen bedoel je over de avond?
Verstandig! 50 mg is denk ik beter gedoseerd op je gewicht dan telkens een kwartje nemen. En zelfs met 80 mg ga je denk ik niet te hard. Maar je moet ook doen wat goed voelt voor je. Alvast veel plezier gewenst!Oke die begrijp ik.
Ik wil juist altijd laag starten omdat ik TE hard gaan niet fijn vind.
Ik denk niet dat dit de dip is, maar 'gewoon' de overgang van nuchter naar waus. Ik heb dat ook vaker gehad tijdens het begin van het werken van MDMA.Beste allen,
Vrouw : 1.53m
Gewicht : 53 kilo.
Ik weeg sinds kort mijn MDMA en pillen af zodat ik de juiste dosering krijg voor mijn lichaam (vanwege een eerdere bad trip waarin ik teveel had gepakt)
Nu krijg ik gelijk als de XTC of mdma inwerkt een dip. Koud, kan niet meer tegen de drukte. Meestal ga ik er dan uit. Drink ik een thee (wat overigens niet kan op een festival) en dan voel ik me na een uur weer goed en dan kan ik er de hele avond tegenaan.
Wat kan ik doen om deze dip die direct na inname wanneer het gaat werken komt te skippen??
Okay, ja dat is geen hoge dosis. Bijzonder dat je het daar 12 uur mee redt. Klinkt wel alsof je erg gevoelig bent voor mdma. Er zijn verder geen andere drugs/medicijnen in het spel?Nee ik pak geen pillen meer. Mdma reken ik uit op mijn lichaamsgewicht.
Dus 53 mg in een zakje verspreid over de hele nacht (12 uur).
Nope. Geen andere drugs of medicijnen.Okay, ja dat is geen hoge dosis. Bijzonder dat je het daar 12 uur mee redt. Klinkt wel alsof je erg gevoelig bent voor mdma. Er zijn verder geen andere drugs/medicijnen in het spel?
Na dat half uur voel ik me fantastisch. Ik heb er overigens veel minder of geen last van als ik bijvoorbeeld thuis in alle rust MDMA gebruik dan wanneer dat ergens met veel mensen om me heen is.En dan na dat half uur voel je je weer beter? Ik heb namelijk in dat uur van de dip zo'n neiging om in paniek te schieten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."