Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMDMA / XTC dip gelijk na inname

MDMA / XTC dip gelijk na inname

29 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
H
HalloappeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oke die begrijp ik.

Ik wil juist altijd laag starten omdat ik TE hard gaan niet fijn vind.
H
HalloappeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dick_van_Leeuwen zei:
Is t wel getest? Niet mda bv?
Klik om te vergroten...
Ja wel getest.

Ik ga dit weekend xtc pakken in plaats van mdma. Die is ook getest op 120mg. Ik denk dat dat voor mijn lichaamsgewicht al vrij veel is. Maar begin dan met een kwartje en dan zie ik wel hoe het dan gaat.
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou beginnen met 80
H
HalloappeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dick_van_Leeuwen zei:
Ik zou beginnen met 80
Klik om te vergroten...
Je bedoelt pillen van 80mg? Of mijn pil breken?
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Halloappeltje zei:
Ja wel getest.

Ik ga dit weekend xtc pakken in plaats van mdma. Die is ook getest op 120mg. Ik denk dat dat voor mijn lichaamsgewicht al vrij veel is. Maar begin dan met een kwartje en dan zie ik wel hoe het dan gaat.
Klik om te vergroten...
Hoe heb je die getest op 120mg? Ze testen toch alleen zuiverheid?
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Halloappeltje zei:
Je bedoelt pillen van 80mg? Of mijn pil breken
Klik om te vergroten...
80 mg nemen. Dus breken en 2/3 nemen.
Halloappeltje zei:
Ik ga dit weekend xtc pakken in plaats van mdma.
Klik om te vergroten...
Xtc is mdma
H
HalloappeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Thanks!

Ja weet ik. Alleen niet puur 9vd 10 keer toch.

En dan 80mg verdelen bedoel je over de avond?
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Halloappeltje zei:
En dan 80mg verdelen bedoel je over de avond?
Klik om te vergroten...
Ik zou zelf 1 juiste dosering nemen.

Als je overweegt te gaan verdelen dan beginnen met 50 mg en een paar uur later 30mg nemen
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Halloappeltje zei:
Oke die begrijp ik.

Ik wil juist altijd laag starten omdat ik TE hard gaan niet fijn vind.
Klik om te vergroten...
Verstandig! 50 mg is denk ik beter gedoseerd op je gewicht dan telkens een kwartje nemen. En zelfs met 80 mg ga je denk ik niet te hard. Maar je moet ook doen wat goed voelt voor je. Alvast veel plezier gewenst!
H
HalloappeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Top dankjewel!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je bedoelt de come-up denk ik die ongemakkelijk is? Niet de dip? De dip is wat achteraf komt.
H
HalloappeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Beste allen,

Vrouw : 1.53m
Gewicht : 53 kilo.

Ik weeg sinds kort mijn MDMA en pillen af zodat ik de juiste dosering krijg voor mijn lichaam (vanwege een eerdere bad trip waarin ik teveel had gepakt)

Nu krijg ik gelijk als de XTC of mdma inwerkt een dip. Koud, kan niet meer tegen de drukte. Meestal ga ik er dan uit. Drink ik een thee (wat overigens niet kan op een festival) en dan voel ik me na een uur weer goed en dan kan ik er de hele avond tegenaan.

Wat kan ik doen om deze dip die direct na inname wanneer het gaat werken komt te skippen??
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#13
Halloappeltje zei:
Beste allen,

Vrouw : 1.53m
Gewicht : 53 kilo.

Ik weeg sinds kort mijn MDMA en pillen af zodat ik de juiste dosering krijg voor mijn lichaam (vanwege een eerdere bad trip waarin ik teveel had gepakt)

Nu krijg ik gelijk als de XTC of mdma inwerkt een dip. Koud, kan niet meer tegen de drukte. Meestal ga ik er dan uit. Drink ik een thee (wat overigens niet kan op een festival) en dan voel ik me na een uur weer goed en dan kan ik er de hele avond tegenaan.

Wat kan ik doen om deze dip die direct na inname wanneer het gaat werken komt te skippen??
Klik om te vergroten...
Ik denk niet dat dit de dip is, maar 'gewoon' de overgang van nuchter naar waus. Ik heb dat ook vaker gehad tijdens het begin van het werken van MDMA.

Ik voel me dan ongemakkelijk en kan prikkels minder goed verdragen of integreren met hoe ik me dan voel. Ik probeer dan meestal een iets rustigere plek te vinden en communiceer mijn ongemak aan anderen als dat kan.

Het gaat meestal binnen een half uur over.
H
HalloappeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
En dan na dat half uur voel je je weer beter? Ik heb namelijk in dat uur van de dip zo'n neiging om in paniek te schieten.
H
HalloappeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
En je zegt in het begin. Dat heb je nu dus niet meer?
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wellicht doseer je toch iets te hoog, zodat de overgang van nuchter naar roes iets te stevig is.

Even ter controle: (1) zijn je mdma kristallen/pillen getest? En (2) hoeveel mdma neem je precies?
H
HalloappeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nee ik pak geen pillen meer. Mdma reken ik uit op mijn lichaamsgewicht.

Dus 53 mg in een zakje verspreid over de hele nacht (12 uur).
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#18
Halloappeltje zei:
Nee ik pak geen pillen meer. Mdma reken ik uit op mijn lichaamsgewicht.

Dus 53 mg in een zakje verspreid over de hele nacht (12 uur).
Klik om te vergroten...
Okay, ja dat is geen hoge dosis. Bijzonder dat je het daar 12 uur mee redt. Klinkt wel alsof je erg gevoelig bent voor mdma. Er zijn verder geen andere drugs/medicijnen in het spel?
H
HalloappeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
OtherShore zei:
Okay, ja dat is geen hoge dosis. Bijzonder dat je het daar 12 uur mee redt. Klinkt wel alsof je erg gevoelig bent voor mdma. Er zijn verder geen andere drugs/medicijnen in het spel?
Klik om te vergroten...
Nope. Geen andere drugs of medicijnen.
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#20
Halloappeltje zei:
En dan na dat half uur voel je je weer beter? Ik heb namelijk in dat uur van de dip zo'n neiging om in paniek te schieten.
Klik om te vergroten...
Na dat half uur voel ik me fantastisch. Ik heb er overigens veel minder of geen last van als ik bijvoorbeeld thuis in alle rust MDMA gebruik dan wanneer dat ergens met veel mensen om me heen is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."