Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVan welke drugs zweet je het minst?

Van welke drugs zweet je het minst?

15 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
L
Lowlands22Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ga sinds een paar maanden veel stappen, en vond het tot kort geleden lekker om daar 3mmc bij te gebruiken. Echter heb ik sinds een paar weken steeds last van enorme zweetaanvallen, dat terwijl het helemaal niet warm is op het moment. Dit gebeurd tijdens gebruik, maar ook dagen later als ik bijvoorbeeld aan het werk ben of lichte huishoudelijk taakjes aan het doen ben. Of dit een verband heeft weet ik niet. Ik ben altijd al een zweter geweest, maar het lijkt nu zoveel erger dan t ooit geweest is dat ik het sterke vermoeden heb dat 3mmc er iets mee te maken heeft.

Welke drugs ga je het minst van zweten? Sos? Mdma? Ben op zoek naar een alternatief zodat ik wel lekker kan gebruiken af en toe zonder dat ik er uit ga zien alsof ik net een marathon gelopen heb.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Uit persoonlijke ervaring: weed en keta.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lowlands22 zei:
Welke drugs ga je het minst van zweten? Sos? Mdma? Ben op zoek naar een alternatief zodat ik wel lekker kan gebruiken af en toe zonder dat ik er uit ga zien alsof ik net een marathon gelopen heb.
Klik om te vergroten...
Ik neem aan dat je stimulerende drugs bedoelt?

In die categorie is het best lastig, omdat zweten juist samenhangt met de stimulerende effecten van de drug. Ze activeren het orthosympathisch deel van het zenuwstelsel; zeg maar de vluchtstand die ervoor zorgt dat alle spieren 'aan' staan zodat je direct kunt wegrennen voor een tijger, mocht dat nodig zijn. Zweten is onderdeel van die effecten omdat spieren vrij veel energie verbruiken en daarmee warmte produceren. Je lichaam wil daaeom afkoelen en gaat zweten. Wel wakker en energiek, maar niet zweten, is daarom lastig.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wiet
C
CeraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Alle drugs die iets doen met de neurotransmitters dopamine, serotonine en noradrenaline ga je van zweten. Vooral serotonine maakt je behoorlijk warm.
Ik heb nooit last van zweten met ketamine of meerdere downers zoals alprazolam. Maar ja dat vind ik natuurlijk geen drugs om uit je dak te gaan😆.
H
HuisbaasBobLid
01-01-2024, 00:00
#6
DNP
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wiet, tryptamines, lysergamides...
s
spacedeneesLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wiet
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#9
spacedenees zei:
Wiet
Klik om te vergroten...
Tenzij je teveel poft. Koud zweet in de nek.
k
krijgt_kritiekLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik neem aan dat je naar upperrs zoekt, amphetamine of methamphetmamine achtig. Ik denk dat in de omgeving van feestjes alle drugs zo zullen zijn. Sommige mensen kunnen misschien vertellen dat sos dat niet doet, maar als je stevige sos hebt dan heb je dat alsnog. Handoek en schoon tshirt in je locker kan altiijd. Bij uppers ben ik bang dat het niet te voorkomen is...
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#11
Alles kan mits genoeg anti transpiratie spray en vermogen om je af te koelen met je tong zoals honden dat doen.

Of iets zoeken zonder norepinephrine.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tyel zei:
Alle drugs die iets doen met de neurotransmitters dopamine, serotonine en noradrenaline ga je van zweten. Vooral serotonine maakt je behoorlijk warm.
Ik heb nooit last van zweten met ketamine of meerdere downers zoals alprazolam. Maar ja dat vind ik natuurlijk geen drugs om uit je dak te gaan😆.
Klik om te vergroten...
Nog erger is koud zweet, als je teveel hebt gebruikr, slecht hebt gegeten en veeeeelssss te lang wakker bent.
A
Alex91Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Brakka Mang zei:
Nog erger is koud zweet, als je teveel hebt gebruikr, slecht hebt gegeten en veeeeelssss te lang wakker bent.
Klik om te vergroten...
Dit is hell
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb persoonlijk meestal minder last van zweten met truffels.
A
AnjovisLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het is wel zo in België althans dat de laatste weken een zeer hoge luchtvochtigheid heerst. Het is heel de tijd al weken rond de 20 graden met veel regen, ik en sommige van mijn vrienden lopen ook heel de tijd te zweten. Heeft ook met het weer te maken.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#16
LSD-25 of 1p-lsd etc. Altijd fijne trips als je je goed voelt het versterkt emoties dus alleen nemen als je je goed voelt!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."