Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal Draag nu al tijdje rot gevoel bij me Mij vriend en ik zijn al 3 jaar samen bijna Heb hem ontmoet toen zat hij zwaar aan ghb heb zware tijden met hem gehad out gaan mider op straat langs weg zitten bij hem en nog wel veel meer dingen. Toen tot vorg jaar hield ze haar bijna mee op heeft zich op laten nemen en zij hij kan niet langer zo. Nu heeft die 4 maanden geleden stiekem genomen en grootste ruzie met mij gemaakt. Heb ik hem weekend later zitten omdat hij loog tegen mij want had paar keer potjes gevonden en spuit en steeds toen ontkennen. Toen is die gestopt met gebruiken. Maar nu week lang doet die afstandelijk weer en we gebruiken samen dagelijks speed. Maar ik merk niks van speed maar hij heeft glimden huid steeds trekken met zijn mond en spieren steeds en steeds naar wc toe mij niet aan kijken veel schuur bezig en dan zie all trekkingen. Als over begin dan word die boos"
"Wiet"
"Hallo allemaal Ik zit ergens mee Mij vriend is 18 jaar ghb verslaafd geweest. Hij is nu 3 jaar clean. Nu zit het zo dat hij nu heel veel bier drinkt. Het begint al in de ochtend ik kom rond 10.30 en dan heeft hij er al 5 op Ik heb laast gezegt van dan niet kan. En zeg die van heb last van afkiking weer. En ik gebruik zelf ook wel speed en hij ook. Waar bang voor ben is dat hij straks verslaafd aan raakt. Wat vinden jullie is die verslaafd Of is die uitwwg"
"Klopt hij heeft er ook last van Vaak ik de zomer"
"Damius zei: Alcohol en GHB werkt allebei op de GABA receptoren. Groot risico op cross addiction. En dan de speed erbij… hoevaak gebruiken jullie dat? Gecontroleerd gebruik van wat voor middel dan ook lijkt mij om eerlijk te zijn een illusie voor hem, na zo’n lange verslaving. Klik om te vergroten... Wij gebruiken elke dag speed. En zeg ook dat hij dan niet opgang komt"