#1
Dat wetboek lijkt geschreven te zijn door een collectie anti-libertaire nitwits die schijt lijken te hebben aan de wetenschap.
Daar ben ik 100 procent mee eens , maar als ik moet kiezen ga ik sneller naast iemand zitten die een jointje gerookt heeft dan iemand die gedronken heeft , al moet het diegene niet zijn eerste jointje zijn 🤣🤣rijden onder invloed is altijd not done
Ja ik.Iemand ervaringen met dat het CBR geen bericht heeft gekregen?
"Vast blower" Wanneer je verslaafd bent maar dat zelf niet zo inziet. Zelfde niveau: ik ben geen alcoholist ik ben een standaard drinker.Lekker antwoord, als vast blower kom je niet onder het bloedonderzoek uit.
Dit is wel een beetje kort door de bocht. Je kan ook positief testen op thc als je de avond ervoor geblowd hebt. En bij mensen die vaker blowen blijft het langer zichtbaar, terwijl je niet meer onder invloed bent. De testwijze schiet hier in te kort."Vast blower" Wanneer je verslaafd bent maar dat zelf niet zo inziet. Zelfde niveau: ik ben geen alcoholist ik ben een standaard drinker.
Weet ik, Had gisteren een kort lontje door die ander. Niet erg netjes van me.Dit is wel een beetje kort door de bocht. Je kan ook positief testen op thc als je de avond ervoor geblowd hebt. En bij mensen die vaker blowen blijft het langer zichtbaar, terwijl je niet meer onder invloed bent. De testwijze schiet hier in te kort.
Ja daar kan ik me boos om maken. Het leven van onschuldige mensen op het spel zetten.Daadwerkelijk onder invloed rijden is erg triest uiteraard.
Ja helemaal met je eens. En zelfs als je niet aan anderen denkt is het nog steeds achterlijk want naast het leed bij een ander ben je zelf niet verzekerd in geval van een ongeluk en kan je alles zelf betalen.Weet ik, Had gisteren een kort lontje door die ander. Niet erg netjes van me.
Ja daar kan ik me boos om maken. Het leven van onschuldige mensen op het spel zetten.
That being said, als weekend smoker maak ik me op maandagochtend wel eens zorgen. Ik test dan hoogstwaarschijnlijk positief terwijl ik nuchter ben.
Noot:Ik denk dat die THC testen die we kennen, niet rechtsgeldig zijn.
Ja dat is het probleem ook. Het zit nog wel in m'n lichaam maar ik ben niet meer onder invloed.Noot:
Als jij in het weekend blowt, test jij gegarandeerd positief op maandag. En dinsdag en waarschijnlijk woensdag ook nog....thc blijft ontzettend lang in het lichaam aanwezig ook al voel je het niet en denk je dat je uitstekend kunt autorijden....
Ja dat is het probleem ook. Het zit nog wel in m'n lichaam maar ik ben niet meer onder invloed.
Door dat te zeggen geef je eigenlijk aan dat je testmethode accepteert zoals ie nu is en dat doe ik niet. Tenzij er wetenschappelijk wordt bewezen dat ik na 8 uur slaap nog steeds onder invloed ben en mijn rijvaardigheid wordt aangetast. Als dat zo is pas ik mijn gedrag direct aan.Noot:
Ik denk dat je beter kunt zeggen:
Ik ben nog onder invloed want de bloedwaarden zijn te hoog,
Maar ik merk er niets meer van...
Toen ik nog bongpijpen rookte, kon ik dat de dag erna duidelijk nog voelen, dan was ik er nog suf van, en dit heel soms de tweede dag erna ook nog.
Dat was na een zandpijp weleens het geval.
Ongelooflijk hoe hard dat aankwam, zo'n zandpijp.
Ik heb mensen zo achterover zien kukelen na een stevige hijs aan een zandpijp... destijds op Pinkpop waren die nogal in de mode.
Een heel werk om zoiets te maken, maar een effect als de trap van een galopperende zwangere kameel met peper in zijn reet. Je gaat zomaar tegen de vlakte!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."