#1
Ik ben 20 jaar en zit de laatste 5 a 6 weken lang elk weekend aan 3mmc , hoogste dosering die ik heb gehad is zo’n 3g over 32+ uur , ik ben er van bewust dat dit teveel is en neem nu dus ook een lange pauze. Gister nam ik Mijn laatste lijn 3mmc zodat ik nog redelijk op tijd kon slapen en na die lijn begon ik heletijd een beetje weg te vallen en uiteindelijk kreeg ik een heel “koud?” Gevoel door heel mijn lichaam ik denk dat ik dus bijna bewusteloos ging maar kan er verder niks over vinden, iemand die hier evt wat meer over weet?