Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3mmc bijna bewusteloos?

3mmc bijna bewusteloos?

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
B
Bas01Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben 20 jaar en zit de laatste 5 a 6 weken lang elk weekend aan 3mmc , hoogste dosering die ik heb gehad is zo’n 3g over 32+ uur , ik ben er van bewust dat dit teveel is en neem nu dus ook een lange pauze. Gister nam ik Mijn laatste lijn 3mmc zodat ik nog redelijk op tijd kon slapen en na die lijn begon ik heletijd een beetje weg te vallen en uiteindelijk kreeg ik een heel “koud?” Gevoel door heel mijn lichaam ik denk dat ik dus bijna bewusteloos ging maar kan er verder niks over vinden, iemand die hier evt wat meer over weet?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Meer over weten zo niet meteen maar met veel en regelmatig gebruik ligt een ernstige aandoening zoals hartstilstand, bewusteloos vallen,... dicht op de loer.

Je stopt beter een tijd met gebruiken. Of wil je de volgende maal echt out gaan? Of dood gevonden worden door een geliefde?
T
TorchicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat het precies is durf ik niet te zeggen maar dat het een teken van je lichaam is om te stoppen met gebruiken is een ding wat zeker is.

Zorg goed voor je lichaam door gezond te eten, te sporten en voldoende rust te nemen. Zo zal je lichaam het snelst herstellen.

Succes!🍀
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kan verschillende redenen hebben. Maar het is in ieder geval een teken dat je ver over de grens bent gegaan. Zou zeker langs de huisarts gaan.

Tijdens gebruik blijven eten en drinken voorkomt al een boel narigheid. En niet te lang op bed liggen/zitten. Af en toe even bewegen dus.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bas01 zei:
Ik ben 20 jaar en zit de laatste 5 a 6 weken lang elk weekend aan 3mmc , hoogste dosering die ik heb gehad is zo’n 3g over 32+ uur , ik ben er van bewust dat dit teveel is en neem nu dus ook een lange pauze. Gister nam ik Mijn laatste lijn 3mmc zodat ik nog redelijk op tijd kon slapen en na die lijn begon ik heletijd een beetje weg te vallen en uiteindelijk kreeg ik een heel “koud?” Gevoel door heel mijn lichaam ik denk dat ik dus bijna bewusteloos ging maar kan er verder niks over vinden, iemand die hier evt wat meer over weet?
Klik om te vergroten...
Wat het is durf ik niet te zeggen, misschien dat je daarvoor naar je huisarts kunt gaan. Tijdje stoppen lijkt me een goed idee, maar 3-MMC is erg verslavend dus spreek met jezelf af dat als stoppen niet lukt, je hulp gaat zoeken bij de huisarts.
D
DamiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bas01 zei:
Ik ben 20 jaar en zit de laatste 5 a 6 weken lang elk weekend aan 3mmc , hoogste dosering die ik heb gehad is zo’n 3g over 32+ uur , ik ben er van bewust dat dit teveel is en neem nu dus ook een lange pauze. Gister nam ik Mijn laatste lijn 3mmc zodat ik nog redelijk op tijd kon slapen en na die lijn begon ik heletijd een beetje weg te vallen en uiteindelijk kreeg ik een heel “koud?” Gevoel door heel mijn lichaam ik denk dat ik dus bijna bewusteloos ging maar kan er verder niks over vinden, iemand die hier evt wat meer over weet?
Klik om te vergroten...
Het kan van alles zijn.

Wellicht was je bloedsuikerspiegel te laag of je bloeddruk veel te hoog door vaatvernauwing.

In het ergste geval heb je te maken gehad met eerste symptomen van een hartinfarct. Onder andere:
kortademigheid
  • extreme moeheid
  • duizeligheid
  • een erg onrustig en angstig gevoel
  • snelle ademhaling
Heb je ook last gehad van druk op de borst / uitstraling naar middenrif en/of armen?
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bas01 zei:
Ik ben 20 jaar en zit de laatste 5 a 6 weken lang elk weekend aan 3mmc , hoogste dosering die ik heb gehad is zo’n 3g over 32+ uur , ik ben er van bewust dat dit teveel is en neem nu dus ook een lange pauze. Gister nam ik Mijn laatste lijn 3mmc zodat ik nog redelijk op tijd kon slapen en na die lijn begon ik heletijd een beetje weg te vallen en uiteindelijk kreeg ik een heel “koud?” Gevoel door heel mijn lichaam ik denk dat ik dus bijna bewusteloos ging maar kan er verder niks over vinden, iemand die hier evt wat meer over weet?
Klik om te vergroten...
Je kan er niks zinnigs over zeggen wat het is geweest. Maar dat je teveel in 24 uur hebt gebruikt staat wel vast. Dat is de enige variabele waar je direct zelf invloed op kan uitoefenen.
Dus neem een pauze van je gebruik en probeer het te reguleren/ in de hand houden/ minderen.
Het gevoel van wegraken echt zijn geweest maar kan net zo goed een hallucinatie zijn geweest door overmatig gebruik.
Wegraken heeft een heel scala aan oorzaken. Maar bij deze hoeveelheid denk ik als eerste aan je hart die het zwaar heeft. En dan kun je hartritmestoornissen krijgen….. dat wil je echt niet op jouw leeftijd.
Ps: ik had wel een ecg (hartfilmpje) van je willen zien op dat moment.

Voel je je een volgende keer weer zo trek dan meteen aan de bel en wees open over je gebruik. Want de volgende ochtend niet meemaken gun je niemand!
B
Bas01Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Damius zei:
Het kan van alles zijn.

Wellicht was je bloedsuikerspiegel te laag of je bloeddruk veel te hoog door vaatvernauwing.

In het ergste geval heb je te maken gehad met eerste symptomen van een hartinfarct. Onder andere:
kortademigheid
  • extreme moeheid
  • duizeligheid
  • een erg onrustig en angstig gevoel
  • snelle ademhaling
Heb je ook last gehad van druk op de borst / uitstraling naar middenrif en/of armen?
Klik om te vergroten...
Hartinfarct dacht ik inderdaad ook aan , ga deze week voor de zekerheid ff naar een huisarts toe , nadat ik dus bijna “flauwviel” had ik een soort pijn aan mijn linkerarm , en erg angstig maar dat angstig zijn lijkt me vrij normaal na zoiets
B
Bas01Lid
01-01-2024, 00:00
#9
FredKroket zei:
Kan verschillende redenen hebben. Maar het is in ieder geval een teken dat je ver over de grens bent gegaan. Zou zeker langs de huisarts gaan.

Tijdens gebruik blijven eten en drinken voorkomt al een boel narigheid. En niet te lang op bed liggen/zitten. Af en toe even bewegen dus.
Klik om te vergroten...
B
Bas01Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja nou dat stilzitten met 3m op kan ik sowieso niet echt😂 , vaak leg ik wel een bodem voordat ik begin te snuiven en als ik er dan uren lang aan zit kan ik uiteindelijk ook wel weer eten , huisarts heb ik gebeld en hoop dat het niks ergs is😬
a
addict053Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik kreeg wel eens epilepsie en viel ook wel eens flauw. Ik dacht dat het door te weinig bloed naar je hersenen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."