Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC Tollerantie volledig verkloot in het verleden - kan dit terug komen na zeer lang wachten?

XTC Tollerantie volledig verkloot in het verleden - kan dit terug komen na zeer lang wachten?

22 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#1
jonnaowns zei:
ja verwacht ik ook niet al blij als het terug iets is hehe

interesant, zal vast ook een grote reden zijn waarom veel 6-apb verkiezen nu
Klik om te vergroten...
Ik denk ook dat het op jonge leeftijd doet de belevenis ook anders en beter is doordat de hersenen nogal “vers” zijn.
Een maat van mij die er helaas niet meer is had het destijds over een medicijn/supplement dat volgens hem de belevenis kon verbeteren omdat het de doorbloeding in de hersenen bevorderde. Nooit kunnen weten of t waar is en weet ook niet om welke stof t ging helaas.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
j
jonnaownsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zeehond zei:
Dosering verschilt echt per persoon. Afhankelijk van veel factoren o.a. gewicht, metabolisme, man/vrouw en nog veel meer.
Gemiddeld genomen zou ik voorzichtig zeggen tussen 150-180mg.
Zelf heb ik nooit minder genomen dan 200mg (wel de succinate variant, die je nu vrijwel overal ziet), dat is voor mij prima.
Nogmaals, er is geen vaste dosering die voor iedereen hetzelfde werkt.
Klik om te vergroten...
ja had het vandaag gedaan om 7 uur is ondertussen al uitgewerkt 150mg was leuk maar had idd wel wat meer mogen zijn zal volgende keer een 200-220 proberen nu 3 maanden wachten kut xD
S
SnuifcabineLid
01-01-2024, 00:00
#3
jonnaowns zei:
ja had het vandaag gedaan om 7 uur is ondertussen al uitgewerkt 150mg was leuk maar had idd wel wat meer mogen zijn zal volgende keer een 200-220 proberen nu 3 maanden wachten kut xD
Klik om te vergroten...
Hahah, 7:00 in de ochtend al begonnen?
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."