#1
Hallo iedereen,
Ik probeer meer te weten te komen over dit goedje aangezien ik hou van opiates op zn tijd maar ik kan nergens vinden wat een normale of te hoge dosering is om te nemen. Heeft iemand anders hier toevallig ervaring mee?
Ik weet wel dat de stof caustisch is maar Ben van plan daar rekening Mee te houden en het zeer sporarisch oraal te nemen.
Bvd.
Ik probeer meer te weten te komen over dit goedje aangezien ik hou van opiates op zn tijd maar ik kan nergens vinden wat een normale of te hoge dosering is om te nemen. Heeft iemand anders hier toevallig ervaring mee?
Ik weet wel dat de stof caustisch is maar Ben van plan daar rekening Mee te houden en het zeer sporarisch oraal te nemen.
Bvd.