Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2-methyl-ap-237

2-methyl-ap-237

22 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
T
T3renceLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zeebats zei:
Ik had hier 500mg van, recente batch. 40mg nasaal gaf wel een goede roes maar niks speciaals. Ik heb verder geen opiaten tolerantie oid

Heb zo'n 300mg weggegooid. Kan me voorstellen dat als je van opiaten houdt dit wel heel fijn spul is. Ik heb er alleen niks mee en hou ook niet van het effect, dus daarom weggegooid.
Klik om te vergroten...
Ja you either love or hate them meestal, tis een specifieke smaak. Ik ben als ik een opiaat gebruik ook meestal niet opzoek naar iets heel speciaals, bijna iedere opiate voelt voor mij tzelfde met t enige verschil de lengte van de high en de sterkte. De enige opiaat die ik niet hoef is Tramadol maar dat zit een beetje in zn eigen straatje. Mijn tolerantie is gemiddeld zou ik zeggen, doe er een paar in t weekend thats it. De rest blijft gewoon lekker in mn stash liggen. Was benieuwd naar de chemical omdat t binnenkort verboden word dus heb er 60 op dit moment. Vandaag eentje in de ochtend en 1tje zonet genomen. Tis wat je van een opiaat kan verwachten vind ik. Ik hou van opiaten ookal vind ik ze niet speciaal, gewoon omdat ik er een lekker vrolijk en warm gevoel van krijg, niet omdat ik ze heel bijzonder vind. Tis net als bijvoorbeeld alcohol niet iets waarvan je zegt soow dat vergeet ik nooit meer, maar voor mij voelt het zeer comfortabel, eventjes de spanningsboog doorbreken is waar ik ze af en toe voor neem. Ook zijn opiaten vrij zacht op mn lichaam en ik werd er alleen de eerste paar keren dat ik ooit opiaten probeerde misselijk van. Denk dat m'n lichaam vrij snel acclimatiseert maar geen idee hoe dat werkt ik ben natuurlijk geen dokter. Ik weet alleen dat ik het comfortabele warme deken gevoel zeer kan waarderen. Wel moet ik zeggen dat ik O-dsmt wat prettiger qua onset en comedown vind. Het voelt alsof dit spul heel snel inkickt en dan heel snel weer afzwakt. Zorgt bij mij voor een vrij sterke high met ietsjes meer duizeligheid en minder legs dan O-dsmt. Denk niet dat ik deze ooit weer bestel als ik ook gewoon O-dsmt kan kopen, maar ik heb er ook geen spijt van. Leuk trouwens dat ontdanks dat je niet van opiaten houd je toch kan zien dat t wel waarde heeft voor mensen die er wel van houden :)
T
T3renceLid
01-01-2024, 00:00
#2
_shikantaza zei:
Niet erg waarschijnlijk. Realiseer je wel dat de eerste dode proefdieren al vallen op veel lagere doseringen. Als je de stof voor het eerst gebruikt altijd beginnen met een bescheiden dosis en idealiter heb je iemand die nuchter is en garant kan staan voor jouw veiligheid, bij Opiaten bijvoorbeeld met een dosis Naloxone paraat. Ik denk dat het met een normale, orale dosis opiaten niet snel gevaarlijk wordt overigens.
Klik om te vergroten...
Nee eens, ik hou mijn doseringen vrijwel altijd laag, soms dabble ik in common to high doses maar ik hou ervan om nog volledig de controle te hebben en me gewoon goed in mn vel te voelen terwijl ik mn hobbies uitoefen, nodden is geen gewenst effect voor mij. Sterker nog ik vind t best wel zonde van de high, ik weet dat er veel mensen zijn die daar gek op zijn en tis ook niet dat ik t haat, maar ik blijf liever wakker om de roes te ervaren, is niet alleen spaarzamer maar ook minder slecht voor je lichaam. Ik zou eerlijk gezegd kratom gebruiken als ik daar niet zo ongelooflijk misselijk van werd. Heb een keer per ongeluk teveel Red Maeng Da in een kop gedaan, 3 theelepels teveel omdat ik de sterkte ervan onderschatte en ik werd er zo ontzettend beroerd en misselijk van dat ik t direct uitkotste. Sindsdien kan ik de smaak niet uitstaan en walg ik al als ik t m'n zusje zie drinken :laughing:, plus het is gewoon niet the real deal, tis mij te mild.
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#3
T3rence zei:
Ja you either love or hate them meestal, tis een specifieke smaak. Ik ben als ik een opiaat gebruik ook meestal niet opzoek naar iets heel speciaals, bijna iedere opiate voelt voor mij tzelfde met t enige verschil de lengte van de high en de sterkte. De enige opiaat die ik niet hoef is Tramadol maar dat zit een beetje in zn eigen straatje. Mijn tolerantie is gemiddeld zou ik zeggen, doe er een paar in t weekend thats it. De rest blijft gewoon lekker in mn stash liggen. Was benieuwd naar de chemical omdat t binnenkort verboden word dus heb er 60 op dit moment. Vandaag eentje in de ochtend en 1tje zonet genomen. Tis wat je van een opiaat kan verwachten vind ik. Ik hou van opiaten ookal vind ik ze niet speciaal, gewoon omdat ik er een lekker vrolijk en warm gevoel van krijg, niet omdat ik ze heel bijzonder vind. Tis net als bijvoorbeeld alcohol niet iets waarvan je zegt soow dat vergeet ik nooit meer, maar voor mij voelt het zeer comfortabel, eventjes de spanningsboog doorbreken is waar ik ze af en toe voor neem. Ook zijn opiaten vrij zacht op mn lichaam en ik werd er alleen de eerste paar keren dat ik ooit opiaten probeerde misselijk van. Denk dat m'n lichaam vrij snel acclimatiseert maar geen idee hoe dat werkt ik ben natuurlijk geen dokter. Ik weet alleen dat ik het comfortabele warme deken gevoel zeer kan waarderen. Wel moet ik zeggen dat ik O-dsmt wat prettiger qua onset en comedown vind. Het voelt alsof dit spul heel snel inkickt en dan heel snel weer afzwakt. Zorgt bij mij voor een vrij sterke high met ietsjes meer duizeligheid en minder legs dan O-dsmt. Denk niet dat ik deze ooit weer bestel als ik ook gewoon O-dsmt kan kopen, maar ik heb er ook geen spijt van. Leuk trouwens dat ontdanks dat je niet van opiaten houd je toch kan zien dat t wel waarde heeft voor mensen die er wel van houden :)
Klik om te vergroten...
Ja ik voel wel een effect, maar ik hou er niet zo van en het valt gewoon niet lekker. Ik herken dit effect terug in elke opiaat doe ik geprobeerd heb (heroine, morfine, odsmt etc.). Dus ik voel wel dat het goed zou zijn voor iemand die van opiaten houd. Maar ieder z'n ding toch!

Kratom hou ik weer wel van.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."