Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja ik was van plan het in dat geval bij o-dsmt te houden maar ik ben toch benieuwd naar wat een normale of gevaarlijke dosering is. Ik weet namelijk niet hoe de LD50 van iets berekend word. Hoeveel is 350mg per kg?"
"DjYella zei: Better safe than sorry toch? Klik om te vergroten... Absoluut"
"DjYella zei: Klik om te vergroten... Wat maakt jou zo vroeg wakker in de ochtend Dan, toevallig net als ik een nachtje doorgehaald op stims? :P"
"_shikantaza zei: Neem 100 proefdieren en geef ze een steeds hogere dosis. De LD50 dosis is de dosering waar 50 proefdieren van overlijden. Klik om te vergroten... Thanks man! Wist niet precies hoe ik dat moest googlen haha"
"DjYella zei: Guilty, nachtje op stims doorgehaald. Wilde nog op pad gaan maar ben toch maar thuis gebleven Klik om te vergroten... Ik zit nu in dat welbekende dilemma ga ik nu nog slapen of wacht ik tot vanavond haha. We gaan t zien. Slapen rond dit tijdstip heeft meestal geen zin meer voor mij, denk dat ik gewoon wat wiet rook door de dag heen en rustig aan doe haha"
"DjYella zei: Rust pakken eten en alle andere zelfzorg is belangrijk he Klik om te vergroten... Zeker weten, en ik Neem altijd wat supplementen voor en na, magnesium helpt goed bij mij, wat vitamine B en antioxidanten. In t verleden gebruikte ik benzos om de scherpe randjes eraf te halen en te kunnen slapen maar ik heb de neiging die te misbruiken dus doe ik niet meer. Zodra je trek hebt meteen eten helpt t beste. Mn eerste ervaring met dit forum trouwens, aangenaam verrast je zal me misschien nog wel vaker zien aangezien ik bijna iedere drug categorie wel leuk vind 😉"
"_shikantaza zei: Neem 100 proefdieren en geef ze een steeds hogere dosis. De LD50 dosis is de dosering waar 50 proefdieren van overlijden binnen een bepaalde tijd. Klik om te vergroten... Maar Dan is 350mg per kg vrij hoog toch? 1 pellet is 20mg. Of zie ik t verkeerd."
"Snap ik, tis natuurlijk ook nog een hele onbekende stof. Dan zie ik er denk ik vanaf"
"Hallo iedereen, Ik probeer meer te weten te komen over dit goedje aangezien ik hou van opiates op zn tijd maar ik kan nergens vinden wat een normale of te hoge dosering is om te nemen. Heeft iemand anders hier toevallig ervaring mee? Ik weet wel dat de stof caustisch is maar Ben van plan daar rekening Mee te houden en het zeer sporarisch oraal te nemen. Bvd."
"_shikantaza zei: Dat is best hoog. Houd er rekening mee dat de LD50 altijd op proefdieren wordt bepaald en de doseringen dus niet per sé 1:1 gelden voor mensen. Klik om te vergroten... Ahhh got it now. Nogmaals bedankt haha hoef ik als ik t besluit t toch een keertje te doen niet bang te zijn dat ik van 2 pellets dood neerval :P"