Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2-methyl-ap-237

2-methyl-ap-237

22 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#1
Better safe than sorry toch?
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#2
Check deze link even, geen best spulletje als ik het zou lees.... wees voorzichtig of beter slim en doe het niet.
T
T3renceLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja ik was van plan het in dat geval bij o-dsmt te houden maar ik ben toch benieuwd naar wat een normale of gevaarlijke dosering is. Ik weet namelijk niet hoe de LD50 van iets berekend word. Hoeveel is 350mg per kg?
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#4
T3rence zei:
Ja ik was van plan het in dat geval bij o-dsmt te houden maar ik ben toch benieuwd naar wat een normale of gevaarlijke dosering is. Ik weet namelijk niet hoe de LD50 van iets berekend word. Hoeveel is 350mg per kg?
Klik om te vergroten...
Oef daar kan ik je helaas ook geen goed advies of antwoord op geven
T
T3renceLid
01-01-2024, 00:00
#5
DjYella zei:
Better safe than sorry toch?
Klik om te vergroten...
Absoluut
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#6
T3rence zei:
Absoluut
Klik om te vergroten...
:hearteyes:
T
T3renceLid
01-01-2024, 00:00
#7
DjYella zei:
:hearteyes:
Klik om te vergroten...
Wat maakt jou zo vroeg wakker in de ochtend Dan, toevallig net als ik een nachtje doorgehaald op stims? :P
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#8
T3rence zei:
Wat maakt jou zo vroeg wakker in de ochtend Dan, toevallig net als ik een nachtje doorgehaald op stims? :P
Klik om te vergroten...
Guilty, nachtje op stims doorgehaald. Wilde nog op pad gaan maar ben toch maar thuis gebleven
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
T3rence zei:
Ik weet namelijk niet hoe de LD50 van iets berekend word. Hoeveel is 350mg per kg?
Klik om te vergroten...
Neem 100 proefdieren en geef ze een steeds hogere dosis. De LD50 dosis is de dosering waar 50 proefdieren van overlijden binnen een bepaalde tijd.
T
T3renceLid
01-01-2024, 00:00
#10
_shikantaza zei:
Neem 100 proefdieren en geef ze een steeds hogere dosis. De LD50 dosis is de dosering waar 50 proefdieren van overlijden.
Klik om te vergroten...
Thanks man! Wist niet precies hoe ik dat moest googlen haha
T
T3renceLid
01-01-2024, 00:00
#11
DjYella zei:
Guilty, nachtje op stims doorgehaald. Wilde nog op pad gaan maar ben toch maar thuis gebleven
Klik om te vergroten...
Ik zit nu in dat welbekende dilemma ga ik nu nog slapen of wacht ik tot vanavond haha. We gaan t zien. Slapen rond dit tijdstip heeft meestal geen zin meer voor mij, denk dat ik gewoon wat wiet rook door de dag heen en rustig aan doe haha
L
LionXLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rust pakken eten en alle andere zelfzorg is belangrijk he
T
T3renceLid
01-01-2024, 00:00
#13
DjYella zei:
Rust pakken eten en alle andere zelfzorg is belangrijk he
Klik om te vergroten...
Zeker weten, en ik Neem altijd wat supplementen voor en na, magnesium helpt goed bij mij, wat vitamine B en antioxidanten. In t verleden gebruikte ik benzos om de scherpe randjes eraf te halen en te kunnen slapen maar ik heb de neiging die te misbruiken dus doe ik niet meer. Zodra je trek hebt meteen eten helpt t beste. Mn eerste ervaring met dit forum trouwens, aangenaam verrast je zal me misschien nog wel vaker zien aangezien ik bijna iedere drug categorie wel leuk vind 😉
T
T3renceLid
01-01-2024, 00:00
#14
_shikantaza zei:
Neem 100 proefdieren en geef ze een steeds hogere dosis. De LD50 dosis is de dosering waar 50 proefdieren van overlijden binnen een bepaalde tijd.
Klik om te vergroten...
Maar Dan is 350mg per kg vrij hoog toch? 1 pellet is 20mg. Of zie ik t verkeerd.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
T3rence zei:
Maar Dan is 350mg per kg vrij hoog toch? 1 pellet is 20mg. Of zie ik t verkeerd.
Klik om te vergroten...
Dat is best hoog. Houd er rekening mee dat de LD50 altijd op proefdieren wordt bepaald en de doseringen dus niet per sé 1:1 gelden voor mensen.
T
T3renceLid
01-01-2024, 00:00
#16
_shikantaza zei:
Dat is best hoog. Houd er rekening mee dat de LD50 altijd op proefdieren wordt bepaald en de doseringen dus niet per sé 1:1 gelden voor mensen.
Klik om te vergroten...
Ahhh got it now. Nogmaals bedankt haha hoef ik als ik t besluit t toch een keertje te doen niet bang te zijn dat ik van 2 pellets dood neerval :P
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
T3rence zei:
Ahhh got it now. Nogmaals bedankt haha hoef ik als ik t besluit t toch een keertje te doen niet bang te zijn dat ik van 2 pellets dood neerval :P
Klik om te vergroten...
Niet erg waarschijnlijk. Realiseer je wel dat de eerste dode proefdieren al vallen op veel lagere doseringen. Als je de stof voor het eerst gebruikt altijd beginnen met een bescheiden dosis en idealiter heb je iemand die nuchter is en garant kan staan voor jouw veiligheid, bij Opiaten bijvoorbeeld met een dosis Naloxone paraat. Ik denk dat het met een normale, orale dosis opiaten niet snel gevaarlijk wordt overigens.
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik had hier 500mg van, recente batch. 40mg nasaal gaf wel een goede roes maar niks speciaals. Ik heb verder geen opiaten tolerantie oid

Heb zo'n 300mg weggegooid. Kan me voorstellen dat als je van opiaten houdt dit wel heel fijn spul is. Ik heb er alleen niks mee en hou ook niet van het effect, dus daarom weggegooid.
T
T3renceLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zeebats zei:
Ik had hier 500mg van, recente batch. 40mg nasaal gaf wel een goede roes maar niks speciaals. Ik heb verder geen opiaten tolerantie oid

Heb zo'n 300mg weggegooid. Kan me voorstellen dat als je van opiaten houdt dit wel heel fijn spul is. Ik heb er alleen niks mee en hou ook niet van het effect, dus daarom weggegooid.
Klik om te vergroten...
Ja you either love or hate them meestal, tis een specifieke smaak. Ik ben als ik een opiaat gebruik ook meestal niet opzoek naar iets heel speciaals, bijna iedere opiate voelt voor mij tzelfde met t enige verschil de lengte van de high en de sterkte. De enige opiaat die ik niet hoef is Tramadol maar dat zit een beetje in zn eigen straatje. Mijn tolerantie is gemiddeld zou ik zeggen, doe er een paar in t weekend thats it. De rest blijft gewoon lekker in mn stash liggen. Was benieuwd naar de chemical omdat t binnenkort verboden word dus heb er 60 op dit moment. Vandaag eentje in de ochtend en 1tje zonet genomen. Tis wat je van een opiaat kan verwachten vind ik. Ik hou van opiaten ookal vind ik ze niet speciaal, gewoon omdat ik er een lekker vrolijk en warm gevoel van krijg, niet omdat ik ze heel bijzonder vind. Tis net als bijvoorbeeld alcohol niet iets waarvan je zegt soow dat vergeet ik nooit meer, maar voor mij voelt het zeer comfortabel, eventjes de spanningsboog doorbreken is waar ik ze af en toe voor neem. Ook zijn opiaten vrij zacht op mn lichaam en ik werd er alleen de eerste paar keren dat ik ooit opiaten probeerde misselijk van. Denk dat m'n lichaam vrij snel acclimatiseert maar geen idee hoe dat werkt ik ben natuurlijk geen dokter. Ik weet alleen dat ik het comfortabele warme deken gevoel zeer kan waarderen. Wel moet ik zeggen dat ik O-dsmt wat prettiger qua onset en comedown vind. Het voelt alsof dit spul heel snel inkickt en dan heel snel weer afzwakt. Zorgt bij mij voor een vrij sterke high met ietsjes meer duizeligheid en minder legs dan O-dsmt. Denk niet dat ik deze ooit weer bestel als ik ook gewoon O-dsmt kan kopen, maar ik heb er ook geen spijt van. Leuk trouwens dat ontdanks dat je niet van opiaten houd je toch kan zien dat t wel waarde heeft voor mensen die er wel van houden :)
T
T3renceLid
01-01-2024, 00:00
#20
_shikantaza zei:
Niet erg waarschijnlijk. Realiseer je wel dat de eerste dode proefdieren al vallen op veel lagere doseringen. Als je de stof voor het eerst gebruikt altijd beginnen met een bescheiden dosis en idealiter heb je iemand die nuchter is en garant kan staan voor jouw veiligheid, bij Opiaten bijvoorbeeld met een dosis Naloxone paraat. Ik denk dat het met een normale, orale dosis opiaten niet snel gevaarlijk wordt overigens.
Klik om te vergroten...
Nee eens, ik hou mijn doseringen vrijwel altijd laag, soms dabble ik in common to high doses maar ik hou ervan om nog volledig de controle te hebben en me gewoon goed in mn vel te voelen terwijl ik mn hobbies uitoefen, nodden is geen gewenst effect voor mij. Sterker nog ik vind t best wel zonde van de high, ik weet dat er veel mensen zijn die daar gek op zijn en tis ook niet dat ik t haat, maar ik blijf liever wakker om de roes te ervaren, is niet alleen spaarzamer maar ook minder slecht voor je lichaam. Ik zou eerlijk gezegd kratom gebruiken als ik daar niet zo ongelooflijk misselijk van werd. Heb een keer per ongeluk teveel Red Maeng Da in een kop gedaan, 3 theelepels teveel omdat ik de sterkte ervan onderschatte en ik werd er zo ontzettend beroerd en misselijk van dat ik t direct uitkotste. Sindsdien kan ik de smaak niet uitstaan en walg ik al als ik t m'n zusje zie drinken :laughing:, plus het is gewoon niet the real deal, tis mij te mild.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."