Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStructuurformules raden

Structuurformules raden

471 antwoorden
67 weergaven
18-5-2026
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dirkjan zei:
Ik vind het eigenlijk meer een soort amfetamine, met een tumor waar de dokter van zegt:

"Het ziet er inderdaad niet goed uit, maar het belangrijk dat we vooruit blijven kijken en weten wat de opties zijn".
Klik om te vergroten...
Grootste handelswaar in het middenoosten qua drugs iig. Wel een interessant verhaal. Google maar eens wat daarover
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dirkjan zei:
Where is my car?

En jij hebt je je plaatje veranderd, dus maak je maar klaar voor een rechtsszaak.
Klik om te vergroten...
Sue me bitch!
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zanza zei:
Grootste handelswaar in het middenoosten qua drugs iig. Wel een interessant verhaal. Google maar eens wat daarover
Klik om te vergroten...

Klopt, van isis tot grote saudï feesten.

Met miljoenen tegelijk.

Kreeg er toevallig een paar van, leuk voor de rariteiten collectie!
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
Kan me niet voorstellen dat die gehaktbal aan het einde iets van meerwaarde heeft.
Klik om te vergroten...

Dat doet het wel,

Schijnt zelfs de vascoconstrictie tamelijk te reduceren.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#5
Klein feitje

Captagon helpt je ogen open te houden​

Fenethylline of Captagon is veruit de populairste blokpil. Het wordt sinds 1963 gebruikt als een minder zwaar alternatief voor amfetamine. Het doet dienst als middel tegen depressies en ADHD, zonder dat het evenwel de bloeddruk verhoogd. Sinds 1986 werd het in tal van landen verboden. Sindsdien bestaat er een wereldweide markt van namaaktabletten, waarbij de standaard dosis van 24% amfetamine in de tabletten vaak bewust gaat overschrijden. Captagon verhoogt de concentratie en verlaagd de vermoeidheid. Maar het kan evenwel ook verslavend werken en zelfs na kort gebruik afkickverschijnselen met zich meebrengen. In België is het geneesmiddel goedkoop, maar enkel op voorschrift van de huisarts te krijgen.


GAT IN DE MARKT!
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Eve's drop zei:
In België is het geneesmiddel goedkoop, maar enkel op voorschrift van de huisarts te krijgen.
Klik om te vergroten...
Interessant feitje. Wist ik niet!
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#7
Piemol

04D8B01B-C2D1-4F20-8258-26446DF684C4.png
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zanza zei:
Interessant feitje. Wist ik niet!
Klik om te vergroten...

Ik ook niet hoor, maar nadat ik erin ben gaan duiken sinds ik ze kreeg vond ik het reuze interresant.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het is eigenlijk een soort caffeine daar aan het einde. Een soort lijntje speed, met een gratis bakje dubbele espresso.

Caffeine.svg.png
P
PotvizLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eve's drop zei:
Hallo!

Ik heb er weer eentje voor je,

Heb er zelfs een paar van in huis haha.

Bekijk bijlage 38252

@Dirkjan
Klik om te vergroten...
Oof dat lijkt op een barbituraat gecombineerd met een NBOMe
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb geen idee hoor maar ben wel nieuwsgierig nu
Wat is t?
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
Bekijk bijlage 45586
Klik om te vergroten...
Kan er alleen 'ohoh ohno' uithalen.

Dat is ook precies wat door mijn hoofd schiet als ik ernaar kijk
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
1659598226388.png

Het lijkt op een tryptamine maar dat is het niet.

shocked-earthquake.gif
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
266px-Rifampicin.svg.png
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
Bekijk bijlage 48548
Klik om te vergroten...
Als je dit zo interessant vindt, ga dan eens naar een open dag of meeloopdag van een hogeschool waar ze biochemie geven!

Ik weet niet uit welke regio je komt, maar bijvoorbeeld in Breda:
www.avans.nl

Chemie voltijd hbo-opleiding | Avans

Met de hbo-opleiding Chemie kun je medicijnen maken of je specialiseren in bewijsmateriaal. Ben jij een onderzoekende scheikunde liefhebber?
www.avans.nl www.avans.nl

www.avans.nl

Chemie voltijd hbo-opleiding | Avans

Met de hbo-opleiding Chemie kun je medicijnen maken of je specialiseren in bewijsmateriaal. Ben jij een onderzoekende scheikunde liefhebber?
www.avans.nl www.avans.nl
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Laramonjour zei:
Kan er alleen 'ohoh ohno' uithalen.

Dat is ook precies wat door mijn hoofd schiet als ik ernaar kijk
Klik om te vergroten...
Goud.
o
ostLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Hm, ik denk dat ik het zonder google ook iets te lastig vind. Ik kan de meeste wel plaatsen maar weet niet altijd welke het precies is. Dus je kan wel googelen, alleen dan idd niet reverse image search.

Die ik stuurde was btw morfine. Als het heroine was zaten er twee diacetylgroepen aan de linkerkant (diacetylmorfine) en als het oxycodone, hydrocodone of codeine was dan waren de groepen aan de linkerkant iets anders.

Bekijk bijlage 20799

Goed kijken naar de O, het lijkt namelijk op een hele bekende partydrug maar hij verschilt iets.
Klik om te vergroten...

Beetje mierenneuken, maar heroïne heeft natuurlijk twee acetylgroepen en niet twee diacetylgroepen, wat twee keer zo veel zou zijn :)
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
ost zei:
Beetje mierenneuken, maar heroïne heeft natuurlijk twee acetylgroepen en niet twee diacetylgroepen, wat twee keer zo veel zou zijn :)
Klik om te vergroten...
Twee acetylgroepen, dat is inderdaad diacetyl en niet twee diacetylgroepen... waarom ben je zo. Heb je altijd gelijk?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Snuffelaar zei:
Piemol

Bekijk bijlage 47692
Klik om te vergroten...
Wat is het? Ik kan niet google-searchen om een of andere debiele reden.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dirkjan zei:
Wat is het? Ik kan niet google-searchen om een of andere debiele reden.
Klik om te vergroten...
Oh gaan we valsspelen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1112131415...24
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."