#1
SL-164 is te koop en nog legaal. Een analoge van QuaaladesThanks, ga eens opzoeken wat dit precies is. Ik heb er nog nooit van gehoord.
SL-164 is te koop en nog legaal. Een analoge van QuaaladesThanks, ga eens opzoeken wat dit precies is. Ik heb er nog nooit van gehoord.
Sufentanil ook is 5x sterker als fentanyl 😉 En die wordt soms voorgeschreven hier en daar spaars.. 20mcg microdotBekijk bijlage 48217
Kijk naar Fentanyl, koning opiaat. Of eigenlijk prins opiaat, naast carfentanyl.
Maar carfentanyl is nog sterker dan sulfentanyl toch?Sufentanil ook is 5x sterker als fentanyl 😉 En die wordt soms voorgeschreven hier en daar spaars.. 20mcg microdot
Absoluut maar wordt niet voorgeschreven. Sufentanil wel.Maar carfentanyl is nog sterker dan sulfentanyl toch?
Wauw, I'm impressed Bob. Hoe weet je dat het C12 is?Is volgens mij met een structuurformule C12H21N
NiceGevonden!
![]()
Methoxphenidine
Methoxphenidine (also known as 2-MXP or MXP) is a lesser-known novel dissociative substance of the diarylethylamine class. It is an NMDA antagonist with subjective effects similar to those of ketamine and phencyclidine (PCP). It is structurally related to diphenidine and ephenidine.[1]psychonautwiki.org
Helemaal niet flauw. Super vet dat het je is gelukt ^^
Wat bedoel jeSuper vet dat het je is gelukt
Haha ketNice
Zelf gedaan of ket wat hulp ?
Nou gisteren hadden we het toch over die nieuwe pyrro met dissociatieve effecten waarbij de vraag was of er ook een benzo was die erop leek maar waarbij de piperidine was vervangen door een pyrrolidine.Wat bedoel je
It’s the one the prophet spoke of 😧Ja ik ben zo goed in structuurformules dat ik in een minuut een afbeelding kan omzetten in een systematische naam en dan ook direct weet welke stof het is
Haha, nee dat klopt inderdaad niet. Niet te slim zijn hè, dan ga je in je eigen hoofd zitten en raak je verward.Nou gisteren hadden we het toch over die nieuwe pyrro met dissociatieve effecten waarbij de vraag was of er ook een benzo was die erop leek maar waarbij de piperidine was vervangen door een pyrrolidine.
Oh shit maar nu ik het terugzoek kom ik er ook achter dat dat niet gebeurd is.
Helaas! Sorry ik had even andere associaties.
Had die oprecht niet eens gemerktHaha ket![]()
Benzeenring zonder waterstof? De waterstof-atomen worden meestal weggelaten 'voor het gemak'. Dus bedoel je met of zonder dubbele streepjes? Die streepjes staan namelijk voor een dubbele koolstofbinding, en niet voor waterstof. Je bedoelt misschien de zeshoekige koolstof-structuur zoals rechtsboven in het plaatje van methoxphenidine? Dat is dus een piperidineHoe heet die benzeenring zonder waterstof eigenlijk? Dus die lege zeshoek?

Benzeenring zonder waterstof? De waterstof-atomen worden meestal weggelaten 'voor het gemak'. Dus bedoel je met of zonder dubbele streepjes? Die streepjes staan namelijk voor een dubbele koolstofbinding, en niet voor waterstof. Je bedoelt misschien de zeshoekige koolstof-structuur zoals rechtsboven in het plaatje van methoxphenidine? Dat is dus een piperidine
Oh slaat daar de 'zonder waterstof' op? Dat als je een piperidine los tekent dat er dan een 'H' onder wordt gezet. Ja, dat is om de overgebleven covalente binding te illustreren.
Ik had gisteren even dit plaatje erbij gepakt, vind je vast vet:
Bekijk bijlage 48592
![]()
Heterocyclic compound - Wikipedia
en.wikipedia.org
Ik dacht dat hij benzeen die dubbele streepjes stonden voor waterstof maar wat dom dan had er denk ik h bij gestaan
Dat plaatje had je die van mij? Had ik geüpload volgens mij. Of kwam je hem toevallig tegen? Ik ga deze als poster bestelen en op mijn kamer plakkenBenzeenring zonder waterstof? De waterstof-atomen worden meestal weggelaten 'voor het gemak'. Dus bedoel je met of zonder dubbele streepjes? Die streepjes staan namelijk voor een dubbele koolstofbinding, en niet voor waterstof. Je bedoelt misschien de zeshoekige koolstof-structuur zoals rechtsboven in het plaatje van methoxphenidine? Dat is dus een piperidine
Oh slaat daar de 'zonder waterstof' op? Dat als je een piperidine los tekent dat er dan een 'H' onder wordt gezet. Ja, dat is om de overgebleven covalente binding te illustreren.
Ik had gisteren even dit plaatje erbij gepakt, vind je vast vet:
Bekijk bijlage 48592
![]()
Heterocyclic compound - Wikipedia
en.wikipedia.org
Ja, nouja, da's niet per se dom. Dit zijn gewoon dingen die je leert bij scheikunde in de tweede fase havo/vwo. Als je dat niet gehad hebt..Bekijk bijlage 48593
Ik dacht dat hij benzeen die dubbele streepjes stonden voor waterstof maar wat dom dan had er denk ik h bij gestaan
Nee ik had het van Wikipedia. Maar misschien onafhankelijk van elkaar gegoogledDat plaatje had je die van mij? Had ik geüpload volgens mij. Of kwam je hem toevallig tegen? Ik ga deze als poster bestelen en op mijn kamer plakken
Natrium bicarbonaat?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."